mquote:
Pro de moorplein: Die heb ik op kamerpunt gevonden. Volgens mij is het een nieuwe complex heel dicht bij de UVTquote:Op woensdag 30 december 2009 07:52 schreef Crazy-M het volgende:
Info:
Pro de moorplein: Waar the fuck ligt die straatniet bekend op maps.google.
De hogeschoollaan ligt aan de UvT kun je een steen tegen de UvT gooien.
Boksdoorndreef, ligt iets verder, wel een busverbinding, 1 of 2 haltes verder
ehm op veel plekken ook om 15 min hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 12:40 schreef PierreTT het volgende:
Het is in principe allemaal wel goed te doen, fietsend dan. Tilburg is niet zo verschrikkelijk grootBusverbindingen zijn altijd wel enigzins dichtbij, maar in TIlburg is het niet zo dat er heel vaak een bus komt, zoals bijvoorbeeld in Amsterdam of Utrecht. Een bus in het halve uur is normaal
Ok dat is greatquote:Op woensdag 30 december 2009 19:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ehm op veel plekken ook om 15 min hoor
Maar JC990, bus heb je voor die 3 plekken niet nodig
Ik zou als ik jou was even informeren bij de universiteit, of had je dit al gedaan? Buitenlandse studenten krijgen namelijk voorrang bij bepaalde kamers van wat ik weet..quote:Op donderdag 31 december 2009 07:16 schreef jc990 het volgende:
[..]
Ok dat is great
maar zijn er veel vrije kamers?
dus is de kans groot dat ik met die inschrijfduur een van die zelfstandige kamers kan krijgen ?
of moet ik beter al een back-up plan verzinnen?
Jc
Waarschijnlijk worden door het fantastische beleid op universiteiten studenten afkomstig van de Nederlandse Antillen niet als buitenlandse student gezien en komen ze niet in aanmerking voor zo'n "expat-woning" of "campus-woning" die ze doorgaans alleen aan de chinezen geven.quote:Op donderdag 31 december 2009 09:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Ik zou als ik jou was even informeren bij de universiteit, of had je dit al gedaan? Buitenlandse studenten krijgen namelijk voorrang bij bepaalde kamers van wat ik weet..
Waarschijnlijk wel, vorig jaar zat er een uitwisselingsstudent van Aruba bij ons, en die kreeg ook in de studentenflats een kamer toegewezen... en het is altijd het proberen waard natuurlijkquote:Op donderdag 31 december 2009 13:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Waarschijnlijk worden door het fantastische beleid op universiteiten studenten afkomstig van de Nederlandse Antillen niet als buitenlandse student gezien en komen ze niet in aanmerking voor zo'n "expat-woning" of "campus-woning" die ze doorgaans alleen aan de chinezen geven.
Hier op de TU gemerkt dat ze zelfs met Hongaren en andere Oost-Europeanen moeilijk doen aangezien ze afkomstig zijn uit de EU en het "zelf dan zouden moeten kunnen regelen".
Tussen de 20 en 50 euro, afhankelijk van de kwaliteitquote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef jc990 het volgende:
ok ik zal informeren bij UVT
hoeveel kost een fiets ongeveer ?
dus een tweede hands fiets?
10 euro bij een junkquote:Op zondag 3 januari 2010 17:42 schreef jc990 het volgende:
ok ik zal informeren bij UVT
hoeveel kost een fiets ongeveer ?
dus een tweede hands fiets?
Mijn ervaring, vooral bij OV en sofinummer is dat je het niet snel genoeg kan regelen. Het kan heel snel gebeuren, maar voor hetzelfde geld komen er allemaal problemen en duurt het allemaal weer veel langer...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:54 schreef jc990 het volgende:
ok cool
en hoelang duurt het eingelijk om alles te regelen.
Dus bankrekening en OV kaart , sofi nummer enzo.
omdat ik weet niet precies hoe lang van te voren ik eingelijk naar nederland moet gaan.
dus all begin july of begin augustus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |