quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef DiaperJuice het volgende:
Heb je misschien een grotere foto van de eerste Gstar broek?
breedte van oksel naar oksel 52/53 cmquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:20 schreef Chapelle het volgende:
Kan je van deze ff wat maten voor me opmeten?
Ralp lauren polo Black Watch custom fit maat S
Best! als die je past kan de jeans voor 20 exclusief verzending voor jou zijn! laat me maar even wetenquote:
quote:Op woensdag 30 december 2009 17:30 schreef noujawieweet het volgende:
Heb je voor mij ook grotere foto's voor de derde G-star broek? Wellicht ook van de onderkant van de broekpijpen?
Het gaat dus om: 'G-star maat 32/34'
Onder voorbehoud een bod van 20 + verzendkosten (6,75?)
PM terug!quote:Op woensdag 30 december 2009 17:13 schreef domestic het volgende:
je hebt pm over een aantal kledingstukken
yep, wil wel..quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:00 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Best! als die je past kan de jeans voor 20 exclusief verzending voor jou zijn! laat me maar even weten
PM gestuurd, de eerste G-star broek is waarschijnlijk verkocht...quote:Op woensdag 30 december 2009 22:07 schreef jeroen_is_hier het volgende:
[..]
yep, wil wel..
Stuur maar een PM voor de afhandeling
1,92quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef numero_uno het volgende:
Hoe groot ben jezelf dit ivm verschillende maten...
Er is meer interesse, even afwachten dus...quote:Op donderdag 31 december 2009 10:33 schreef Bokhorst21 het volgende:
G-star tshirt roze maat M
D&G longsleeve maat L (valt kleiner)
G-star longsleeve wit maat L (valt als M)
G-star winterjas maat L
¤85,- Incl
Sorry het zijn al lage prijzen ik hanteer gewoon mijn vraagprijs, 40incl.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:10 schreef numero_uno het volgende:
G-star gestreept t-shirt + G-star bruine t shirt: 30incl
Waar is er dan op deze kleding gereageerd?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:33 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Er is meer interesse, even afwachten dus...
PM, net zo als jij net deed nadat je had gepostquote:Op donderdag 31 december 2009 18:43 schreef Bokhorst21 het volgende:
[..]
Waar is er dan op deze kleding gereageerd?
Groningenquote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:23 schreef Starman89 het volgende:
TVP voor de jas.
TS, waar kom je vandaan?
Heren maten, zal even op een andere moment meten voor je.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:25 schreef link1986 het volgende:
Heb wel interesse in de 2 zwarte polo's van Ralph Lauren, maar wel een vraagje: Het zijn heren of damesmaten S ?? En wat zijn de maten in cm ongeveer? (oksel tot oksel en hoogte?)
minimaal 40 incl. verzendingquote:Op vrijdag 1 januari 2010 21:07 schreef erikkll het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
¤30
inc verzenden geboden.
Toch geen gek prijsje 40 euro inclusief voor twee merk longsleeves waar je normaal 60/70 per stuk voor betaald!?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 03:06 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ok; helaas.
Mocht je ooit bereid zijn ze voor ¤30 op de post te doen, pm maar een x.
Europees, vallen een beetje getailleerd.quote:Op zaterdag 2 januari 2010 19:16 schreef Firenzo het volgende:
Hoe vallen die A&F polo's? is dat een amerikaanse M?
wil niet teveel vragen, maar kun je ze misschien opmeten?
25?quote:Op zaterdag 2 januari 2010 23:48 schreef zipper4u het volgende:
G-star trui maat XL (valt kleiner)
eur 22.50 incl ?
Genoteerd, moet eerst een aantal transacties afwachten. Dan zijn er waarschijnlijk al een aantal verkocht.quote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef Luc_Nilis het volgende:
Alle 7 RL polo's voor 120 euro inclusief verzending (1 doos lijkt me)?? Nielske at gmail =]
quote:Op zondag 3 januari 2010 23:32 schreef Firenzo het volgende:
De zwarte en roze A&F polo's, 35 euro's inclusief?
Zijn helaas al verkocht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:25 schreef link1986 het volgende:
Heb wel interesse in de 2 zwarte polo's van Ralph Lauren, maar wel een vraagje: Het zijn heren of damesmaten S ?? En wat zijn de maten in cm ongeveer? (oksel tot oksel en hoogte?)
Heb nog vier RL polo's voor je de rest is verkocht, ik heb nog de roze costum fit, roze die groot uitvalt, kaki (bruine) en RL USAquote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef Luc_Nilis het volgende:
Alle 7 RL polo's voor 120 euro inclusief verzending (1 doos lijkt me)?? Nielske at gmail =]
55 inclusief voor de kaki, slim fit roze, rl usa..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Heb nog vier RL polo's voor je de rest is verkocht, ik heb nog de roze costum fit, roze die groot uitvalt, kaki (bruine) en RL USA
Kunnen we er 57,50 van maken? dit omdat de drie polo's niet in 1 envelop gaan passen dus twee moet versturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Luc_Nilis het volgende:
[..]
55 inclusief voor de kaki, slim fit roze, rl usa..
Gemaild!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:11 schreef Luc_Nilis het volgende:
Ja hoor is prima, mail me je gegevens maar even voor het overmaken! nielske at gmail
Geen dankquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:16 schreef Toewan het volgende:
En de spullen zijn geleverd, goed verpakt en zit als gegoten! Wilde je vandaag een mailtje sturen of dat je het nog voor vrijdag zou kunnen versturen vanwege vakantie, maar toen lag het al in de bus.
Mijn dank is groot.
Mooizo!, nog interesse in een witte van A&F?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Firenzo het volgende:
A&F polo's aangekomen. Maat is perfect en zitten als gegoten. Zien er er ook netjes uit.
tnx
G-star jas valt ongeveer als een M, normaal draag ik ook altijd M dus dat moet wel goed komen. De witte A&F polo met zwarte strepen heb ik nog wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef GSP het volgende:
Hoe valt die G-star jas? Valt die als een M? Zo ja, dan heb ik interesse
ok, wat vraag je voor de jas en de polo incl verzenden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef Maxtar het volgende:
[..]
G-star jas valt ongeveer als een M, normaal draag ik ook altijd M dus dat moet wel goed komen. De witte A&F polo met zwarte strepen heb ik nog wel!
De vraagprijzen staan in de begin post! Maar bij deze:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:08 schreef GSP het volgende:
[..]
ok, wat vraag je voor de jas en de polo incl verzenden?
Snap ik, 60 euro van maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:14 schreef Maxtar het volgende:
[..]
De vraagprijzen staan in de begin post! Maar bij deze:
Jas 40 euro
Polo 17,50
Verzending 6,75
Totaal: 64,25
Vind het al goedkope prijzen dus ik blijf bij mijn vraagprijzen! Voor 64,25 stuur ik het op.quote:
PMquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:20 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Vind het al goedkope prijzen dus ik blijf bij mijn vraagprijzen! Voor 64,25 stuur ik het op.
Je bedoelt die broek met Replay Brand achterop? die is idd 32/34 laten we er 25 inclusief van maken?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:25 schreef brammoa het volgende:
Hee Maxtar hoeveel voor de replay brand broek inc. verzending? Het is 32 breedte 34 lengte toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |