je had ook gewoon niet kunnen reagerenquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geluid is een kwestie van persoonlijke smaak. Dat voorop.
Ik heb zelf diverse versterkers geprobeerd, maar kom uiteindelijk steeds weer terug bij m'n eigen Pioneer SA-510.
[ afbeelding ]
Ha die heb ik hier ook staanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geluid is een kwestie van persoonlijke smaak. Dat voorop.
Ik heb zelf diverse versterkers geprobeerd, maar kom uiteindelijk steeds weer terug bij m'n eigen Pioneer SA-510.
[ afbeelding ]
Deze staat bij ons al jaren te verstoffen op zolder, is het wat dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik hou van mijn Technics.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik hou van mijn Technics.
[ afbeelding ]
Die is nog even een door elfjes bij maanlicht gevlochten geluidskabel aan het inspelen met roze ruisquote:
uit welke eeuw komt dat spul?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:09 schreef tho_Omas het volgende:
Niet lachen, maar ik heb jáááren met deze apparaten gewerkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de vorigequote:Op woensdag 30 december 2009 11:01 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
uit welke eeuw komt dat spul?
Zijn dure installatie en de euroshopper bier in blik erbij, hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef Luxxious het volgende:
ook maar even gek, de opstelling van mijn testsessie waar ik conclusies heb getrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ziet er duur uit jaquote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zijn dure installatie en de euroshopper bier in blik erbij, haha
daar begint het mee ja, er is geen weg meer terug nuquote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef Luxxious het volgende:
hehe jongens ik ben een student XD en dit is een soort van uit de hand gelopen hobby
Als in Disney XDquote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef Luxxious het volgende:
hehe jongens ik ben een student XD en dit is een soort van uit de hand gelopen hobby
Meldt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zou eens met Sinad0 moeten praten.
Iets met buizen enzo.
1000 euroquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Luxxious het volgende:
instap van den hull kabels, niets chiques. heb eens van een bekende een setje geleend a 1000 euro, en blind hoorde niemand het verschil echt. Dus zo doorgedraait is het ook weer niet. owja qua interlinks heb ik wel een vrij prijzig van audience maar die heb ik gekregen bij een marantz cd-speler die ik van markplaats heb gehaald, waarschijnelijk is die kabel duurder dan de cd speler maar dat terzake
Jonge, ik lag te maffen, dat moet ook gebeuren, zeker als je de nacht ervoor maar 3 uur geslapen hebt (ja ja, sinadO heeft ook een sociaal leven waar vrouwen in voorkomen en zulks).quote:Op woensdag 30 december 2009 01:11 schreef Drinky het volgende:
Waar blijft SinadO?
Over toffe oude electronica waar nieuw duur spul niet tegenop kan.quote:Op woensdag 30 december 2009 16:04 schreef sinadO het volgende:
Maar waar gaat dit topic nu eigenlijk over?
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Mijn kabels kosten alleen al meer dan een leuke auto.
Dit voldoet prima, voor echt een fractie van de prijs:quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Mensen die geen geld voor kwaliteit neer leggen.
http://www.mitcables.com/(...)3-speaker-cable.html
Dit is tenminste een leuk setje waar je wat mee kan.
Hoe kan een headset nou weer beter zijn dan een comlete hi-fi set van 50.000 euro?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:41 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dit voldoet prima, voor echt een fractie van de prijs:
[ afbeelding ]
Omdat het geluid rechtstreeks naar je oren gaat, zonder dempende zooi die in je kamer aanwezig is.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe kan een headset nou weer beter zijn dan een comlete hi-fi set van 50.000 euro?
Oh, ja, die gebruik ik momenteel om m'n oud papier bij elkaar te binden. Stevig spul!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Je ervaart het geluid zoveel anders met een leuke hi-fi set. Veel ruimtelijker vooral.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:18 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Omdat het geluid rechtstreeks naar je oren gaat, zonder dempende zooi die in je kamer aanwezig is.
Tja, vroeger was ook alles meer solide gebouwd. Vroeger moest men meerdere maandsalaris ophoesten voor een standaard geen luxe TV. Tegenwoordig is een dergelijke tv niet eens meer een maandsalaris waard qua prijs.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:14 schreef Luxxious het volgende:
dat een stereo versterker van denon die voor 35 euro met 30 jaar achter zijn rug beter mag klinken dan een high end receiver van hetzelfde merk met aanschafwaarde keer 20 en maar 2 jaar oud is.
![]()
tering marketing verkoop.
Nou, ikzelf wil nog wel eens genot hebben van een 2.1, mag dat ook nog?quote:Op woensdag 30 december 2009 18:23 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Tja, vroeger was ook alles meer solide gebouwd. Vroeger moest men meerdere maandsalaris ophoesten voor een standaard geen luxe TV. Tegenwoordig is een dergelijke tv niet eens meer een maandsalaris waard qua prijs.
Vroeger woog een beetje versterker dan ook wel wat en kon je hem ook niet schuiven in je trendy meubelkastje zoals tegenwoordig.
En ik spuug op mensen die uitsluitend mp3 luisteren op hun 7.1 elektronische pauper hometheater-set!Neem dan gewoon een degelijk 2.0 stereo zet! Zo eentje als je opa had!
Iedereen die gelooft dat deze user dat heeft steek je hand opquote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hoe kan een headset nou weer beter zijn dan een comlete hi-fi set van 50.000 euro?
ja een set van 50 k kopen en dan een mi kabel kopen met weerstanden van 1 cent er tussen dit mit voor een schofterige prijs verkooptquote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Door de prijs van 50k klinkt die set als vanzelf goed. Ongelovelijk, wat een bedrag.quote:Op woensdag 30 december 2009 18:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
voor 49.900 minder ervaar ik het iets minder ruimtelijker, maar dat komt dan vooral omdat m'n kamer zo vol spullen zit die ik van dat geld heb kunnen kopenquote:Op woensdag 30 december 2009 18:21 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Je ervaart het geluid zoveel anders met een leuke hi-fi set. Veel ruimtelijker vooral.
Run away from the hills, run away from the hills, if you see the hills, run the other way!quote:
dan ben je getild, deze kabel is vele malen beter...quote:Op woensdag 30 december 2009 17:35 schreef Jahr00n het volgende:
Blackadderquote:Op woensdag 30 december 2009 23:50 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
Run away from the hills, run away from the hills, if you see the hills, run the other way!
Tofquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |