Laten jullie dat arme kind zijn eigen badwater drinken?quote:
Nee, een glas lauw-warm water, om te oefenen hoe het is om uit een echte beker te drinkenquote:Op woensdag 30 december 2009 11:07 schreef TradeMarkie het volgende:
Laten jullie dat arme kind zijn eigen badwater drinken?
Zal ik wat grappigs vertellen? Op sommige luiers maat 4 en 4+ zit een beertje aan de voorkant, die gewoon echt op de pedobear lijktquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zal ik wat grappigs vertellen? Op sommige luiers maat 4 en 4+ zit een beertje aan de voorkant, die gewoon echt op de pedobear lijkt![]()
Ik heb bewust nog geen account voor hem aangemaaktquote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef Soempie het volgende:
Waar blijft z'n Fok!account?![]()
Leuk koppie, mooie donkere ogen en toffe trui.
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zal ik wat grappigs vertellen? Op sommige luiers maat 4 en 4+ zit een beertje aan de voorkant, die gewoon echt op de pedobear lijkt![]()
Het rammelt hier niet zo hoorquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:14 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ben wel benieuwd hoe dat met Etc gaat, nu dr schoonzus (zeg je dat zo?) zwanger is
Zit er trouwens al eens een verhuizing van jou&Pitt aan te komen eigenlijk Etc??
Ik ken een accountmanager bij een grote printerfabrikant die zijn bonus voor 2008 al in september binnen had, en een enorme grote order van een universiteit ofzo op zijn bureau kreeg. Als ze die order in januari 09 wilden rondmaken wilde hij de aanvrager wel belonen met een camera...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:18 schreef iamredleader het volgende:
Weet je wat kut is? Voor volgend jaar is er een x target neergezet per banker. En op zich is dat niet erg, dan heb je een bedrag waar je naar toe gaat werken. Nu is er deze week (dus voor 1-1-2010) al flink wat "extra" geld binnengekomen, en dat had ik veel liever pas na 31-12-2009 gehad
Nog nooit iemand zo sip zien kijken als er geld binnenkwam
Nee, de daadwerkelijke datum van ontvangst gelden telt. Niks geen gesjoemel met "ja, maar de klant had al beloofd 2 miljoen te boeken, dus daarmee red ik mijn jaartarget" grapjesquote:Op woensdag 30 december 2009 13:19 schreef Etcetera het volgende:
Kun je dat niet verwerken op 1-1-2010
Jammer jaquote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, de daadwerkelijke datum van ontvangst gelden telt. Niks geen gesjoemel met "ja, maar de klant had al beloofd 2 miljoen te boeken, dus daarmee red ik mijn jaartarget" grapjes
Zal ik mijn belofte maar weer intrekken dan ?quote:Op woensdag 30 december 2009 13:23 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, de daadwerkelijke datum van ontvangst gelden telt. Niks geen gesjoemel met "ja, maar de klant had al beloofd 2 miljoen te boeken, dus daarmee red ik mijn jaartarget" grapjes
doe dat maar, dan kom je volgend jaar niet in de verleidingquote:Op woensdag 30 december 2009 13:15 schreef Soempie het volgende:
Hmm, in het nieuwe jaar wil ik weer gezond gaan eten. Zal ik dan toch nu maar m'n chocoladeletter opeten...
Ik zal het eens overwegen...quote:Op woensdag 30 december 2009 13:29 schreef Etcetera het volgende:
Stort je het in plaats daarvan op mijn rekening?
Dat is wel super-relaxedquote:Op woensdag 30 december 2009 13:22 schreef Whiteguy het volgende:
Ik ken een accountmanager bij een grote printerfabrikant die zijn bonus voor 2008 al in september binnen had, en een enorme grote order van een universiteit ofzo op zijn bureau kreeg. Als ze die order in januari 09 wilden rondmaken wilde hij de aanvrager wel belonen met een camera...
Die had dus op 4 januari van 2009 zijn target en bonus voor heel dat jaar al binnen
Ja, trek die keutel maar weer in, hoorquote:Op woensdag 30 december 2009 13:28 schreef Whiteguy het volgende:
Zal ik mijn belofte maar weer intrekken dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 30 december 2009 14:54 schreef Whiteguy het volgende:
Voor de mensen die nog aan verjaardagscadeaus doen en bij Iarl over de vloer komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Voor de mensen die nog aan verjaardagscadeaus doen en bij Iarl over de vloer komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
(vindt het best netjes)
Nobody expects the Spanish Inquisition!
Voor de mensen die nog aan verjaardagscadeaus doen en bij Iarl over de vloer komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Is deze foto gemanipuleerd? Help! Potentieel goed topic
Pics!quote:
jammer, is al weer dichtquote:Op woensdag 30 december 2009 15:43 schreef Etcetera het volgende:
Is deze foto gemanipuleerd? Help! Potentieel goed topic
ik ga nu afsluitenquote:Op woensdag 30 december 2009 16:19 schreef iamredleader het volgende:
Nou, mensen, nog eventjes en dan zit ook deze werkdag erop
En als hij wat breekt kan hij gelijk werken als cliniclown!quote:
Dat doe je rapquote:Op woensdag 30 december 2009 17:22 schreef iamredleader het volgende:hij was niet te zuipen, gelukkig was er ook nog een witte koud gezet, die is nu op
heb zelf maar 1 glaasje gehad, en met z'n vieren was dat niet moeilijkquote:Op woensdag 30 december 2009 17:28 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat doe je rap
kop van N-Holland nog steedsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |