abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76261263
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:57 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Toch jammer dat Translink die kaarten niet verstrekt, maar verder succes ermee
Ja welke bedrijven hebben hier nu schuld aan? Kan jij me vast wel vertellen Als ik het goed begrijp meerdere, en ze geven elkaar allemaal de schuld.
pi_76261377
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:20 schreef wardm het volgende:

[..]

Ja welke bedrijven hebben hier nu schuld aan? Kan jij me vast wel vertellen Als ik het goed begrijp meerdere, en ze geven elkaar allemaal de schuld.
Haha, hoezo ik nou weer?

Voor zover ik weet geeft de IB-groep alleen maar aan een instantie door wie er een OV-chipkaart hoort te krijgen, de IB-groep is dus voor zover ik weet verantwoordelijk voor het verwerken van de aanvraag. En de OV-chipkaart organisatie maakt vervolgens zo'n kaart en stuurt hem op naar je. Waarna de IB-groep zorgt dat er een reisproduct voor je klaar staat.
pi_76261585
Wat een paupers daar.

Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.

Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.

Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.

Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
pi_76261694
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef jens007 het volgende:
Wat een paupers daar.

Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.

Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.

Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.

Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
Er is in principe niets aan de hand, als na 1 januari je product nog niet klaar staat zou ik mij toch eens druk gaan maken
pi_76261710
quote:
Op donderdag 31 december 2009 12:53 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Op die tijdelijke kaart staat (als het goed is) het zelfde soort abonnement als je in 2009 had.
Ohw dus als ik het goed begrijp moet je je dus ook in en uit checken? Want ik dacht bij deze kaart is dat niet nodig!
pi_76261779
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:31 schreef Mail-adres het volgende:

[..]

Ohw dus als ik het goed begrijp moet je je dus ook in en uit checken? Want ik dacht bij deze kaart is dat niet nodig!
Dat ligt dus aan de vervoerder. Bij NS nog niet.
pi_76261812
Ik heb mijn ov-chipkaart ook nog niet, daar gaan de beloftes van "dan ontvang jij sowieso vóór 1 januari 2010 een OV-chipkaart" -.-' Tuurlijk....
pi_76262138
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:30 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Er is in principe niets aan de hand, als na 1 januari je product nog niet klaar staat zou ik mij toch eens druk gaan maken
Ja, ik wacht even af. Maar het klopt dus dat je tot eind januari gewoon kan reizen op vertoon van je pas?
pi_76262164
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:27 schreef jens007 het volgende:
Wat een paupers daar.

Eerst kreeg ik 2 studenten-ovchipkaarten opgestuurd. Dat klopt uiteraard niet, dus ik gebeld en samen met die man van de klantenservice afgesproken dat ik er één zou terugsturen naar Rotterdam. Zo gezegd, zo gedaan.

Kreeg ik drie weken geleden een brief: We hebben geconstateerd dat je twee chipkaarten hebt. De chipkaart met het nummer ##### moet je gebruiken. Ik voor de zekerheid even controleren, ja hoor, komt het nummer niet overeen. Ik dacht meteen dat dat het nummer was van de kaart die ik had teruggestuurd.

Dan weer maar bellen naar de klantenservice, 20 minuten in de wacht. Zegt ene Turk: "Ja meneer, er is niets aan de hand. Dat is een standaardnummer. Bij uw buurman zal het nummer hetzelfde zijn." WTF, in die brief staat dat het nummer overeen moet komen met het nummer op de pas. Al die passen hebben toch niet hetzelfde nummer? Maar meneer blijft maar doorzeuren over een "standaardnummer bla bla". Niks aan de hand, werkt allemaal perfect.

Ga ik gisteren mijn Chipkaart ophalen, staat er: geen reisproduct beschikbaar. Dus nu kan ik hem ook nog eens niet ophalen. Ik weet niet precies wat nu te doen, ik wacht maar even af, want ik hoorde dat je tot eind januari gewoon met het laten zien van je chipkaart mag reizen (?).
Ik moest lachen. Wat een faalheid.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76262240
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:41 schreef jens007 het volgende:

[..]

Ja, ik wacht even af. Maar het klopt dus dat je tot eind januari gewoon kan reizen op vertoon van je pas?
Niet helemaal, die pas die je nu hebt is gewoon geldig tot 31 januari. Bij vervoerders waar je niet in en uit kan checken moet je hem laten zien, anders dus in- en uitchecken.
pi_76262345
My god, wat een drama hier.
For great justice!
pi_76263251
Heb toen in november dat ding een keer aangevraagd via studentenreisbewijs.nl. Alles was in orde etc. en dat ding zou worden opgestuurd. Nooit iets gehad, een paar keer gebeld maar ze waren altijd te druk 'probeer het op een later tijdstip nog eens'. Ja, welk tijdstip dan? Ze verbreken altijd de verbinding. Vervolgens 2 weken terug maar een aanvraagformulier aangevraagd, nog niets mogen ontvangen. En dat telefoonnummer kom ik ook nog steeds niet door. En ondertussen wel leuk brieven over waar ik'm kan opladen, enquetes etc. etc. ontvangen.
pi_76264794
quote:
Op woensdag 30 december 2009 17:46 schreef Mathijz het volgende:

[..]

Bij automaten van de NS kan je NIET je reisproducten ophalen!
En waarom niet? Op de site staat dat ik kan opladen bij dat apparaat op mijn station.
pi_76264926
Ik heb een vraag.

Alles is opgeladen etc, prima dus! Nu heb ik een kaartje bij mijn boekenbon gekregen dat 1 iemand gratis mee kan reizen, maar mijn vraag is: hoe ga ik dat vanaf 1 januari doen? Gewoon meenemen en die persoon niet laten scannen?

Ik vind het toch ietswat vreemd..
pi_76265079
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef elby1988 het volgende:
Ik heb een vraag.

Alles is opgeladen etc, prima dus! Nu heb ik een kaartje bij mijn boekenbon gekregen dat 1 iemand gratis mee kan reizen, maar mijn vraag is: hoe ga ik dat vanaf 1 januari doen? Gewoon meenemen en die persoon niet laten scannen?

Ik vind het toch ietswat vreemd..
Ja, als je een papieren vervoersbewijs hebt, hoef je niet in te checken nee. Bij de NS hoef je überhaupt nog niet in te checken voorlopig.
  donderdag 31 december 2009 @ 15:38:09 #216
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_76266970
Ik heb dus begrepen dat oplaad- en ophaalpunten niet hetzelfde zijn, echter als ik kijk op Google maps ( ik zie namelijk niks na alles te hebben ingevuld: Vanwege een groot aantal bezoekers op de website kan het zijn dat u geen resultaten te zien krijgt. Klik dan hier om gebruik te maken van onze Google Map met alle oplaad- en ophaalautomaten in Nederland.) zie ik alleen oplaadpunten ?? :S en die staan meestal allemaal op stations, maar blijkbaar moet je naar een AH, primera gaan? ( gelezen in een van deze topicdelen).

Vraag over reisproduct: moet je nou 2 reisproducten halen? Bv: Een voor week, en één voor korting in weekend? Daar stond namelijk niks over in de brieven die ik had gekregen?

wat een gedoe heb al 4 maanden zitten wachten, gisteren eindelijk binnen en nu dit ook nog...
Ik heb trouwens ook die tijdelijk kaart binnen ( samen met definitieve ontvangen).. Wat als ik nou die tijdelijk gebruik..hiermee bouw ik mijn reisschuld dan toch niet op ? of is dat niet slim ?
  donderdag 31 december 2009 @ 15:45:02 #217
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_76267246
P.S: want ook op dat demofilmpje van hun stond alleen weekabo ophalen??

[ Bericht 2% gewijzigd door bellabeauti op 31-12-2009 16:27:53 ]
pi_76267406
quote:
Op donderdag 31 december 2009 15:45 schreef bellabeauti het volgende:
P.S: want ook op die demofilmpje van hun stond alleen weekabo ophalen??
Ja, dat was ook wel een faal ja. Maar je moet dus 2 aparte producten ophalen, een vrij reizen-prodcuct en een kortingsproduct.
pi_76267555
Nu al de grootste fail van 2010
pi_76267568
Nee toch? 1 product toch? Dat is de week product! (afhankelijk week of werkend) die korting zit toch gewoon in de week!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76268668
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:50 schreef dotKoen het volgende:

[..]

Ja, als je een papieren vervoersbewijs hebt, hoef je niet in te checken nee. Bij de NS hoef je überhaupt nog niet in te checken voorlopig.
Ook al staan er poortjes dus? En hoe moeten wij als reizigers op de hoogte blijven van de precieze data wanneer het wel verplicht wordt?

Ik ga namelijk morgen met de trein en ik snap er niets meer van. Al heb ik in ieder geval wel het reisproduct erop gezet vandaag!
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
pi_76269198
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:18 schreef BlackSheep het volgende:

[..]

Ook al staan er poortjes dus? En hoe moeten wij als reizigers op de hoogte blijven van de precieze data wanneer het wel verplicht wordt?

Ik ga namelijk morgen met de trein en ik snap er niets meer van. Al heb ik in ieder geval wel het reisproduct erop gezet vandaag!
Je zegt dat je met de trein gaat? De NS heeft nog geen trajecten waar je verplicht door afgesloten poortjes moet, voor zover ik weet.
  donderdag 31 december 2009 @ 16:36:07 #223
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_76269327
Ik heb nu al een hekel aan het ding. je moet hem vanaf morgen gebruiken maar dat kan bijna nergens dus moet je alsnog strippenkaartjes kopen.

Waarom heb ik dan zoon ding? Om naar mijn eigen foto te kunnen staren die ik drie jaar geleden heb ingeleverd zekeren.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_76269361
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:36 schreef Gewoonik het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan het ding. je moet hem vanaf morgen gebruiken maar dat kan bijna nergens dus moet je alsnog strippenkaartjes kopen.

Waarom heb ik dan zoon ding? Om naar mijn eigen foto te kunnen staren die ik drie jaar geleden heb ingeleverd zekeren.
Hoe bedoel je? Tijdelijk of Persoonlijk? Er zit een tijdelijk product op.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 31 december 2009 @ 17:05:45 #225
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_76270442
quote:
Op donderdag 31 december 2009 16:37 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Hoe bedoel je? Tijdelijk of Persoonlijk? Er zit een tijdelijk product op.
NS werkt er nog niet met de studentenov (tot zover ik heb begrepen aan de balie gister) bij mijn ouders en het gros van mijn familie kan ik hem nog niet in de bus gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
pi_76270743
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:05 schreef Gewoonik het volgende:

[..]

NS werkt er nog niet met de studentenov (tot zover ik heb begrepen aan de balie gister) bij mijn ouders en het gros van mijn familie kan ik hem nog niet in de bus gebruiken.
Idd. Met de NS nog niet in- en uitchecken. Bij sommige vervoersbedrijven aan de buschauffeurs gewoon laten zien. Nja ik moet straks in Zwolle wel in- en uitchecken bij het busvervoer, maar niet met de trein.

Vaag gedoe ik weet het, maar misschien handig voor OP?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  Moderator donderdag 31 december 2009 @ 18:31:54 #227
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76273503
quote:
Op donderdag 31 december 2009 13:46 schreef Q. het volgende:
My god, wat een drama hier.
Vertel mij wat !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator donderdag 31 december 2009 @ 18:32:14 #228
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_76273511
quote:
Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef CantFazeMe het volgende:

[..]

Idd. Met de NS nog niet in- en uitchecken. Bij sommige vervoersbedrijven aan de buschauffeurs gewoon laten zien. Nja ik moet straks in Zwolle wel in- en uitchecken bij het busvervoer, maar niet met de trein.

Vaag gedoe ik weet het, maar misschien handig voor OP?
Staat er al in, dat voorlopig de NS nog niet mee doet.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_76274313
quote:
Op donderdag 31 december 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:

[..]

Staat er al in, dat voorlopig de NS nog niet mee doet.
Ok!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
  donderdag 31 december 2009 @ 19:33:48 #230
285441 bellabeauti
in dubio abstine
pi_76275225
Again, weet iemand hier of je nou 1 of 2 reisproducten moet halen? ( Bv: één voor week VRIJ reizen + één weekend KORTING)..moet je dan beide ophalen..:S? ( ik heb al reply van iemand gekregen, thanks daarvoor maar ik zou graag van meer mensen hierover iets willen weten..)
  donderdag 31 december 2009 @ 19:40:29 #231
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_76275372
Je hebt 1 reisproduct, als je een week neemt is je weekend automatisch 40% korting, en andersom.
pi_76275392
Zijn er 3 dan??? Je moet als student toch WEEK VRIJ hebben?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76276638
Net mijn kaart geactiveerd voor het nieuwe jaar.
Er stond echter -¤4 euro op! Gaat er ook geld af als je doordeweeks vergeet uit te checken? Ik heb mijn kaart alleen doordeweeks gebruikt. Volgens mij heb ik echter wel altijd uitgecheckt...
pi_76277152
quote:
Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef Rejected het volgende:
Net mijn kaart geactiveerd voor het nieuwe jaar.
Er stond echter -¤4 euro op! Gaat er ook geld af als je doordeweeks vergeet uit te checken? Ik heb mijn kaart alleen doordeweeks gebruikt. Volgens mij heb ik echter wel altijd uitgecheckt...
Weheh, dat wordt opladen mien jong.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_76278301
als je weekkaart hebt genomen dan moet er 2 producten op staan.
Studenten OV-chipkaart week
Studentenkaart korting week

Bij ns hoef je nog niet in en uit te checken. Conducteu heeft een soort scanner dat je pas kan uitlezen. Hierin zien ze wat er op je kaart staan.

Als je nu met trein in weekend reis, dan moet je een papierenkaart kopen. Conducteur scant je pas weer en ziet of je kortingskaart heb opzitten.
Reizen op tegoed heb ik nog niet gedaan. dus daar kan ik je nix over vertellen

Bij bussen moet je gewoon in en uitchecken. In weekend en feestdagen wordt automatisch korting berekend.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 13:21:57 #236
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_76289200
quote:
Totdat je ophaalt reis je met het tijdelijke product dat al op je kaart staat.
hoerenNS

past mooi in de categorie hoe maken we iets dat prima werkt nodeloos ingewikkeld
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_76289629
Ik heb het volgende probleem:

Volgens de IB-groep is er voor mij een week-abonnement klaargezet omdat ik in 2009 ook altijd een week-ov had.
Niets aan de hand zou je zeggen, maar...
Het ophalen van mijn bestelling kan niet, want er staat nog steeds niets klaar, nu heb ik op www.ov-chipkaart.nl een account aangemaakt om te kijken wat er nu op mijn kaart staat:
Blijkt dit het volgende te zijn:

Studenten OV-chipkaart weekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00

Is dit normaal omdat dit een tijdelijk product is totdat ik mijn definitieve week-reisproduct opgehaald heb?
En hoe kan ik hiermee maandag met de bus naar school?

EDIT: Volgens de papieren die ik van de IB groep heb gehad, heb ik in 2010 gewoon rehct op een studenten week product, hun hebben het dus wel "goed" gedaan ;-)
Ik ben het spoor nu helemaal kwijt... :p
pi_76290245
HUH?

Ik heb me eigenlijk sinds gisteren pas verdiept in die OV-chipkaart. Maar ik snap er nog heel weinig van... Dit is echt niet best.

Ik had een weekend-abonnement, maar dat papieren OV-kaartje is dus niet meer geldig.
Mijn studentenproduct heb ik nog niet opgehaald, zoals niemand geloof ik.
Wel heb ik al mijn OV-chipkaart.

Maar als ik morgen wil reizen met de trein, wat moet ik dan doen/kan dat?
Is het genoeg om mijn OV-chipkaart gewoon mee te nemen in de trein? Kunnen ze daarop zien dat ik een weekend-abonnement heb, dus dat ik gratis reis?
En dan hoef ik toch niet in te checken he?

Help...
Amor omnia vincit
pi_76290389
Bij een controle kunnen ze dat zien Als je bij de ocwduo (ib) inlogt kun je nog controleren of je wel echt een weekendreisrecht hebt.
En inchecken hoeft nog niet bij de NS.
You dream it, I live it.
pi_76291503
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef Meddo het volgende:
Bij een controle kunnen ze dat zien Als je bij de ocwduo (ib) inlogt kun je nog controleren of je wel echt een weekendreisrecht hebt.
En inchecken hoeft nog niet bij de NS.
Als ik daar inlog staat dat ik een weekreisrechtproduct heb... (en dat klopt ook) :-)
Als ik inlog bij mijn kaartinformatie op www.ov-chipkaart.nl staat dat op mijn kaar een weekendproduct geladen is.
pi_76291604
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef Erwin_R het volgende:

[..]

Als ik daar inlog staat dat ik een weekreisrechtproduct heb... (en dat klopt ook) :-)
Als ik inlog bij mijn kaartinformatie op www.ov-chipkaart.nl staat dat op mijn kaar een weekendproduct geladen is.
Alles wat bij mij staat als ik inlog bij ovchipkaart is
quote:
Kaartgegevens

Kaartnaam
nvt
Kaartnummer
35280XXX0014XXXX
Zijn er meer mensen waar niks op de kaart lijkt te staan?

[ Bericht 2% gewijzigd door Meddo op 01-01-2010 15:15:05 ]
You dream it, I live it.
pi_76292972
Ik lees nu op www.studentenov-chipkaart.nl het volgende:
quote:
Als je zeker wilt weten of je product klaar staat voordat je naar een ophaalpunt gaat, controleer dan eerst via www.ov-chipkaart.nl bij ‘Mijn OV-chipkaart’ of het product daadwerkelijk voor je klaarstaat. Hiervoor dien je eerst een account aan te maken.
Staat het product niet voor je klaar op de datum die Dienst Uitvoering Onderwijs (voorheen IB-Groep) aan jou heeft doorgegeven, bel dan met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-6655444 (¤ 0,10 p.m.). Zij helpen je verder
.
Mijn product zou vanaf maandag klaar moeten staan maar er staat nog niks op de website
You dream it, I live it.
pi_76293735
Bij mij staat hij ook niet op de website maar heb mijn product gister wel opgehaald
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_76293754
Gewoon blijven proberen. mijn zou pas volgende week opstaan,
Maar ik had het 30 al kunnen ophalen. Mijn achternaam begint bij P, ik denk dat alles voor mij toch wel klaar moet zijn?
pi_76293796
ik heb al 3x een formulier opgestuurd, 2x zijn ze hem kwijt geraakt en met de 3e zijn ze nu bezig.

En dat gaat nog 2 weken duren volgens de mevrouw aan de lijn. Iemand enig idee hoe ik nu kan reizen ?
pi_76293979
Handig. Ik had vandaag 20 euro op mijn pas gezet, wil ik inchecken: niets. Aan de conducteur vragen, conducteur zegt: stap maar in. Toen bedacht ik me: hé misschien moet ik mij abo nog ophalen, er weer uit, naar zo'n ding, Abo ophalen, kan niet. Moet ik eerst naar NS.nl. Ik op NS.nl kijken, kan het nergens vinden?
Maar dacht dus dat je al met de ov-chipkaart moest reizen, hoefde niet. Nu staat er 20 euro op de pas die ik tot juli niet ga gebruiken (verminderd de waarde dus)
Heb dus wel gratis gereisd, maar dat was dan het enige leuke.

Edit: o dit was geen vraag, maar een opmerking.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 16:08:24 #247
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_76294004
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Dennis101 het volgende:

dus je kunt em pas activeren in januari?

Ja.
.... ik denk dat ik mijn ov chipkaart al heb geactiveerd dan toch? bij zo'n ah punt bestelling opgehaald?
dat was overigens vorige week.
pi_76295210
Voor sommige mensen stonden het er wel op. Het wordt stapwijs ingevoerd.
pi_76296971
Bij mij ultieme faalheid zojuist;

Heb in november al een week-ov aangevraagd, had in 2009 nog weekend. Ik dus naar dat activeer ding, keurig week-ov bevestigd.. kijk ik op m'n chipkaart bij een NS automaat, staat daar nog steeds mijn weekend abo en een "overig ov-product". Ik had ook een chipkaart van m'n schoonzusje bij me, die had week en wil week, daar staat dus ook nog keurig haar week-ov op, maar dus ook een "overig ov-product"..

Ofwel; ik ben alsnog maandag het bokje.
Hooray for beer.
  vrijdag 1 januari 2010 @ 18:09:08 #250
260258 Pindabroodje
http://www.junga.nl
pi_76297749
quote:
Op vrijdag 1 januari 2010 13:40 schreef Erwin_R het volgende:
nu heb ik op www.ov-chipkaart.nl een account aangemaakt om te kijken wat er nu op mijn kaart staat:
Blijkt dit het volgende te zijn:

Studenten OV-chipkaart weekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Hmm raar, ik heb mijn product geactiveerd, en een account aangemaakt op ov-chipkaart.nl, maar bij mij staat er geen kaartinformatie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')