je had ook gewoon niet kunnen reagerenquote:
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geluid is een kwestie van persoonlijke smaak. Dat voorop.
Ik heb zelf diverse versterkers geprobeerd, maar kom uiteindelijk steeds weer terug bij m'n eigen Pioneer SA-510.
[ afbeelding ]
Ha die heb ik hier ook staanquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geluid is een kwestie van persoonlijke smaak. Dat voorop.
Ik heb zelf diverse versterkers geprobeerd, maar kom uiteindelijk steeds weer terug bij m'n eigen Pioneer SA-510.
[ afbeelding ]
Deze staat bij ons al jaren te verstoffen op zolder, is het wat dan?quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik hou van mijn Technics.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 december 2009 00:14 schreef KoekjesTwister het volgende:
Ik hou van mijn Technics.
[ afbeelding ]
Die is nog even een door elfjes bij maanlicht gevlochten geluidskabel aan het inspelen met roze ruisquote:
uit welke eeuw komt dat spul?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:09 schreef tho_Omas het volgende:
Niet lachen, maar ik heb jáááren met deze apparaten gewerkt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
de vorigequote:Op woensdag 30 december 2009 11:01 schreef stroopdoosch het volgende:
[..]
uit welke eeuw komt dat spul?
Zijn dure installatie en de euroshopper bier in blik erbij, hahaquote:Op woensdag 30 december 2009 00:53 schreef Luxxious het volgende:
ook maar even gek, de opstelling van mijn testsessie waar ik conclusies heb getrokken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja ziet er duur uit jaquote:Op woensdag 30 december 2009 12:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zijn dure installatie en de euroshopper bier in blik erbij, haha
daar begint het mee ja, er is geen weg meer terug nuquote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef Luxxious het volgende:
hehe jongens ik ben een student XD en dit is een soort van uit de hand gelopen hobby
Als in Disney XDquote:Op woensdag 30 december 2009 13:20 schreef Luxxious het volgende:
hehe jongens ik ben een student XD en dit is een soort van uit de hand gelopen hobby
Meldt!quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Je zou eens met Sinad0 moeten praten.
Iets met buizen enzo.
1000 euroquote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Luxxious het volgende:
instap van den hull kabels, niets chiques. heb eens van een bekende een setje geleend a 1000 euro, en blind hoorde niemand het verschil echt. Dus zo doorgedraait is het ook weer niet. owja qua interlinks heb ik wel een vrij prijzig van audience maar die heb ik gekregen bij een marantz cd-speler die ik van markplaats heb gehaald, waarschijnelijk is die kabel duurder dan de cd speler maar dat terzake
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |