Ik lig nog in bed en moet de bus van 8:39 hebben.quote:
Ik moet om 9 uur op de uni zijn, maar gezien de drukte moet ik over een minuut of 10-20 wel naar buiten gaanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:52 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik lig nog in bed en moet de bus van 8:39 hebben.
Wees blij dat de metro om de 5 minuten komt. De bus hier in Marokko gaat zo onregelmatig, echt bloedirritant.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik moet om 9 uur op de uni zijn, maar gezien de drukte moet ik over een minuut of 10-20 wel naar buiten gaan.
Oh ja, dat is waar ook, ik dacht even dat jij ook naar school moestquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:55 schreef o.us het volgende:
[..]
Wees blij dat de metro om de 5 minuten komt. De bus hier in Marokko gaat zo onregelmatig, echt bloedirritant.Maar gelukkig ben ik vanaaf terug in NL.
Is toch niet zo ver lopen naar de uni vanaf KZ? En behalve dat, metrolijnen A, B en C rijden langs de Kralingse Zoom dus je hebt altijd een metro die je kan pakken.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat is waar ook, ik dacht even dat jij ook naar school moest. Maar ik neem meestal de tram, alhoewel ik binnenkort maar gewoon de metro ga nemen, dan nemen ik die paar minuten lopen vanaf de Kralingse Zoom maar voor lief.
Ach, het zal in Marokko toch wel beter geregeld zijn dan in Egypte, dus bedenk dat het altijd nóg iets slechter kanquote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:00 schreef o.us het volgende:
[..]
Is toch niet zo ver lopen naar de uni vanaf KZ? En behalve dat, metrolijnen A, B en C rijden langs de Kralingse Zoom dus je hebt altijd een metro die je kan pakken.![]()
Ach, de bus van Fés is niet zo kwalitatief, het is altijd druk enzo. Het is maar dat ik de trein naar Casablanca Airport moet pakken en niemand anders mij kan brengen.
Meh, soms heeft het een bepaalde stank achterin de bus en ziet er vaak een beetje brak uit.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, het zal in Marokko toch wel beter geregeld zijn dan in Egypte, dus bedenk dat het altijd nóg iets slechter kan.
Tuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:17 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ja, wil je knuffelen. Zo met neusjes tegen elkaar aan hihi
Goeie reis nog.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:05 schreef o.us het volgende:
[..]
Meh, soms heeft het een bepaalde stank achterin de bus en ziet er vaak een beetje brak uit.
[ afbeelding ]
Wat nou beter geregeld, wij hebben teminste nog van die microbusjes die om de 30sec langskomen....quote:Op dinsdag 5 januari 2010 08:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, het zal in Marokko toch wel beter geregeld zijn dan in Egypte, dus bedenk dat het altijd nóg iets slechter kan.
Jou fobo; Relatie; ben ik te lekker voorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 12:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Na het zien van je fobo al helemaal
Je kiest wel meteen de enige twee mooie die er in heel Caïro te vinden zijn uitquote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wat nou beter geregeld, wij hebben teminste nog van die microbusjes die om de 30sec langskomen....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja Mookert moet je niet zo lang op fok hangen,en beter je huiswerk leren..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:03 schreef Rookert het volgende:
Ken ik eens de stof goed, gaan ze dingen vragen als wat de 523e letter op pagina 189 van de Reader is bij wijze van spreken
Als ik alle slides van de hoorcolleges heb doorgewerkt en alle vragen uit syllabus bekeken en een uitreksel heb gemaakt van de slides heb ik genoeg geleerd hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:16 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Ja Mookert moet je niet zo lang op fok hangen,en beter je huiswerk leren..
Toch nog harder je best doen!!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Als ik alle slides van de hoorcolleges heb doorgewerkt en alle vragen uit syllabus bekeken en een uitreksel heb gemaakt van de slides heb ik genoeg geleerd hoor![]()
Moet jij niet aan je relatie met Sala-adin werken?
Er is nog meer in het leven dan studie hoor, ben tevreden met een 7, cum laude hoeft niet perse van mij..quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:24 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
Toch nog harder je best doen!!
Relatie nee dank je ik zoek een echte MAN..
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:28 schreef Rookert het volgende:
[..]
Er is nog meer in het leven dan studie hoor, ben tevreden met een 7, cum laude hoeft niet perse van mij..
En ik zoek een echte Vrouw![]()
Daar bedoel ik jou niet mee, het idee alleen al![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2010 13:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Wat nou beter geregeld, wij hebben teminste nog van die microbusjes die om de 30sec langskomen....![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
welke plaats is dit?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die hebben wij helaas niet. Wij hebben wel petit taxi's die het straatbeeld vervuilen.
[ afbeelding ]
Boh, jij hebt duidelijk een dominante man nodig die je af toe op je plaats zet, anders wordt je veel te losbandigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:33 schreef nadiaschoonheid het volgende:
[..]
sowieso zou jij mij niet eens aan kunnen
Vette rims ouwequote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:34 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Die hebben wij helaas niet. Wij hebben wel petit taxi's die het straatbeeld vervuilen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |