ze heeft een leuke eigen stijl in elk geval! ik hou er ook wel van dat de ogen ook gehaakt zijn, dus zonder allerlei liflafjes die erop moet plakken e.d.quote:Op zondag 3 januari 2010 19:44 schreef Spiegelei het volgende:
Oh en deze designer vind ik echte ge-wel-dig! op ravelry: http://www.ravelry.com/designers/paola-navarro of haar eigen pagina: www.deliciouscrochet.com.
quote:Op zondag 3 januari 2010 20:18 schreef Eigenmijsje het volgende:
Het is niet heel duidelijk, maar ik krijg bij minderen van die grote steken, hebben jullie dat ook?nee, zo heb ik dat helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik ben toch wel benieuwd wat jij nou precies doet!
in de haak.
Omdat de steek in het midden uitkomt, wordt mijn steek na het minderen ook groter (ligt immers verder weg dan bij een gewone steek). Das de eerste, de 2e komt van het minderen zelf of de 2e steek na het minderquote:Op zondag 3 januari 2010 23:10 schreef trui het volgende:
BE, wat past en staat 't mutsje leuk!
[..]
nee, zo heb ik dat helemaal niet.ik ben toch wel benieuwd wat jij nou precies doet!
hihi, ik snapte je hoorquote:Op zondag 3 januari 2010 23:37 schreef Pandora73 het volgende:
Ik moest eraan denken door deze handschoen, op de foto in gebruik bij de befaamde Stephen Fry...
Edit: waar slaat dit op? Op mijn opmerking over een want met 1 vinger die je erdoor kunt steken, waarvan ik zei dat ie voor iPhone gebruikers was. Zie enkele pagina's terug.
Les van de dag: eerst heeeeele topic bijlezen, dan pas bijposten. Zucht.
Ik ga maar slapen denk ik...
Trusten allemaal!
maar bij 'normaal' minderen valt de steek juist meer naar rechts, dus als je dan verder haakt is 't gat groter dat je moet overbruggen. (althans, ik haak van rechts naar links.quote:Op maandag 4 januari 2010 06:32 schreef Eigenmijsje het volgende:
Omdat de steek in het midden uitkomt, wordt mijn steek na het minderen ook groter (ligt immers verder weg dan bij een gewone steek). Das de eerste, de 2e komt van het minderen zelf of de 2e steek na het minder
Ben nu bezig met het maken van verschillende bloemen en kom er bij deze niet helemaal uit. Tot en met ronde 4 gaat het prima, maar bij ronde 5 gaat het mis.quote:1st round (RS) Using color A, make a slip ring, ch 2, sc 7 in ring, pull end to close ring, sl st to top ch of 2 ch. 8 sts.
2nd round ch 2, sc 1 in base of first ch, sc 2 in each of next 7 sts, sl st to top ch of 2 ch. 16 sts.
3rd round ch 4, [skip 1 sc, sc 1 in next sc, ch 3] 7 times, sl st to top ch of 4 ch.
8 ch-sp.
4th round [sc 1, hdc 1, dc 1, hdc 1, sc 1] in each ch-sp. 8 petals. Fasten off with color B.
Continue with B.
5th round Folding petals forward and working into the back of petals, sl st in the 2 strands that form the base of each of first 3 sts of next petal, [ch 3, sc 1 in base of dc at center of next petal] 7 times, ch 3, sl st in 3rd of 3 sl st.
6th round [sc 1, hdc 1, dc 3, hdc 1, sc 1] in each ch-sp. Fasten off with color C.
Continue with C.
7th round Folding petals forward and working into the back of petals as before, sl st in base of each of next 4 sts, [ch 5, sc 1 in base of center dc] 7 times, ch 5, sl st in 4th of 4 sl st.
8th round [sc 1, hdc 1, dc 5, hdc 1, sc 1] in each ch-sp. Fasten off
super, dankjewel!quote:Op maandag 4 januari 2010 13:48 schreef trui het volgende:
Ik zit nu op m'n werk, kan er nu niet zo goed naar kijken, maar zal 't vanavond even met visjes erbij beschrijven, OK?
je paint al net zo goed als je haakt!quote:
quote:Op maandag 4 januari 2010 18:19 schreef Lijnloos het volgende:
Mooi Ilske! De vis ook echt mooi gelukt...
Ik heb me inmiddels ooko op Ravelry geregistreerd en toegevoegd aan de Fok!-groep, maar nog niet weer aan het haken geweest. Dat zal deze week wel weer ergens gaan komen gok ik... ik begin alweer te kriebelen bij de aanblik van alle mooie haakwerkjes hier in het topic.
Wat n lieve Chubbyquote:Op maandag 4 januari 2010 17:59 schreef Ilske het volgende:
Chubby is klaar!![]()
Eerst nog even foto's van de eerste bal die ik gemaakt heb (je merkt al doende dat je bepaalde dingen beter kan/je daar handiger in wordt, dus ik hoop binnenkort een nieuwe en vooral mooiere bal te maken):
[ afbeelding ]
En Chubby met dank aan de online helpdesk van Trui!
[ afbeelding ]
Volgende project wordt denk ik het zeepaardje, en ondertussen misschien nog een muts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |