Woeoeoe! Stuur die virgin eens hierheen, ik wil weten wat ze van haar pakketje vindt.quote:Op woensdag 6 januari 2010 10:48 schreef Greys het volgende:
Nou Maes had haar pakketje ook vanmorgen vanuit de UK, dus zou de mijne dan ook komen aangezien ik dagen eerder dan Maes heb besteld?![]()
![]()
Die wordt op mijn werk bezorgd, dus laat maar komen vandaag. Whoeeeeeeeee!
Hoewel ik nog steeds geen mailtje met T&T heb
Ik heb volgens mij zaterdag of zondag besteld, de 26e of 27e dusquote:Op woensdag 6 januari 2010 10:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Woeoeoe! Stuur die virgin eens hierheen, ik wil weten wat ze van haar pakketje vindt.![]()
Wanneer heb je besteld? Alles wat vorige week zondag en maandag is besteld komt volgens mij vandaag aan.![]()
(ik zou het trouwens echt niet op het werk kunnen laten bezorgen, ze verklaren me nu al voor gek)
Whiiiiiiiiiiiiiiquote:Status OK, out for delivery(Delivery Depot Information): Amsterdam / NL, 2010-01-06
Jeej!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:15 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Hier het zelfde en ik ben thuiuiuis
Mijn goodies waren:quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:35 schreef Daph_ het volgende:
Whoopieee! Foto's willen we zien (ik iig wel!)![]()
wat vervelend zegquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn goodies waren:
Bakje van 10 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, Porridge zeep, stervorm Snowcake, stervorm Angel's Delight
Bakje van 20 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, kleine Blackberrry, Snowfairy SP, Strawberry Santa jelly, Porridge, Snowcake en eeen stervorm Angel's Delight.
Met de nadruk op waren. De helft ligt nu in een vuilniszak, aangezien iemand had bedacht dat een fles Blue Skies in de doos leggen ONDER de twee dozen met goodies een goed idee was. In twee gespleten, moest opschieten of de hele bende had onder gezeten. Gelukkig waren dus de spulletjes die bovenop de goodiedoosjes lagen wel in orde, behalve een fles Okra die niet goed afgevuld is.
Zuuuucht. Gelukkig zaten alle zeepjes en de jelly wel in plastic zakjes dus alleen mn badballen zijn naar de klote, en mn fles Blue Skies natuurlijk.
Allez zeg, er gaat bij jou echt vaak iets fout. (je bestelt natuurlijk ook wel meer dan de rest hehe) Je zou zeggen dat ze het er om doen!quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn goodies waren:
Bakje van 10 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, Porridge zeep, stervorm Snowcake, stervorm Angel's Delight
Bakje van 20 pond met kleine Think Pink, kleine Honey Bee, kleine Avobath, kleine Big Blue, kleine Blackberrry, Snowfairy SP, Strawberry Santa jelly, Porridge, Snowcake en eeen stervorm Angel's Delight.
Met de nadruk op waren. De helft ligt nu in een vuilniszak, aangezien iemand had bedacht dat een fles Blue Skies in de doos leggen ONDER de twee dozen met goodies een goed idee was. In twee gespleten, moest opschieten of de hele bende had onder gezeten. Gelukkig waren dus de spulletjes die bovenop de goodiedoosjes lagen wel in orde, behalve een fles Okra die niet goed afgevuld is.
Zuuuucht. Gelukkig zaten alle zeepjes en de jelly wel in plastic zakjes dus alleen mn badballen zijn naar de klote, en mn fles Blue Skies natuurlijk.
Dippie.quote:Op woensdag 6 januari 2010 13:48 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mijn goodies waren:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Dream Cream is echt een wondermiddel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:01 schreef -Mellow- het volgende:
Ik ben trouwens erg blij met mijn Dream Cream. Geheel tegen verwachting in werkt het echt verzachtend tegen mijn eczeem (en er zijn maar weinig dingen die dat doen)
Nou heel makkelijk, gewoon geen flessen onder een zware doos doenquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Jee dip, jij hebt bijna altijd pech, lijkt het welOp die flessen zouden ze echt wat moeten verzinnen. Plastic zak eromheen of zo? Tja, niet milieuvriendelijk, maar veeeeeeeeeeeel minder erg dan weer een nieuw pakket de zee over sturen
Tuurlijk baal je! En met recht. Sukkels van de inpakafdeling.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:14 schreef Dipkip het volgende:
Ja jij wint nog steeds maar ik baal wel![]()
[..]
Nou heel makkelijk, gewoon geen flessen onder een zware doos doenalle andere halve literflessen in mn bestelling zijn perfect in orde, maar die freebiedozen wegen 2 kilo denk ik samen, als je dat op de zijkant van zo'n fles laat leunen lijkt het mij logisch dat de boel kapot gaat.
En net op de dag dat vriendje mn camera mee heeft naar werk om dronken collega's te filmen op de nieuwjaarsborrelik heb Harry ge-emaild idd en gevraagd of ik de boel alsjeblieft vast weg kan smijten. Het staat nu in de badkamer want ik heb alles in een vuilniszak gedaan en als ik die in de hal zet gaan de katten hem openkrabbelen.
Ik heb ook al eens zo'n order gehad. Maar dan met een twist: zware flessen bovenop de BBSen en bruisballen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Dipkip het volgende:
Zouden ze nou echt zo stom zijn dit vaker te doen? Ik bedoel hoe simpel is het nou? Breekbare dingen bovenop, god dat leerde ik al toen ik voor het eerst verhuisde en toen was ik VIER.
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. althans, niet voor mij. Het is niet dat mijn eczeem er echt als sneeuw voor de zon van verdwijnt. Maar het houdt de huid wel zacht en soepel zonder vette laag achter te laten. Misschien is het wel een wondermiddel voor mensen met alleen een droge huidquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dream Cream is echt een wondermiddel.
Wordt hij zo geadverteerd? Want hij zit vol met pitjes idd. Kan me voorstellen dat gevoelige huidjes daar slecht tegen kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef Dipkip het volgende:
Die porridge zeep he, ik dacht altijd dat is voor de gevoelige huid dus gewoon een soort bland bruinig gezondheidszeepje.
Maar mijn stukken lijken meer op van die ballen die je buiten hangt zodat de vogeltjes wat te eten hebben in de winterhelemaal vol met pitjes, hoe kan dat nou voor de gevoelige huid zijn? Is het dan een scrubzeep of hoe werkt dat?
Ik denk ook niet dat je da tmag verwachten bij een chronische aandoening, zeker niet in zo'n korte tijd. Maar fijn dat het in ieder geval wel merkbaar resultaat oplevert.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. althans, niet voor mij. Het is niet dat mijn eczeem er echt als sneeuw voor de zon van verdwijnt. Maar het houdt de huid wel zacht en soepel zonder vette laag achter te laten. Misschien is het wel een wondermiddel voor mensen met alleen een droge huidMaar ik kom er nog op terug, want ik gebruik het tenslotte nog maar een paar dagen
Zit er niet iets van noten in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Havermout is toch niet donkerbruine pitjes?
maar wel korrelig, ik weet ook niet wat het anders isquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Havermout is toch niet donkerbruine pitjes?
Tis idd havermout, uit de ingredientenlijst: pinhead oatmeal=kleine stukjes havermoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar wel korrelig, ik weet ook niet wat het anders is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
In mijn Porridge zitten idd altijd stukjes havermout, die zijn niet hard of scrubberig met gebruik hoor.
Peach, ben je al wezen shoppen???
Sneeuwstorm?quote:
Sneeuw? Ben nu in Maastricht en daar ligt sowieso nog maar weinig... Volgens mij sneeuwt t nu alleen aan de kust nog ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Wel stoer zo door de sneeuwstorm!!
Als je het zo lief gevraagd hebt doet ze het vast wel, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Aaah Dipkip! Wat stom!
Ik heb mijn zusje opgedragen de deur open te doen en het pakket in ontvangst te nemen aangezien ik geen zin heb om wéér naar het depot te rijden (morgen is er een deel van de dag niemand thuis)Ik hoop maar dat ze het doet..
Neuh mijn zusje is chagrijnig vandaag omdat ik thuis was (moest naar de huisarts en het ziekenhuis) dus het was erg gezelligquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het zo lief gevraagd hebt doet ze het vast wel, toch?![]()
ja, ik ben melig![]()
Ik zeg: fotooooo'squote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pff ik heb hier ook een lush verslaafde in huis....
krijg net zowat een heel pallet aan zooi thuis bezorgd
het hele huis ruikt nu als een grote zeep bal!!
maar goed, ik gebruik nu zelf ook dagelijks Smitten... heerlijk
Had ik jou van de zomer geen envelopje gestuurd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pff ik heb hier ook een lush verslaafde in huis....
krijg net zowat een heel pallet aan zooi thuis bezorgd
het hele huis ruikt nu als een grote zeep bal!!
maar goed, ik gebruik nu zelf ook dagelijks Smitten... heerlijk
hahaha ja idd! dat was voor mn meissiequote:Op woensdag 6 januari 2010 16:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had ik jou van de zomer geen envelopje gestuurd?
met o.a. Smitten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |