Zijn helaas al verkocht.quote:Op vrijdag 1 januari 2010 20:25 schreef link1986 het volgende:
Heb wel interesse in de 2 zwarte polo's van Ralph Lauren, maar wel een vraagje: Het zijn heren of damesmaten S ?? En wat zijn de maten in cm ongeveer? (oksel tot oksel en hoogte?)
Heb nog vier RL polo's voor je de rest is verkocht, ik heb nog de roze costum fit, roze die groot uitvalt, kaki (bruine) en RL USAquote:Op maandag 4 januari 2010 09:37 schreef Luc_Nilis het volgende:
Alle 7 RL polo's voor 120 euro inclusief verzending (1 doos lijkt me)?? Nielske at gmail =]
55 inclusief voor de kaki, slim fit roze, rl usa..quote:Op maandag 4 januari 2010 17:32 schreef Maxtar het volgende:
[..]
Heb nog vier RL polo's voor je de rest is verkocht, ik heb nog de roze costum fit, roze die groot uitvalt, kaki (bruine) en RL USA
Kunnen we er 57,50 van maken? dit omdat de drie polo's niet in 1 envelop gaan passen dus twee moet versturen.quote:Op dinsdag 5 januari 2010 09:55 schreef Luc_Nilis het volgende:
[..]
55 inclusief voor de kaki, slim fit roze, rl usa..
Gemaild!quote:Op dinsdag 5 januari 2010 19:11 schreef Luc_Nilis het volgende:
Ja hoor is prima, mail me je gegevens maar even voor het overmaken! nielske at gmail
Geen dankquote:Op woensdag 6 januari 2010 13:16 schreef Toewan het volgende:
En de spullen zijn geleverd, goed verpakt en zit als gegoten! Wilde je vandaag een mailtje sturen of dat je het nog voor vrijdag zou kunnen versturen vanwege vakantie, maar toen lag het al in de bus.
Mijn dank is groot.
Mooizo!, nog interesse in een witte van A&F?quote:Op woensdag 6 januari 2010 20:59 schreef Firenzo het volgende:
A&F polo's aangekomen. Maat is perfect en zitten als gegoten. Zien er er ook netjes uit.
tnx
G-star jas valt ongeveer als een M, normaal draag ik ook altijd M dus dat moet wel goed komen. De witte A&F polo met zwarte strepen heb ik nog wel!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:02 schreef GSP het volgende:
Hoe valt die G-star jas? Valt die als een M? Zo ja, dan heb ik interesse
ok, wat vraag je voor de jas en de polo incl verzenden?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:06 schreef Maxtar het volgende:
[..]
G-star jas valt ongeveer als een M, normaal draag ik ook altijd M dus dat moet wel goed komen. De witte A&F polo met zwarte strepen heb ik nog wel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |