En dat meisje praat nooit tegen mijquote:Meisje zegt:
*[fotolink] R+R + die 2 er na ook ?![]()
Apebeer zegt:
*effe serieus wtf
*wat praat je
Meisje zegt:
*reageer op die foto:P en die 2 foto;s er na ook:P
Apebeer zegt:
*waarom:S
Meisje zegt:
*droom. omdat [meisjesnaam] lekkeris.
Apebeer zegt:
*:|
*nee
Heb ik nog nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:21 schreef Splutje het volgende:
Welke Hyves kloon is van jou Apebeer?
quote:
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee runquote:
Hoe heet de persoon waarmee je baggert? Barry?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:22 schreef Splutje het volgende:
[..]
Ik wil weten met wie ik zit te baggeren
FOK!liefdesquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee run
Toch niet stiekem boxxy hé? Verdomme.quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Helaas. Ik heb tot nu toe 2 mensen van fok op msn. 1 omdat ik er verliefd op ben en 1 omdat ik er een website mee run
Zit boxxy op fok?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Toch niet stiekem boxxy hé? Verdomme.
Ik weet het niet. Ik hou er stiekem rekening mee voor het geval dat.quote:
StUuR je MsN dAn ViA pM DANquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:23 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
![]()
4pEb3ErtjuhHH, m4g Ik JoU oP MsN DanNN DushHHIii11!!1!!1![]()
![]()
![]()
respect toch je weet..
je kent me niet
Ik doe alleen meisjes die minder dan 300 vrienden op hyves hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:25 schreef HSG-BOMBER het volgende:
TS zal eeuwig maagd blijven met die houding.
Wat doe je me aannquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
SARCASSSM!!!! SAAARCAAAASSSMM!!!!!!
Barryquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Hoe heet de persoon waarmee je baggert? Barry?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eens met wat hierboven staat
En meisjes zonder Hyves?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:27 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik doe alleen meisjes die minder dan 300 vrienden op hyves hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |