quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Even een rondvraag: nog meer mensen die hier gerickrolled werden?
Eigenlijk was het mede mijn schuld, ik wilde de luisteraars Rickrollen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]nee, ik heb sinds een kwartiertje via het Internet de top2000 opgezet, en dus alle commotie gemist (wel wat topics voorbij zien komen)
Goed gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk was het mede mijn schuld, ik wilde de luisteraars Rickrollen.
Tijdens de vorige Top2000 werd Rick Astley namelijk na de jaarwisseling afgespeeld en toen dacht ik: dit kan eerder.quote:
Ik volg het nooit, en het boeit me ook niet, maar omdat er een paar collega's over praatten dacht ik dat het wel goed vermaak zou zijn om de computer even te gebruiken als radioquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Tijdens de vorige Top2000 werd Rick Astley namelijk na de jaarwisseling afgespeeld en toen dacht ik: dit kan eerder.
Waarin, de laatste werkdagen of de sneeuwstorm?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er nu al zin in.
Tsja, of ondergesneeuwdquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Hmz, m'n fiets staat -hopelijk- nog op het station. Al bijna twee weken.![]()
Die is vast weg.
quote:Ik ben zo blij met m'n nieuwe printer dat ik nu heel hard werk aan een verslag. Dan kan ik m'n verslag vanavond printen.![]()
quote:En ik heb een ladenkastje gekocht voor onder het bureau. Daar kan mooi al m'n meuk in. Nu heb ik een heel net bureau, waar ik de hele tijd aan wil werken. Echt goed tegen studieontwijkend gedrag.
De zus van Sven is ook weer zwanger trouwens. Maar pas als kindjes een beetje beginnen te lopen en woordjes zeggen kan ik er wat mee.quote:
En op de TV hoef je sowieso niet te rekenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vind die dagen tussen kerst en nieuwjaar sowieso altijd redelijk saai.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef iamredleader het volgende:Soempie, nu al rammelende eierstokken
Ik zal gauw wat lieve foto's van Jair posten, dan komt het wel goed
Des te eerder is het oud&nieuw.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:37 schreef iamredleader het volgende:
Mensen, toedels, ik kom zo aan in A'dam, en vanavond ga ik weer vroeg naar bed
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:22 schreef TradeMarkie het volgende:
De lasagne staat in de oven, zelfgemaakt
Dat is ook wel handig als je vrienden hebt die ongeveer tegelijk aan kinderen beginnen. En dat ze dan samen kunnen spelen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:30 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
![]()
En dat ongemakkelijk voelen, dat heb je vast niet bij je eigen kind
Mijn vrienden hebben me vanmiddag ook lekker zitten maken toen ik zei dat ik komende zomer wel wilde beginnen: dat zij dan op mijn kindje wilden passen, en dat ze dan samen konden spelen....![]()
![]()
* meerammelt![]()
En ik zal ophouden voor het humeur van de heren hier beneden peil daalt
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:40 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is ook wel handig als je vrienden hebt die ongeveer tegelijk aan kinderen beginnen. En dat ze dan samen kunnen spelen.![]()
Waarom niet?quote:Ik heb trek in wijn.Zal ik maar gewoon een fles open trekken? Beetje apart, want ik zit alleen thuis en ben bezig met m'n studiewerk.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:47 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
JaNou weet ik natuurlijk niet of ik hier nog wel zo lang woon, maargoed, het idee is leuk
quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:58 schreef Whiteguy het volgende:
Over rammelen gesproken, ik ga op zeer korte termijn (vandaag?) weer oom worden.
Nog zo'n druktemaker er bij ... zucht. 1 Voordeel, hij/zij is niet van mij
Ik had vroeger nepperds, want die hadden een smallere leest, maar deze zitten vooralsnog prima met dikke sokken (die ik in de winter toch bijna altijd aan heb), en ik kon ze hoe dan ook niet laten staan voor 3,50, want het zijn echt wel goeie schoenen. En tof met een rokje/jurkje en beenwarmers eroverquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:00 schreef Soempie het volgende:
Dat is een goede buit, LB!Ik heb ook bordeauxrode Dr Martens gehad, maar vind die dingen echt voor geen meter zitten.
Kunstschaatsen.
Ik heb 1 broer en die heeft nu zijn 2e kind op komst.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:01 schreef LadyBlack het volgende:
[..]hoeveel neefjes/nichtjes heb je al dan? En van wie zijn ze wel?
Wij hadden met de vrienden jaren geleden al afgesproken om niet meer aan verjaardagscadeau's te doen. Allemaal prima natuurlijk. Nu hebben er een aantal een vriendin en dan begint het gezeik weer... spreek je af om het niet te doen, zijn er toch weer die wel cadeau's geven, waardoor anderen weer gepikeerd zijn... En wij elkaar maar verdwaasd aankijken over waar ze zich al druk om maken. Zucht.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:41 schreef LadyBlack het volgende:
Blegh wat een gemier zeg.....Ben heen en weer aan het mailen met wat vrienden voor een verjaardagscadeautje voor donderdag, maar het schiet echt niet op. Ik kreeg vanmiddag pas te horen wat het moet worden, dat is ook rondgemaild, iemand reageerde daarop dat ze wel meewilde om het te kopen, maar ik werk gewoon de komende 2 dagen. Nu mailt ze weer terug dat ze opzich wel naar de stad wil, maar alleen als iemand anders het voorschiet, want dat doet zij al zo vaak.......
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:58 schreef iamredleader het volgende:
Nog even uit bed eenen ik hoop dat ik niet per ongeluk het topic dicht gooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |