quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:26 schreef Ofyles2 het volgende:
Even een rondvraag: nog meer mensen die hier gerickrolled werden?
Eigenlijk was het mede mijn schuld, ik wilde de luisteraars Rickrollen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef iamredleader het volgende:
[..]nee, ik heb sinds een kwartiertje via het Internet de top2000 opgezet, en dus alle commotie gemist (wel wat topics voorbij zien komen)
Goed gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Eigenlijk was het mede mijn schuld, ik wilde de luisteraars Rickrollen.
Tijdens de vorige Top2000 werd Rick Astley namelijk na de jaarwisseling afgespeeld en toen dacht ik: dit kan eerder.quote:
Ik volg het nooit, en het boeit me ook niet, maar omdat er een paar collega's over praatten dacht ik dat het wel goed vermaak zou zijn om de computer even te gebruiken als radioquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Ofyles2 het volgende:
Tijdens de vorige Top2000 werd Rick Astley namelijk na de jaarwisseling afgespeeld en toen dacht ik: dit kan eerder.
Waarin, de laatste werkdagen of de sneeuwstorm?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ik heb er nu al zin in.
Tsja, of ondergesneeuwdquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:33 schreef Soempie het volgende:
Hmz, m'n fiets staat -hopelijk- nog op het station. Al bijna twee weken.![]()
Die is vast weg.
quote:Ik ben zo blij met m'n nieuwe printer dat ik nu heel hard werk aan een verslag. Dan kan ik m'n verslag vanavond printen.![]()
quote:En ik heb een ladenkastje gekocht voor onder het bureau. Daar kan mooi al m'n meuk in. Nu heb ik een heel net bureau, waar ik de hele tijd aan wil werken. Echt goed tegen studieontwijkend gedrag.
De zus van Sven is ook weer zwanger trouwens. Maar pas als kindjes een beetje beginnen te lopen en woordjes zeggen kan ik er wat mee.quote:
En op de TV hoef je sowieso niet te rekenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:30 schreef Rucebo het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Vind die dagen tussen kerst en nieuwjaar sowieso altijd redelijk saai.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:26 schreef iamredleader het volgende:Soempie, nu al rammelende eierstokken
Ik zal gauw wat lieve foto's van Jair posten, dan komt het wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |