Whehehehe, heeft er wel van weg he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:12 schreef bernies het volgende:
[..]
tjeeses ben jij echt geen Japanse?
Ja echt heel erg...kan ook zijn dat je ons er rustig aan laat wennen totdat......quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:14 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Whehehehe, heeft er wel van weg he?
Oh, ik plak ze nog wel een keer vol met joekels van stenen..quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:15 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja echt heel erg...kan ook zijn dat je ons er rustig aan laat wennen totdat......
Hoe is het met je oma?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef Tammymara het volgende:
Mén, ben één avondje in het ziekenhuis en jullie hebben al vijf pagina's volgekletst! PFFFFF
Hersenbloeding gehad, longontsteking, ze verwachten "dat ze het nieuwe jaar"niet meer haalt. Helemaal niet goed dus , Ze kan niet meer praten, ligt naar een kant gezakt in bed,Ziet me niet en hoort me niet en was van de anderhalf uur dat ik er was misschien vijf minuten "aanspreekbaar". Het had dus niks met de suiker te maken.Ze weten nog steeds niet wat ze "nog meer"heeft,Maar ze denken niet dat het nog lang duurt.quote:
OMG, het zijn die sprinkles voor op ijsjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:10 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Droogt dat wel?![]()
Voor op mijn blog...![]()
[ afbeelding ]
Jeetje wat ongelofelijk kut zeg! Dat verwacht je helemaal niet iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hersenbloeding gehad, longontsteking, ze verwachten "dat ze het nieuwe jaar"niet meer haalt. Helemaal niet goed dus , Ze kan niet meer praten, ligt naar een kant gezakt in bed,Ziet me niet en hoort me niet en was van de anderhalf uur dat ik er was misschien vijf minuten "aanspreekbaar". Het had dus niks met de suiker te maken.Ze weten nog steeds niet wat ze "nog meer"heeft,Maar ze denken niet dat het nog lang duurt.
Ik ben dan ook huilend weer die kamer afgelopen.Had veel verwacht maar dat dus niet.
"Gelukkig"heeft ze er niks van gemerkt. Dus niet zo goed, Maar thanks for asking....
Jemig wat heftig allemaal! Wil jou en je omgeving even heel veel sterkte toewensen in deze moeilijke tijd! *knuf*quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Hersenbloeding gehad, longontsteking, ze verwachten "dat ze het nieuwe jaar"niet meer haalt. Helemaal niet goed dus , Ze kan niet meer praten, ligt naar een kant gezakt in bed,Ziet me niet en hoort me niet en was van de anderhalf uur dat ik er was misschien vijf minuten "aanspreekbaar". Het had dus niks met de suiker te maken.Ze weten nog steeds niet wat ze "nog meer"heeft,Maar ze denken niet dat het nog lang duurt.
Ik ben dan ook huilend weer die kamer afgelopen.Had veel verwacht maar dat dus niet.
"Gelukkig"heeft ze er niks van gemerkt. Dus niet zo goed, Maar thanks for asking....
Ah naar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
OMG, het zijn die sprinkles voor op ijsjes.![]()
jeetje.. bah heftig allemaal...quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef snakelady het volgende:
Even snel mijn nieuwe nagels showen en dan ga ik teruglezen.
vind het netjes gedaan voor een eerste keer.
[ afbeelding ]
Paarsquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur, snake lady.![]()
Ben zelf ook maar even een meer serieuze lak op gaan doen..![]()
[ afbeelding ]
1 laagje boys 'n berry van Nicòle.
1 laagje Merry midnight, OPI (Van MiMu)
[ afbeelding ]
Mooie kleur.
wasdavoorkleur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
merry midnight is mooi iddquote:Op dinsdag 29 december 2009 23:01 schreef Oblivion het volgende:
Mooie kleur, snake lady.![]()
Ben zelf ook maar even een meer serieuze lak op gaan doen..![]()
[ afbeelding ]
1 laagje boys 'n berry van Nicòle.
1 laagje Merry midnight, OPI (Van MiMu)
[ afbeelding ]
Mooie kleur.
hahaha, is niet van een dooie slang, een slang verveld gewoon in zijn geheel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:44 schreef snkr-xxx het volgende:
Blegh dooie slangenvellen op je nagels,![]()
http://glammed-up-ainos2.blogspot.com/
't ziet er wel kunstig uit, dat dan weer wel
Dank je...quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:12 schreef snakelady het volgende:
De kleur is 2 laagjes zwart van hema met daaroverheen 1 laagje rood met diamond powder van de hema, thnx allemaal!!
Oblivion, super zeg!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op woensdag 30 december 2009 07:28 schreef Stormqueen het volgende:
Obli, hoe vaak lak jij je nagels nou eigenlijk?
Mijn partynagels blingen nog steeds pijnlijk aan m'n ogen, en die Seche Vite is echt briljant, ik kan gewoon met m'n nagel keihard op m'n lak duwen en er komt geen deuk in!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och, gisteren was uitzondering...![]()
En wat goed van je!
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
♥Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV♥
Sterkte!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
De 8 laagjes zijn toch gedroogdquote:Op woensdag 30 december 2009 09:48 schreef zoeperzazke het volgende:
Zoya Tangy.... daglicht & kunstlicht met flits
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie kleur!quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:51 schreef snakelady het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, probleemloos eigenlijk. Heb er David overheen gedaan en dat is keurig blijven zitten!quote:Op woensdag 30 december 2009 10:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De 8 laagjes zijn toch gedroogd?
De topcoat uit de groepsorder! [Show hier je nagels] Groepsorder topcoats bij idonails.comquote:Op woensdag 30 december 2009 10:26 schreef Misstique het volgende:
Wat is dat David eigenlijk? Ik zie het vaker voorbij komen, maar het zegt me niks?.
Ja heb ik! DE paars!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:23 schreef P.F het volgende:
Heeft hier iemand nagellak van de Action? En heb je daar ook een "aanfoto" van?
Oh meid wat triest nieuwsquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:24 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Eens!quote:Op woensdag 30 december 2009 11:31 schreef Puckzzz het volgende:
Die witte is maar 2 laagjes? Dan dekt die verrektes goed! *onthouden*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |