En dat meisje praat nooit tegen mijquote:Meisje zegt:
*[fotolink] R+R + die 2 er na ook ?![]()
Apebeer zegt:
*effe serieus wtf
*wat praat je
Meisje zegt:
*reageer op die foto:P en die 2 foto;s er na ook:P
Apebeer zegt:
*waarom:S
Meisje zegt:
*droom. omdat [meisjesnaam] lekkeris.
Apebeer zegt:
*:|
*nee
Heb ik nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Splutje het volgende:
Welke Hyves kloon is van jou Apebeer?
quote:
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee runquote:
Hoe heet de persoon waarmee je baggert? Barry?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil weten met wie ik zit te baggeren
FOK!liefdesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee run
Toch niet stiekem boxxy hé? Verdomme.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee run
Zit boxxy op fok?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Toch niet stiekem boxxy hé? Verdomme.
Ik weet het niet. Ik hou er stiekem rekening mee voor het geval dat.quote:
StUuR je MsN dAn ViA pM DANquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
4pEb3ErtjuhHH, m4g Ik JoU oP MsN DanNN DushHHIii11!!1!!1![]()
![]()
![]()
respect toch je weet..
je kent me niet
Ik doe alleen meisjes die minder dan 300 vrienden op hyves hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS zal eeuwig maagd blijven met die houding.
Wat doe je me aannquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
SARCASSSM!!!! SAAARCAAAASSSMM!!!!!!
Barryquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe heet de persoon waarmee je baggert? Barry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
En meisjes zonder Hyves?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik doe alleen meisjes die minder dan 300 vrienden op hyves hebben
Nog beterquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:28 schreef Splutje het volgende:
[..]
Barry
Barry BekkenbodemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gelukkigquote:
Niet terugplaatsen @admin
Is dat een lepel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Splutje het volgende:
Mijn kloon wordt net toegevoegd door deze baas
[ afbeelding ]
Die verdient wel R&R
Die zijn best moeilijk te vinden. Eigen ervaring ofcourse.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik doe alleen meisjes die minder dan 300 vrienden op hyves hebben
Mooie kastquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdient wel R&R
*ahum*quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Die zijn best moeilijk te vinden. Eigen ervaring ofcourse.
Wtf doet hij met die lepel?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdient wel R&R
Dan moet je beter zoeken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:31 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Die zijn best moeilijk te vinden. Eigen ervaring ofcourse.
Lepelnegers, dat zijn de bestequote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdient wel R&R
Titel bij die foto:quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdient wel R&R
Ik stel hoge muzikale en lichamelijke eisen, jeweets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:32 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Dan moet je beter zoeken.
Hint: er zijn nog meer middelen dan hyves en msn
Hij heeft wel gelijk, soep eet je niet met een vork.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:30 schreef Splutje het volgende:
[ afbeelding ]
Die verdient wel R&R
Die vind je al helemaal niet op msn of op hyves.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:33 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Ik stel hoge muzikale en lichamelijke eisen, jeweets.
Sowieso hyves..quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Die vind je al helemaal niet op msn of op hyves.
Ik heb nou toch een spange chick, die heeft maar 1 foto op hyves en 126 vrienden. Die moet je hebben
Voor de mensen die mij op msn willen, dan moet je eerst respect verdienen of een leuk meisje zijn![]()
AdvancedPower heeft natuurlijk al dikke respect![]()
Dat klinkt erg goed ja. Lucky one!quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik heb nou toch een spange chick, die heeft maar 1 foto op hyves en 126 vrienden. Die moet je hebben
Dus je geeft toch R+R.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Apebeer het volgende:
Voor de mensen die mij op msn willen, dan moet je eerst respect verdienen of een leuk meisje zijn![]()
Stuur je MSN dan maar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:35 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik voel me fuckin' vereerd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ja en ze is ook bijna nooit op msn! Smsen en bellen, die goede oude tijdquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:36 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Dat klinkt erg goed ja. Lucky one!
quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:38 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik begin nu toch wel te twijfelen
Topquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:42 schreef HalvinCarris het volgende:
Apebeer? Filmpjes zijn gedaan enzo.
Mijn zus, afblijvenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:46 schreef HalvinCarris het volgende:
Ontopic. Apebeer, wie is Denise? Ik zou haar geven.
Mag ik je msn?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:40 schreef Kimochi het volgende:
[..]
Nee, want ik ben een ekte bazin jeweets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |