Tot de streep.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef Ambrosius het volgende:
Hoe lang blijven Dijkstra en Hersman denken dat het nog kan?
Dan ken je Bos niet..quote:Op woensdag 30 december 2009 17:17 schreef Barca het volgende:
Dat Bos de 1000m eventueel niet haalt, okay. Maar dat Mulder de 500m niet haalt.![]()
![]()
Bos is in mijn ogen op de 1000m geen medaillekandidaat, maar Ronald Mulder is dat op de 500m wél!
Verheijen is gewoon op waarde geklopt inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef TheArt het volgende:
Laten we wel de credits laten uitgaan naar Van der Kieft. Volledig terecht dat hij mag. Chapeau en niets anders.
Idd. Verheijen redt het nog wel op de 5 km. Maar ivm de TP gaat het Mulder zijn plekje kostenquote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef MiLalaa het volgende:
ik vind het zelfs nog meer balen voor Mulder dan voor Verheijen
Dat is zo, vooral de manier waarop ie in de 31 half wist te consolideren was heel knap.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef TheArt het volgende:
Laten we wel de credits laten uitgaan naar Van der Kieft. Volledig terecht dat hij mag. Chapeau en niets anders.
Eens. Erg leuk voor vdKieft en heel knap.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef TheArt het volgende:
Klasse gereden idd.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:21 schreef golfer het volgende:
Prachtige prestatie van Van der Kieft. Niets op af te dingen.
Zijn PR is ook maar 13:17 hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:18 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ik zat net te denken iddDat lijkt ook niet echt ergens op.
Zal wel.quote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:19 schreef marcodej het volgende:
[..]
Verheijen is gewoon op waarde geklopt inderdaad.
Ik baal ook meer voor Mulder.
Waarom Wennemars niet als aanwijsplek?quote:Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef franklop het volgende:
als verheijen zich plaatst op 5k zal WOH wel aanwijsplek krijgen op TP, hebben we 2 frisse mannen en Kramer op de TP in Vancouver
Die was wel beter op de 1500 dan Wennemars. En heeft meer inhoud.quote:Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef Barca het volgende:
Olde Heuvel komt gezien zijn tijd in mijn ogen zeker NIET in aanmerking voor de aanwijsplek!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |