abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76469108
Mijn pakketje staat klaar voor het vliegtuig vandaag
pi_76469582
Whiiiiiiiiiiiiiiiii mijn pakket is in Amsterdam
pi_76472625
Mijn DHL pakje is out for delivery!
En er is niemand thuis.

Hopelijk blijft het briefje wat ik op de deur heb geplakt zitten in deze kou en wil de bezorger het ook afgeven bij de buren. Normaal storen ze zich ook niet aan huisnummers dus ik heb goede hoop.

Parcelforce2 arriveert vandaag waarschijnlijk ook: stortvloed aan Lush en ik ben niet thuis.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 januari 2010 @ 10:48:02 #254
163650 Greys
pi_76472862
Nou Maes had haar pakketje ook vanmorgen vanuit de UK, dus zou de mijne dan ook komen aangezien ik dagen eerder dan Maes heb besteld?
Die wordt op mijn werk bezorgd, dus laat maar komen vandaag. Whoeeeeeeeee!
Hoewel ik nog steeds geen mailtje met T&T heb
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76473033
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
Nou Maes had haar pakketje ook vanmorgen vanuit de UK, dus zou de mijne dan ook komen aangezien ik dagen eerder dan Maes heb besteld?
Die wordt op mijn werk bezorgd, dus laat maar komen vandaag. Whoeeeeeeeee!
Hoewel ik nog steeds geen mailtje met T&T heb
Woeoeoe! Stuur die virgin eens hierheen, ik wil weten wat ze van haar pakketje vindt.

Wanneer heb je besteld? Alles wat vorige week zondag en maandag is besteld komt volgens mij vandaag aan.

(ik zou het trouwens echt niet op het werk kunnen laten bezorgen, ze verklaren me nu al voor gek )
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 januari 2010 @ 11:00:19 #256
163650 Greys
pi_76473311
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Woeoeoe! Stuur die virgin eens hierheen, ik wil weten wat ze van haar pakketje vindt.

Wanneer heb je besteld? Alles wat vorige week zondag en maandag is besteld komt volgens mij vandaag aan.

(ik zou het trouwens echt niet op het werk kunnen laten bezorgen, ze verklaren me nu al voor gek )
Ik heb volgens mij zaterdag of zondag besteld, de 26e of 27e dus
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76473349
Dan MOET het vandaag komen!

Of het ligt op de Antillen.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 11:19:54 #258
43556 miss_dynastie
pi_76474057
Oh echt, vandaag? Zou me heeeeeeeeeel blij maken
pi_76478221
quote:
Status OK, out for delivery(Delivery Depot Information): Amsterdam / NL, 2010-01-06
Whiiiiiiiiiiiiii
pi_76479019
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 12:56 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Hier het zelfde en ik ben thuiuiuis
pi_76479091
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:15 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Hier het zelfde en ik ben thuiuiuis
Jeej!

Ik moet zo wel weg, maar mijn zusje is thuis
pi_76479583
DE BUS REED NET DE STRAAT IN!!!
pi_76479866
Whoopieee! Foto's willen we zien (ik iig wel!)

Hier nog niks
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 januari 2010 @ 13:40:47 #264
163650 Greys
pi_76480072
Mijn doos ( ) is op het werk afgeleverd
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_76480374
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Whoopieee! Foto's willen we zien (ik iig wel!)
Mijn goodies waren:

Bakje van 10 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, Porridge zeep, stervorm Snowcake, stervorm Angel's Delight

Bakje van 20 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, kleine Blackberrry, Snowfairy SP, Strawberry Santa jelly, Porridge, Snowcake en eeen stervorm Angel's Delight.

Met de nadruk op waren. De helft ligt nu in een vuilniszak, aangezien iemand had bedacht dat een fles Blue Skies in de doos leggen ONDER de twee dozen met goodies een goed idee was. In twee gespleten, moest opschieten of de hele bende had onder gezeten. Gelukkig waren dus de spulletjes die bovenop de goodiedoosjes lagen wel in orde, behalve een fles Okra die niet goed afgevuld is.

Zuuuucht. Gelukkig zaten alle zeepjes en de jelly wel in plastic zakjes dus alleen mn badballen zijn naar de klote, en mn fles Blue Skies natuurlijk.
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:48:25 #266
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76480389
Mijn badkamer ruikt zo lekker Ik weet niet precies naar wat maar in ieder geval naar Lush

en mijn aangrenzende slaapkamer dus ook, lekker wakker worden is dat
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:50:50 #267
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76480478
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Mijn goodies waren:

Bakje van 10 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, Porridge zeep, stervorm Snowcake, stervorm Angel's Delight

Bakje van 20 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, kleine Blackberrry, Snowfairy SP, Strawberry Santa jelly, Porridge, Snowcake en eeen stervorm Angel's Delight.

Met de nadruk op waren. De helft ligt nu in een vuilniszak, aangezien iemand had bedacht dat een fles Blue Skies in de doos leggen ONDER de twee dozen met goodies een goed idee was. In twee gespleten, moest opschieten of de hele bende had onder gezeten. Gelukkig waren dus de spulletjes die bovenop de goodiedoosjes lagen wel in orde, behalve een fles Okra die niet goed afgevuld is.

Zuuuucht. Gelukkig zaten alle zeepjes en de jelly wel in plastic zakjes dus alleen mn badballen zijn naar de klote, en mn fles Blue Skies natuurlijk.
wat vervelend zeg
klagen dat je nieuwe wil!
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 13:54:46 #268
43556 miss_dynastie
pi_76480649
Jee dip, jij hebt bijna altijd pech, lijkt het wel Op die flessen zouden ze echt wat moeten verzinnen. Plastic zak eromheen of zo? Tja, niet milieuvriendelijk, maar veeeeeeeeeeeel minder erg dan weer een nieuw pakket de zee over sturen
  woensdag 6 januari 2010 @ 13:58:27 #269
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76480803
quote:

[..]

Mijn goodies waren:

Allez zeg, er gaat bij jou echt vaak iets fout. (je bestelt natuurlijk ook wel meer dan de rest hehe) Je zou zeggen dat ze het er om doen!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:01:30 #270
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76480917
Ik ben trouwens erg blij met mijn Dream Cream. Geheel tegen verwachting in werkt het echt verzachtend tegen mijn eczeem (en er zijn maar weinig dingen die dat doen)
pi_76481054
quote:

[..]

Mijn goodies waren:

Dippie.
Dat het jou alweer moet overkomen. Je hebt Lush al gemaild neem ik aan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76481095
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben trouwens erg blij met mijn Dream Cream. Geheel tegen verwachting in werkt het echt verzachtend tegen mijn eczeem (en er zijn maar weinig dingen die dat doen)
Dream Cream is echt een wondermiddel.
pi_76481416
Ja jij wint nog steeds maar ik baal wel
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee dip, jij hebt bijna altijd pech, lijkt het wel Op die flessen zouden ze echt wat moeten verzinnen. Plastic zak eromheen of zo? Tja, niet milieuvriendelijk, maar veeeeeeeeeeeel minder erg dan weer een nieuw pakket de zee over sturen
Nou heel makkelijk, gewoon geen flessen onder een zware doos doen alle andere halve literflessen in mn bestelling zijn perfect in orde, maar die freebiedozen wegen 2 kilo denk ik samen, als je dat op de zijkant van zo'n fles laat leunen lijkt het mij logisch dat de boel kapot gaat.

En net op de dag dat vriendje mn camera mee heeft naar werk om dronken collega's te filmen op de nieuwjaarsborrel ik heb Harry ge-emaild idd en gevraagd of ik de boel alsjeblieft vast weg kan smijten. Het staat nu in de badkamer want ik heb alles in een vuilniszak gedaan en als ik die in de hal zet gaan de katten hem openkrabbelen.
pi_76481934
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Ja jij wint nog steeds maar ik baal wel
[..]

Nou heel makkelijk, gewoon geen flessen onder een zware doos doen alle andere halve literflessen in mn bestelling zijn perfect in orde, maar die freebiedozen wegen 2 kilo denk ik samen, als je dat op de zijkant van zo'n fles laat leunen lijkt het mij logisch dat de boel kapot gaat.

En net op de dag dat vriendje mn camera mee heeft naar werk om dronken collega's te filmen op de nieuwjaarsborrel ik heb Harry ge-emaild idd en gevraagd of ik de boel alsjeblieft vast weg kan smijten. Het staat nu in de badkamer want ik heb alles in een vuilniszak gedaan en als ik die in de hal zet gaan de katten hem openkrabbelen.
Tuurlijk baal je! En met recht. Sukkels van de inpakafdeling.

Hopelijk hoor je gauw iets van Harry.

Maar nu vrees ik voor mijn order: hetzelfde pechgen als jij, 40 pond aan freebies en ook een fles Blue Skies.
pi_76482406
Zouden ze nou echt zo stom zijn dit vaker te doen? Ik bedoel hoe simpel is het nou? Breekbare dingen bovenop, god dat leerde ik al toen ik voor het eerst verhuisde en toen was ik VIER.
pi_76482492
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Dipkip het volgende:
Zouden ze nou echt zo stom zijn dit vaker te doen? Ik bedoel hoe simpel is het nou? Breekbare dingen bovenop, god dat leerde ik al toen ik voor het eerst verhuisde en toen was ik VIER.
Ik heb ook al eens zo'n order gehad. Maar dan met een twist: zware flessen bovenop de BBSen en bruisballen. Nee, dat gaat werken. Deed het dus ook niet. KLAAAAG!
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:49:45 #277
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76482924
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Dream Cream is echt een wondermiddel.
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. althans, niet voor mij. Het is niet dat mijn eczeem er echt als sneeuw voor de zon van verdwijnt. Maar het houdt de huid wel zacht en soepel zonder vette laag achter te laten. Misschien is het wel een wondermiddel voor mensen met alleen een droge huid Maar ik kom er nog op terug, want ik gebruik het tenslotte nog maar een paar dagen
pi_76483008
Die porridge zeep he, ik dacht altijd dat is voor de gevoelige huid dus gewoon een soort bland bruinig gezondheidszeepje.

Maar mijn stukken lijken meer op van die ballen die je buiten hangt zodat de vogeltjes wat te eten hebben in de winter helemaal vol met pitjes, hoe kan dat nou voor de gevoelige huid zijn? Is het dan een scrubzeep of hoe werkt dat?
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:53:07 #279
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76483075
ik weet het ook niet, maar hij ruikt wel hemels
havermout en stroop I am so easy to please
  woensdag 6 januari 2010 @ 14:58:20 #280
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76483290
het zal wel vanwege de havermout zijn, zit ook in de Dream Cream
pi_76483404
Havermout is toch niet donkerbruine pitjes?
pi_76483432
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef Dipkip het volgende:
Die porridge zeep he, ik dacht altijd dat is voor de gevoelige huid dus gewoon een soort bland bruinig gezondheidszeepje.

Maar mijn stukken lijken meer op van die ballen die je buiten hangt zodat de vogeltjes wat te eten hebben in de winter helemaal vol met pitjes, hoe kan dat nou voor de gevoelige huid zijn? Is het dan een scrubzeep of hoe werkt dat?
Wordt hij zo geadverteerd? Want hij zit vol met pitjes idd. Kan me voorstellen dat gevoelige huidjes daar slecht tegen kunnen.
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. althans, niet voor mij. Het is niet dat mijn eczeem er echt als sneeuw voor de zon van verdwijnt. Maar het houdt de huid wel zacht en soepel zonder vette laag achter te laten. Misschien is het wel een wondermiddel voor mensen met alleen een droge huid Maar ik kom er nog op terug, want ik gebruik het tenslotte nog maar een paar dagen
Ik denk ook niet dat je da tmag verwachten bij een chronische aandoening, zeker niet in zo'n korte tijd. Maar fijn dat het in ieder geval wel merkbaar resultaat oplevert. Hopelijk blijf je een soepele huid houden.

Binnenkort ga ik ook weer eens Dreamcream smeren: heb de bovenkant van mijn pols verbrand aan de oven.
pi_76483448
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Zit er niet iets van noten in?
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:04:53 #284
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_76483537
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Dipkip het volgende:
maar wel korrelig, ik weet ook niet wat het anders is
pi_76483870
"Deze heerlijke Porridge is ideaal voor de gevoelige huid, onweerstaanbaar voor alle anderen!"

"Ideal for sensitive skin; irresistible to everyone else."

Palm Free Soap Base (Sodium Rapeseedate, Sodium Sunflowerate, Sodium Cocoate), Propylene Glycol, Water (Aqua), Pinhead Oatmeal (Avena sativa), Fresh Organic Orange Juice (Citrus Aurantium dulcis), Titanium Dioxide, Sodium Coco-Sulfate, Perfume, Labdanum Resinoid (Cistus labdaniferus), Sweet Orange Oil (Citrus sinensis), Glycerine, Sodium Chloride, *Limonene.

Ik zie behalve die oatmeal / havermout niks wat pitjes geeft
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:14:50 #286
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76483937
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

maar wel korrelig, ik weet ook niet wat het anders is
Tis idd havermout, uit de ingredientenlijst: pinhead oatmeal=kleine stukjes havermout
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:16:12 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_76483992
In mijn Porridge zitten idd altijd stukjes havermout, die zijn niet hard of scrubberig met gebruik hoor.
Peach, ben je al wezen shoppen???
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:24:45 #288
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76484372
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
In mijn Porridge zitten idd altijd stukjes havermout, die zijn niet hard of scrubberig met gebruik hoor.
Peach, ben je al wezen shoppen???

Neiinnn Kmoet nog best wat doen en heb geen inspiratie/concentratie, maar wil dus nog niet gaan want dan voel ik me schuldig Denk dat ik pas om 17u ga...
pi_76484812
Wel stoer zo door de sneeuwstorm!!
pi_76484930
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Sneeuwstorm?

Hier niet hoor.
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:41:23 #291
159909 -Peach
Prunus persica
pi_76485020
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Sneeuw? Ben nu in Maastricht en daar ligt sowieso nog maar weinig... Volgens mij sneeuwt t nu alleen aan de kust nog ofzo.
pi_76485077
Oh het is hier ongeveer een uur geleden begonnen te sneeuwen en er ligt nu ongeveer 8-10 cm. daarvoor lag er niks, dus het sneeuwt hier echt hard, ik zou nu niet naar buiten gaan tenzij het echt moest.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:46:53 #293
43556 miss_dynastie
pi_76485234
Hier niet, gelukkig. Een mooi zonnetje zelfs. Wel handig tegen de glibberbaan op de stoep
En ook geen DHL hier, overigens
pi_76485315
Aaah Dipkip! Wat stom!

Ik heb mijn zusje opgedragen de deur open te doen en het pakket in ontvangst te nemen aangezien ik geen zin heb om wéér naar het depot te rijden (morgen is er een deel van de dag niemand thuis) Ik hoop maar dat ze het doet..
pi_76485369
Hier ook nog geen DHL maar da's stiekum niet zo erg als ze vandaag niet komen. Want dan heb ik morgen en overmorgen twee verse afleverpogingen. En vrijdag ben ik thuis.
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 15:50:47 #296
43556 miss_dynastie
pi_76485393
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Aaah Dipkip! Wat stom!

Ik heb mijn zusje opgedragen de deur open te doen en het pakket in ontvangst te nemen aangezien ik geen zin heb om wéér naar het depot te rijden (morgen is er een deel van de dag niemand thuis) Ik hoop maar dat ze het doet..
Als je het zo lief gevraagd hebt doet ze het vast wel, toch?
ja, ik ben melig
pi_76485421
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Als je het zo lief gevraagd hebt doet ze het vast wel, toch?
ja, ik ben melig
Neuh mijn zusje is chagrijnig vandaag omdat ik thuis was (moest naar de huisarts en het ziekenhuis) dus het was erg gezellig .
  woensdag 6 januari 2010 @ 15:55:39 #298
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76485596
pff ik heb hier ook een lush verslaafde in huis....

krijg net zowat een heel pallet aan zooi thuis bezorgd

het hele huis ruikt nu als een grote zeep bal!!

maar goed, ik gebruik nu zelf ook dagelijks Smitten... heerlijk
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
  † In Memoriam † woensdag 6 januari 2010 @ 16:02:27 #299
43556 miss_dynastie
pi_76485844
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:

Ik zeg: fotooooo's
pi_76485970
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:

Had ik jou van de zomer geen envelopje gestuurd?
met o.a. Smitten?
  woensdag 6 januari 2010 @ 16:13:50 #301
51435 mrSPLIFFY
Its evolution baby!!
pi_76486365
quote:
Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Had ik jou van de zomer geen envelopje gestuurd?
met o.a. Smitten?
hahaha ja idd! dat was voor mn meissie

en sindsdien komen er bergen bestellingen hier heen hahaha

en ik ben dus ook beetje hooked aan smitten thnx

foto's zal ik vanmiddag wel ff maken
☐ Geschikt | ☑ Ongeschikt
Carved upon my stone my body lie, but still I roam...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')