Misschien komt ze nog een keertje voorbijquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Tja.. ik zal er ook wel niet meer uit komen
Nee?quote:
We'll see..quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien komt ze nog een keertje voorbij
Ja, dat kan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee?
Maar weet ik veel of Stuurloos een homo is die er nog niet vooruit is gekomen, die toevallig op mij valt
Zou kunnen toch?
Ik kan soms mijn dromen wel sturen - voor mijn idee.quote:
1) Ik heb geen man in mijn droom gezienquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef theKiD het volgende:
[..]
Nee?
Maar weet ik veel of Stuurloos een homo is die er nog niet vooruit is gekomen, die toevallig op mij valt
Zou kunnen toch?
Doe je goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan soms mijn dromen wel sturen - voor mijn idee.
Das knapquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik kan soms mijn dromen wel sturen - voor mijn idee.
Ben je jaloers?quote:
ja, alweer tijden geleden dat ik een droom kon herinneren, laat staan "sturen"quote:
*kuch*Ik*kuch*quote:Btw! Wie is er ouder? Guard of TheKid?
Ik ben nog jong hèquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:18 schreef Guard het volgende:
[..]
ja, alweer tijden geleden dat ik een droom kon herinneren, laat staan "sturen"
Hoe jong ben je dan?quote:*kuch*Ik*kuch*
En toen was het stil..quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog jong hè![]()
[..]
Hoe jong ben je dan?
Ik heb volgens mij al eens verteld hoe oud ik ben...quote:
Dat heb ik dan gemistquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al eens verteld hoe oud ik ben...
Haha, dat is niet waar meneer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:32 schreef Guard het volgende:
[..]
Nee hoor, je bent het gewoon vergeten...
Het bewijsquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:35 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, dat is niet waar meneer!
43 was het toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:27 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij al eens verteld hoe oud ik ben...
Ben sindsdien ook nog een keer jarig geweest, dus 34quote:
Bofkont, heb je alle kaarsjes in een keer uitgeblazen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:42 schreef Guard het volgende:
[..]
Ben sindsdien ook nog een keer jarig geweest, dus 34
Dat kunnen bejaarden toch niet meerquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:44 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Bofkont, heb je alle kaarsjes in een keer uitgeblazen?
Jezus, hoe zoek jij dat zo snel op?quote:
Geeft nietsquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Jezus, hoe zoek jij dat zo snel op?
Maarrreee sorry!
Ik ga trouwens naar bed mannen! Tot misschien morgen!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:57 schreef Stuurloos het volgende:
Ik ben naar huis, maar eerst mn vriendin ophalen!![]()
Tot morgen!
Heb je nieuw werkquote:Op woensdag 30 december 2009 09:26 schreef Crazy-M het volgende:
zo, bevalt wel gelijk, 10 min rijden naar mn werk
overname van bedrijfquote:
Slagerquote:Op woensdag 30 december 2009 07:19 schreef Crazy-M het volgende:
Goede morgen
@TheKid, welke slager dan ?en zal er aan denken, zit alleen vandaag en morgen nog hier, dan weer 2 maanden eindhoven
Die zwarte seatquote:Op woensdag 30 december 2009 13:16 schreef theKiD het volgende:
[..]
SlagerWel iets groter dan een slager Crazy
Slachthuis
![]()
Enne jou auto stond net niet aan straat daar? Ik zag alleen een Civic staan volgens mij? Of heb jij die Ibiza die terug geparkeerd stond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |