abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76222762
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:10 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Dat klinkt dubieus
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze stelselmatig een hele groep schaatsers laten stilstaan in hun progressie of laten achteruit hollen. Nu zitten er wel wat oudjes bij TVM maar dan nog is de vormcrisis bij veel TVM-ers opvallend. Ook de jongere rijders branden vrij snel op terwijl je toch mag verwachten dat ze precies weten hoe een trainingschema moet worden opgesteld.
pi_76222763
Wat een tijd van Nijman
  woensdag 30 december 2009 @ 15:14:21 #78
30220 Barca
~:) EVIL - E; Bad As I Wanna B
pi_76222768
Dat je een lange lijst met kandidaten hebt, lijkt me duidelijk. Zoals Van Marwijk dat ook zal hebben.

Maar, wie staan er op die lijst, in welke volgorde, waarom in die volgorde?

Van Marwijk heeft bijvoorbeeld al aangegeven dat spelers regelmatig moeten spelen bij hun club. Dat spelers die in aanmerking willen komen hem mogen bellen. Dat hij kiest op basis van bijv. mentaliteit (Seedorf heeft dat volgens hem niet).
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:12 schreef TheArt het volgende:

[..]

Oh geen idee, dat hebben ze op tv eens opgenoemd. Dus het is wel bekend. Dat het bij ons niet algemeen bekend is, wil nog niet zeggen dat er geen is en vooral dat niet op basis daarvan o.a. wordt bepaald wie meegaat.
Dat bedoel ik dus met de schijn van vriendjespolitiek. Dat Sven even mag bepalen wie van zijn maatjes mee mag.
Retro is mode, metro ook!
'Bert, Bert, ik duw een banaan in je kont!' "Oh ja, lekker, Ernie!"
pi_76222829
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:14 schreef Barca het volgende:
Dat je een lange lijst met kandidaten hebt, lijkt me duidelijk. Zoals Van Marwijk dat ook zal hebben.

Maar, wie staan er op die lijst, in welke volgorde, waarom in die volgorde?

Van Marwijk heeft bijvoorbeeld al aangegeven dat spelers regelmatig moeten spelen bij hun club. Dat spelers die in aanmerking willen komen hem mogen bellen. Dat hij kiest op basis van bijv. mentaliteit (Seedorf heeft dat volgens hem niet).
Ik zou zeggen bel De Vegt even op en ga het hem vragen. Dat het de wereld niet in is geslingerd, wil nog niet zeggen dat het bij de trainers en rijders niet bekend is.
pi_76222855
Van Riessen, wat een tijd
pi_76222893
Hup Boer
pi_76222909
* Flap mist alles
Ik ben van pindavlees
pi_76222918
Nou precies en hoewel Sneijder en vd Vaart ten tijde van de laatste selectie weinig speelden, werden ze toch geselecteerd op basis van het verleden, vergelijkbaar met de nominaties bij het schaatsen. Verder geeft van Marwijk ook vaak aan dat hij wel eens afwijkt van zijn principes en dat niet alles vast staat. Ik zie niet zoveel verschil met dit toernooi dus.
  woensdag 30 december 2009 @ 15:18:20 #84
30220 Barca
pi_76222923
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:15 schreef TheArt het volgende:

[..]

Ik zou zeggen bel De Vegt even op en ga het hem vragen. Dat het de wereld niet in is geslingerd, wil nog niet zeggen dat het bij de trainers en rijders niet bekend is.
Wat is zijn telefoonnummer of e-mailadres? Echt, dit is weer amateuristische achterpeeskamertjespolitiek. (En, daar kan jij inderdaad niets aan doen.)
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef Helly het volgende:
Nou precies en hoewel Sneijder en vd Vaart ten tijde van de laatste selectie weinig speelden, werden ze toch geselecteerd op basis van het verleden, vergelijkbaar met de nominaties bij het schaatsen. Verder geeft van Marwijk ook vaak aan dat hij wel eens afwijkt van zijn principes en dat niet alles vast staat. Ik zie niet zoveel verschil met dit toernooi dus.
Mee eens. Maar, waar zeg ik dat Van Marwijk het zo goed doet?
pi_76222947
Boer
Mooie tijd 1.15.70
pi_76222952
Wüst gaat dus niet op de 1000, dat lijkt me nu wel duidelijk.
pi_76222978
Wust gaat niet naar de Spelen op de 1000, maar... ah ze is voor Nijman. Suffe Snoeks.
pi_76222980
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:19 schreef TheArt het volgende:
Wüst gaat dus niet op de 1000, dat lijkt me nu wel duidelijk.
Zit er niet in idd. Gerritsen zal daar nog wel onder komen.
pi_76223007
Onzin, dat er een deskundig persoon (de bondscoach) is die de uiteindelijke beslissing neemt zie je in alle sporten en heeft niks met amateuristische achterpeeskamertjespolitiek te maken, maar goed ik houd er maar over op.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:18 schreef Barca het volgende:
[..]

Mee eens. Maar, waar zeg ik dat Van Marwijk het zo goed doet?
Dan doen dus alle coaches in alle sporten ter wereld het slecht .
pi_76223024
Ik denk dat als De Vegt eenmaal gekozen heeft, die keuze ook wel onderbouwd zal worden. Hij moet ook maar afwachten wat die OKT's opleveren.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 30 december 2009 @ 15:21:39 #91
30220 Barca
pi_76223065
Valse start Gerritsen? Het was de binnenbaan!

Nou, nu iemand in de top zonder kwalificatie. Van Riessen had dus wel een kwalificatie. Control-meiden een ticket! Wüst, Bruintjes en Timmer skate-off.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:20 schreef Helly het volgende:
Onzin, dat er een deskundig persoon (de bondscoach) is die de uiteindelijke beslissing neemt zie je in alle sporten en heeft niks met amateuristische achterpeeskamertjespolitiek te maken, maar goed ik houd er maar over op.
[..]

Dan doen dus alle coaches in alle sporten ter wereld het slecht .
Als zij niet duidelijk en consequent zijn, wel.
pi_76223133
Boer, Van Riessen en Gerritsen dus weer zeker. Bruintjes bij AKT2 tegen Timmer.
pi_76223140
Ik vind het unfair dat Bruintjes nu Wust nog een keer moet gaan kloppen straks.
pi_76223155
ik ook
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Oidale het volgende:
Geen mobiele telefoon en nog nooit ge-sms't.
Heerlijk tegen de stroom in
pi_76223192
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:23 schreef Oidale het volgende:
Jup, dat is het ook.
pi_76223193
Lekker tijden weer, die sprint komt wel goed in Vancouver
pi_76223220
mogen nu opeens alle gekwalificeerden nog een keer rijden? Dan zou dat op de 5000 toch ook moeten met degenen die buiten de top 2 eindigden?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_76223234
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:24 schreef TheArt het volgende:

[..]

Jup, dat is het ook.
Nogal ja. Waar slaat dat op?
  woensdag 30 december 2009 @ 15:26:34 #99
30220 Barca
pi_76223260
Sja ... alleen Bruintjes in een dubbele confrontatie (binnenbaan / buitenbaan) tegen Timmertje zou "eerlijker" zijn.
quote:
Op woensdag 30 december 2009 15:25 schreef franklop het volgende:
mogen nu opeens alle gekwalificeerden nog een keer rijden? Dan zou dat op de 5000 toch ook moeten met degenen die buiten de top 2 eindigden?
KNSB hé. Zal men wel zeggen dat dat niet hoeft omdat er geen afwezige is? Tenzij Groenewold een okt 2 wil rijden?
pi_76223354
Nog even de credits naar Van Beek, die weer zowat een seconde van haar PR afhaalt. Dat is nu al de vierde afstand waarin ze een PR rijdt deze dagen. Zeer knap. Gewoon een supertalent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')