quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef Saaaaab het volgende:
Nee serieus, hier ben ik het mee eens.
Bek houden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:52 schreef Saaaaab het volgende:
Nee serieus, hier ben ik het mee eens.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:55 schreef Remsjo het volgende:
MENSEN DIE SAAAAAB BEDREIGEN![]()
Beter bedreig je mij, heb je gelijk een mes in je donder
Gast, wat voor pep heb je nou weer gebruikt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef swaffelsmurf het volgende:
[..]
en dat doe hoe achter de pc?
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Heb je hem ook weerZit een beetje te fappen op mijn foto's
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Remsjo het volgende:
[..]
En het is ook nog eens een volwassen kerel van 38 zonder vriendenHoe triest
quote:
Dat is mijn gedachte ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Brainfish het volgende:
Nou, dit is ook een interessante topicwending.
Hoe kom je aan die info?quote:
EN hij is vroeger vaak gepest en probeert nu zijn gram te halen tegenover andere mensen. Hij post ook onbekende mensen in z,n fobo omdat hij echte mensen eng vind. Tweakers.nl staat bovenaan het lijstje van Favorieten tabbladen en word altijd afgewezen bij vrouwen want hij heeft nog nooit een meisje gezoendquote:
Klopt, hoe weet je dit allemaal?quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
EN hij is vroeger vaak gepest en probeert nu zijn gram te halen tegenover andere mensen. Hij post ook onbekende mensen in z,n fobo omdat hij echte mensen eng vind. Tweakers.nl staat bovenaan het lijstje van Favorieten tabbladen en word altijd afgewezen bij vrouwen want hij heeft nog nooit een meisje gezoend
Mensen die zeggen dat ze je pc gaan hackenquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet je dit allemaal?
Zie bovenstaandequote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Klopt, hoe weet je dit allemaal?
Zo jongen. Nu ben jij op dreef.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
EN hij is vroeger vaak gepest en probeert nu zijn gram te halen tegenover andere mensen. Hij post ook onbekende mensen in z,n fobo omdat hij echte mensen eng vind. Tweakers.nl staat bovenaan het lijstje van Favorieten tabbladen en word altijd afgewezen bij vrouwen want hij heeft nog nooit een meisje gezoend
Hemeltje liefquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze je pc gaan hacken
Dat dit kan in Nederlandquote:
Begin van een eind.quote:
Dat is toch pas in 2012quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:11 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Begin van een eind.
Begin van een nieuwe era.
Zozo, wat een held dat je dit durft te vertellen over de TS, gappie dat je toch ook bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:04 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Dit ging allemaal niet over mij hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zozo, wat een held dat je dit durft te vertellen over de TS, gappie dat je toch ook bent.
Over TS? Lees nog eens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:16 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zozo, wat een held dat je dit durft te vertellen over de TS, gappie dat je toch ook bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |