Idd. Met de NS nog niet in- en uitchecken. Bij sommige vervoersbedrijven aan de buschauffeurs gewoon laten zien. Nja ik moet straks in Zwolle wel in- en uitchecken bij het busvervoer, maar niet met de trein.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:05 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
NS werkt er nog niet met de studentenov (tot zover ik heb begrepen aan de balie gister) bij mijn ouders en het gros van mijn familie kan ik hem nog niet in de bus gebruiken.
Staat er al in, dat voorlopig de NS nog niet mee doet.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:14 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Idd. Met de NS nog niet in- en uitchecken. Bij sommige vervoersbedrijven aan de buschauffeurs gewoon laten zien. Nja ik moet straks in Zwolle wel in- en uitchecken bij het busvervoer, maar niet met de trein.
Vaag gedoe ik weet het, maar misschien handig voor OP?
Ok!quote:Op donderdag 31 december 2009 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Staat er al in, dat voorlopig de NS nog niet mee doet.
Weheh, dat wordt opladen mien jong.quote:Op donderdag 31 december 2009 20:31 schreef Rejected het volgende:
Net mijn kaart geactiveerd voor het nieuwe jaar.
Er stond echter -¤4 euro op! Gaat er ook geld af als je doordeweeks vergeet uit te checken? Ik heb mijn kaart alleen doordeweeks gebruikt. Volgens mij heb ik echter wel altijd uitgecheckt...
hoerenNSquote:Totdat je ophaalt reis je met het tijdelijke product dat al op je kaart staat.
Als ik daar inlog staat dat ik een weekreisrechtproduct heb... (en dat klopt ook) :-)quote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:12 schreef Meddo het volgende:
Bij een controle kunnen ze dat zienAls je bij de ocwduo (ib) inlogt kun je nog controleren of je wel echt een weekendreisrecht hebt.
En inchecken hoeft nog niet bij de NS.
Alles wat bij mij staat als ik inlog bij ovchipkaart isquote:Op vrijdag 1 januari 2010 14:52 schreef Erwin_R het volgende:
[..]
Als ik daar inlog staat dat ik een weekreisrechtproduct heb... (en dat klopt ook) :-)
Als ik inlog bij mijn kaartinformatie op www.ov-chipkaart.nl staat dat op mijn kaar een weekendproduct geladen is.
Zijn er meer mensen waar niks op de kaart lijkt te staan?quote:Kaartgegevens
Kaartnaam
nvt
Kaartnummer
35280XXX0014XXXX
.quote:Als je zeker wilt weten of je product klaar staat voordat je naar een ophaalpunt gaat, controleer dan eerst via www.ov-chipkaart.nl bij ‘Mijn OV-chipkaart’ of het product daadwerkelijk voor je klaarstaat. Hiervoor dien je eerst een account aan te maken.
Staat het product niet voor je klaar op de datum die Dienst Uitvoering Onderwijs (voorheen IB-Groep) aan jou heeft doorgegeven, bel dan met de Klantenservice Studenten OV-chipkaart: 0900-6655444 (¤ 0,10 p.m.). Zij helpen je verder
.... ik denk dat ik mijn ov chipkaart al heb geactiveerd dan toch? bij zo'n ah punt bestelling opgehaald?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:24 schreef Dennis101 het volgende:
dus je kunt em pas activeren in januari?
Ja.
Hmm raar, ik heb mijn product geactiveerd, en een account aangemaakt op ov-chipkaart.nl, maar bij mij staat er geen kaartinformatie...quote:Op vrijdag 1 januari 2010 13:40 schreef Erwin_R het volgende:
nu heb ik op www.ov-chipkaart.nl een account aangemaakt om te kijken wat er nu op mijn kaart staat:
Blijkt dit het volgende te zijn:
Studenten OV-chipkaart weekend ¤ 0,00
Studentenkaart korting weekend ¤ 0,00
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |