Ik heb ook al eens zo'n order gehad. Maar dan met een twist: zware flessen bovenop de BBSen en bruisballen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:36 schreef Dipkip het volgende:
Zouden ze nou echt zo stom zijn dit vaker te doen? Ik bedoel hoe simpel is het nou? Breekbare dingen bovenop, god dat leerde ik al toen ik voor het eerst verhuisde en toen was ik VIER.
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. althans, niet voor mij. Het is niet dat mijn eczeem er echt als sneeuw voor de zon van verdwijnt. Maar het houdt de huid wel zacht en soepel zonder vette laag achter te laten. Misschien is het wel een wondermiddel voor mensen met alleen een droge huidquote:Op woensdag 6 januari 2010 14:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dream Cream is echt een wondermiddel.
Wordt hij zo geadverteerd? Want hij zit vol met pitjes idd. Kan me voorstellen dat gevoelige huidjes daar slecht tegen kunnen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:51 schreef Dipkip het volgende:
Die porridge zeep he, ik dacht altijd dat is voor de gevoelige huid dus gewoon een soort bland bruinig gezondheidszeepje.
Maar mijn stukken lijken meer op van die ballen die je buiten hangt zodat de vogeltjes wat te eten hebben in de winterhelemaal vol met pitjes, hoe kan dat nou voor de gevoelige huid zijn? Is het dan een scrubzeep of hoe werkt dat?
Ik denk ook niet dat je da tmag verwachten bij een chronische aandoening, zeker niet in zo'n korte tijd. Maar fijn dat het in ieder geval wel merkbaar resultaat oplevert.quote:Op woensdag 6 januari 2010 14:49 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
Nou, dat wil ik ook weer niet zeggen. althans, niet voor mij. Het is niet dat mijn eczeem er echt als sneeuw voor de zon van verdwijnt. Maar het houdt de huid wel zacht en soepel zonder vette laag achter te laten. Misschien is het wel een wondermiddel voor mensen met alleen een droge huidMaar ik kom er nog op terug, want ik gebruik het tenslotte nog maar een paar dagen
Zit er niet iets van noten in?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Havermout is toch niet donkerbruine pitjes?
maar wel korrelig, ik weet ook niet wat het anders isquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:01 schreef Dipkip het volgende:
Havermout is toch niet donkerbruine pitjes?
Tis idd havermout, uit de ingredientenlijst: pinhead oatmeal=kleine stukjes havermoutquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:04 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
maar wel korrelig, ik weet ook niet wat het anders is
quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:16 schreef oh-oh het volgende:
In mijn Porridge zitten idd altijd stukjes havermout, die zijn niet hard of scrubberig met gebruik hoor.
Peach, ben je al wezen shoppen???
Sneeuwstorm?quote:
Sneeuw? Ben nu in Maastricht en daar ligt sowieso nog maar weinig... Volgens mij sneeuwt t nu alleen aan de kust nog ofzo.quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:36 schreef Dipkip het volgende:
Wel stoer zo door de sneeuwstorm!!
Als je het zo lief gevraagd hebt doet ze het vast wel, toch?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:48 schreef Daph_ het volgende:
Aaah Dipkip! Wat stom!
Ik heb mijn zusje opgedragen de deur open te doen en het pakket in ontvangst te nemen aangezien ik geen zin heb om wéér naar het depot te rijden (morgen is er een deel van de dag niemand thuis)Ik hoop maar dat ze het doet..
Neuh mijn zusje is chagrijnig vandaag omdat ik thuis was (moest naar de huisarts en het ziekenhuis) dus het was erg gezelligquote:Op woensdag 6 januari 2010 15:50 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Als je het zo lief gevraagd hebt doet ze het vast wel, toch?![]()
ja, ik ben melig![]()
Ik zeg: fotooooo'squote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pff ik heb hier ook een lush verslaafde in huis....
krijg net zowat een heel pallet aan zooi thuis bezorgd
het hele huis ruikt nu als een grote zeep bal!!
maar goed, ik gebruik nu zelf ook dagelijks Smitten... heerlijk
Had ik jou van de zomer geen envelopje gestuurd?quote:Op woensdag 6 januari 2010 15:55 schreef mrSPLIFFY het volgende:
pff ik heb hier ook een lush verslaafde in huis....
krijg net zowat een heel pallet aan zooi thuis bezorgd
het hele huis ruikt nu als een grote zeep bal!!
maar goed, ik gebruik nu zelf ook dagelijks Smitten... heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |