After they crashed five times, real mocro's don't die. Je weet.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oh ja, ik was vergeten dat jij als mocro het harde leven van de ghettostraten gewend bent.
quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
After they crashed five times, real mocro's don't die. Je weet.
Als ik het goed kon maken met een lollie zou ik het doen!quote:Op maandag 4 januari 2010 22:33 schreef Stofje het volgende:
Ik heb vanavond voor het eerst in m'n leven last gehad van Marokkanen. Dat wilde ik hier even melden!
Het zou alle wonden direct helen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Als ik het goed kon maken met een lollie zou ik het doen!
En jij bent de grootstequote:Op maandag 4 januari 2010 23:47 schreef nadiaschoonheid het volgende:
Wat een zeik topic is dit ook..
Ach, bij iedere bevolkingsgroep zitten er altijd wel tussen die 'de leukste thuis' willen spelen.quote:Op maandag 4 januari 2010 22:34 schreef Stofje het volgende:
Want jullie zijn sowieso tof en lief, net als de meeste Marokkanen. Maar deze waren dus stom!
Awh dude sick. En hoe lang zit je daar al mee? Heeft Jodium al geholpen?quote:Op dinsdag 5 januari 2010 00:51 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Ach, bij iedere bevolkingsgroep zitten er altijd wel tussen die 'de leukste thuis' willen spelen.
Thanks for the faith, maar ben echt totaal niet wakker nu, lucifers tussen m;n oogleden heb ik nodigquote:Op dinsdag 5 januari 2010 07:11 schreef Marokkaanse18 het volgende:
[..]
Ja dus hiehie? Jij bent nurd..komt sowieso goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |