In de zorg idd, nee is het ook niet, dat zijn de mindere kant van het werk.quote:Op woensdag 30 december 2009 09:29 schreef LadyBlack het volgende:
Wat voor werk doe jij dan Ek-Mei, in de zorg of de horeca toevallig? Lijkt me niet tof, helemaal niet vrij zijn rond oud&nieuw
Hoi!! Wow, hoe is het daar dan?? Gaaf hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 10:08 schreef shinydiscoball het volgende:
Even snel groetjes uit London!
Wel grappig hoe smaken kunnen verschillenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:30 schreef Syrena het volgende:
Feli Mo!
En nu wil ik laarzen gaan kopenIk had een heel leuk paar aan bij Manfield, zwart met hak en aan elke kant een rits
maar mijn kuiten waren te dik
![]()
Ik heb laatst ook The Boat That Rocked gekeken, had me er heel erg op verheugd, maar ik vond er echt niks aan
Geniet eens een beetje johquote:Op woensdag 30 december 2009 10:45 schreef motorbloempje het volgende:
dank dank!
wij hebben geen sneeuw, en het gaat wrsch alleen regenen zodadelijk
vanavond eten we lekker nacho's con todosmaar ik twijfel of ik nu knackebrod zal nemen, of dat we brunchen met afbakbroodjes en dan tot vanmiddag alleen nog wat fruit eten ofzo...
Ok, maar ik hoor bij jou nog altijd een ondertoon dat je bang bent om te etenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:50 schreef motorbloempje het volgende:
nou, met 'gefeliciteerd!' vanochtend bij het wakker worden hebben we het al uitbundig gevierd eigenlijk![]()
denk ergens: 1 januari pas weer opletten, 1 januari weer hardlopen, etc. Want ik pas nog zonder probleem in al mijn kleren, de te grote kleren zijn nog steeds te groot, etc.maar ik vind het dan zo jammer om gemiste kansen (teveel Kcals dus!) niet (en de Kcals dus wél) te nemen
![]()
Ik hoop hetquote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
champagne op dit tijdstip!nee dank je
en ik ben nu niet bang om te eten hoor! Vooral de afgelopen dagen nietvraag maar aan Mr.Mo! Maar het moet niet té gaan worden
De feestdagen zijn een iets te goed excuus
Die heeft z'n neus hier al een paar dagen niet laten zien. Hij begint 1 januari weer?quote:Op woensdag 30 december 2009 10:55 schreef motorbloempje het volgende:
champagne op dit tijdstip!nee dank je
en ik ben nu niet bang om te eten hoor! Vooral de afgelopen dagen nietvraag maar aan Mr.Mo! Maar het moet niet té gaan worden
De feestdagen zijn een iets te goed excuus
Er zit ook wel veel verschil tussen champagne maar sinds ik samen met mijn vriend ben drink ik het wel vaker (verzin altijd wel een goede reden om samen een fles open te trekken)quote:Op woensdag 30 december 2009 10:57 schreef motorbloempje het volgende:
ik houd uberhaupt niet zo van champagne, laat staan om 11 uur 's ochtends. Vind 1 keer per jaar zo rond 12 uur op oud en nieuw wel genoeg.
maar Mr.Mo heeft voor de broodjes gekozen, dus gaan we zo lekker brunchen
ik schop 'm evenquote:Op woensdag 30 december 2009 10:59 schreef loveli het volgende:
[..]
Die heeft z'n neus hier al een paar dagen niet laten zien. Hij begint 1 januari weer?
als je het goed doet proef je het rond die tijd niet écht meerquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:
Ja.... nog 2 dagen lekkere thee....
En champagne vind ik zelfs op 31 december 's-avonds niet echt lekker...
Hoeveel suiker gooi je er normaal in dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Wolve000 het volgende:
Brak aan het nieuwe jaar beginnen, kan het daarna alleen nog maar beter worden.
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
als je het goed doet proef je het rond die tijd niet écht meer
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...quote:Op woensdag 30 december 2009 11:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hoeveel suiker gooi je er normaal in dan?![]()
Je hebt vast toch wel smaakjes die je ook zonder lekker vind?
Moet je goeie kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef Wolve000 het volgende:
Zoetjes begrijp ik ook niet zo inderdaadquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...
En in hus hebben we alleen (echte) Engelse thee. En op het werk hebben we ook alleen gewone thee, dat is het enige compromis dat iedereen lekker vindt.
evy 1 is tot 5 km toch? dan zit ik daar nu ook bijna aan het einde denk ik (omgerekend, want ik loop niet met evy)quote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef motorbloempje het volgende:
actief hoor Cali!![]()
kom net mn bed uit, moet er nog niet aan denken
1 januari gaan we weer, hebben bijna serie 1 van Evy af, en dan door met serie 2, op naar de 10km
Ik gooi altijd een schep zoetstof in mijn brintaquote:Op woensdag 30 december 2009 11:11 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Twee schepjes. En dat wordt er eerst maar eens eentje. Misschien ooit door te trekken naar niks. Maar zoetjes zijn echt niet aan mij besteed...
En in hus hebben we alleen (echte) Engelse thee. En op het werk hebben we ook alleen gewone thee, dat is het enige compromis dat iedereen lekker vindt.
80quote:Op woensdag 30 december 2009 11:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat dus
Maar ik mag geen 80 euro meer aan champagne uitgeven van mijn vriendje
Het was ook als een cadeautje bedoelt, normaal zou ik het ook niet zo snel kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
80dan heb ik toch liever een paar laarzen
quote:Op woensdag 30 december 2009 11:17 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
80dan heb ik toch liever een paar laarzen
Fotooooquote:Op woensdag 30 december 2009 11:28 schreef loveli het volgende:
Paar jaar geleden in december zag ik geweldige schoenen in net niet mijn maat en veel te duur. Dus ik passen voor de kick, om te weten dat ze super tof, maar toch te krap waren. Ermee naar de spiegel gelopen, minder krap dan ik dacht! En nog redelijk comfortabel voor kunstwerkjes met een hak van 10 cm.
Aan m'n banksaldo gedacht, spijtig de schoenen uitgetrokken en teruggegeven aan de verkoopster. Met het idee dat ik verstandig was liep ik de winkel uit.
December, eindejaarsbonus, creditcard...
Anyway, ik heb een paar kick ass schoenen van Karl Lagerfeld
(fles champagne per stuk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |