abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74831296
Na de recensies op http://theedgeofsanity.org/ met betrekking tot topcoats, wil ik graag een groepsorder opzetten om de winnende topcoat te kunnen bestellen. Bij de animocheck in Show hier je nagels #24 zat het wel goed!

Wat kost die topcoat?
De topcoat wordt verkocht in flesjes van 0.5 oz (14ml) en kosten $ 0.99 per stuk. De flesjes passen door de brievenbus! Mocht je grotere flesjes willen bestellen (ze zijn ook in grotere formaten te koop), dan wordt dit pakketpost (¤ 6,75).

Bestellingen kunnen pas geplaatst worden vanaf $ 25, dus er moeten minimaal 26 lakjes worden afgenomen.

Verzendkosten
De shippingfee vanuit de VS is nu nog onbekend, dus ik wil na de telling van het aantal te bestellen lakjes een mail de deur uit doen om de shipping fee na te vragen. De verzendkosten voor de lakjes is verzendkosten/aantal lakken maal het aantal flesjes dat je besteld hebt, plus de verzending vanaf mijn adres naar jouw eigen adres.

Eventuele douanekosten en btw
Wanneer de order door de douane eruit gepikt wordt, zullen er inklaringskosten á ¤ 12.50 worden gerekend en zal er over de topcoats 19% btw worden geheven. De douanekosten en btw worden evenredig verdeeld over de bestelde topcoats.

Mag ik meedoen?
De ladies die meeposten in het "Show hier je nagels topic" mogen meedoen. Ik wil het aantal te bestellen lakken graag enigszins beperken, voordat ik straks 100 topcoats de deur uit moet doen. Post je niet mee in het topic, dan kun je helaas niet meedoen.

Hoe kan ik meedoen?
Geef in dit topic het aantal topcoats aan dat je wilt bestellen. Als er verder niks bij staat, ga ik ervan uit dat je topcoats in flesjes van 14ml bedoelt. Let op: bij grotere flesjes betaal je dus meer verzendkosten!

Uiterste aanmelddatum
Tot en met zondag 22 november 2009 18.00 uur is het mogelijk om je op te geven voor deze groepsorder.

Vragen?
Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust! Ik zal proberen zo snel mogelijk antwoord te geven. Zie voor meer informatie over de topcoat www.theedgeofsanity.org en www.idonails.com .

Disclaimer/onder voorbehoud
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh, er zijn op makeupalley wat twijfels over de betrouwbaarheid van die topcoat site. Sommige mensen kregen ineens privé informatie zoals adres e.d. te zien van andere klanten.

Misschien even afwachten wat de resultaten daar zijn voor je je credit card info waagt voor anderen?
Ik wacht dit even af. Head 2 toe gaat ze ook verkopen binnenkort. Mocht de site inderdaad onbetrouwbaar zijn dan zal ik er geen bestelling plaatsen, aangezien ik dat te riskant vind. Ik hou dit topic open voor een animocheck.

Wie doen er mee en met hoeveel topcoats?
puntoortje - 3
Tegan - 1
bernies - 2
zoeperzazke - 1
MinderMutsig - 4
Debsterr - 2
moussy - 2
bibi - 2
liiszle - 2
PartyHardy - 2
MissJ - 3
Mirjam - 3
dieske87 - 2
Linnie20v - 2
Puckzzz - 3
Loqi - 2
Disconnected - 1
snakelady - 2
buzzwheedle - 3
Lindytje - 2
Tamashii - 2
Sjeen - 2
Aniploish - 2
Daph_ - 3
ES70 - 2
Muck- 2
mascarpone- 2

Totaal: 59 topcoats

[ Bericht 2% gewijzigd door Mirjam op 11-12-2009 11:58:28 ]
pi_74831389
* puntoortje wil er ook 3
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
pi_74831414
Tegan - 1 topcoat.
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Euh, er zijn op makeupalley wat twijfels over de betrouwbaarheid van die topcoat site. Sommige mensen kregen ineens privé informatie zoals adres e.d. te zien van andere klanten.

Misschien even afwachten wat de resultaten daar zijn voor je je credit card info waagt voor anderen?
pi_74831437
tvp
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74831458
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2009 @ 21:12:54 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_74831499
tvp
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74831615
Als het allemaal echt veilig en betrouwbaar is, wil ik graag meedoen voor 2.
pi_74831636
ik zou ook graag een klein flesje willen...
I had a signature once. It was awful.
pi_74831686
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:16 schreef bernies het volgende:
Als het allemaal echt veilig en betrouwbaar is, wil ik graag meedoen voor 2.
Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..
pi_74831802
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:17 schreef Daph_ het volgende:

[..]

Mocht de site niet veilig zijn, dan gaat de bestelling op die site niet door. Ik wil het niet riskeren dat er straks mensen bij mijn creditcardgegevens kunnen komen..
Uiteraard.
Mocht het wel veilig blijken dan wil ik er trouwens nog steeds wel vier.

Die site is misschien ook wel gewoon een beetje in de war nu omdat er zoveel mensen aan het bestellen zijn wereldwijd.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_74831806
Nogmaals: graag 2 flesjes .
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  † In Memoriam † woensdag 18 november 2009 @ 21:22:05 #12
7074 moussy
kuttekop
pi_74831853
quote:

[..]

Groot gelijk! En voor als het wel door gaat wil ik er nog steeds wel 2
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_74831933
quote:

[..]

Helemaal mee eens. Er moet geen enkel risico voor jou aan zitten. Het is super attent dat je dit wil doen.

Ik wil er graag 2.
pi_74831937
yep, lis 2 graag
But if your mind's right Then we just might spend some time and we call it what we want..
pi_74831972
Veiligheid gaat natuurlijk eerst Daph_.

Dus als je het niet meer wilt, is dat ok .
pi_74832124
quote:
Op woensdag 18 november 2009 21:24 schreef Tegan het volgende:
Veiligheid gaat natuurlijk eerst Daph_.

Dus als je het niet meer wilt, is dat ok .
helemaal mee eens!
mijn toetsenbord is OUD er zitten GEEN hoofdletters en punten op....!!!!
hier en daar een zpel vout kan ook voorkomen.. u bent gewaarschuwd...!!!!
... oortjes strooit hier en daar een beetje TLC ...
  woensdag 18 november 2009 @ 21:29:48 #17
215872 PartyHardy
Live life to the fullest
pi_74832151
Juist, mocht te bestelling doorgaan dan 2 voor mij
(Tvp)
What if the hokey-pokey is really what it's all about?
pi_74832331
ikke dus 3 graag
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_74832581
Ik heb jullie allemaal in het lijstje gezet!

Ik wacht af wat er op makeupalley wordt gezegd, mocht het onbetrouwbaar blijken dan gaat het (helaas) niet door. Ik vind jullie erg lief, maar om mijn CC gegevens misschien zichtbaar te maken gaat me wat ver
pi_74832595
<-- 3 flesjes
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_74832611
Daph

Ik wil erook graag 2
pi_74833285
2 for me please
  woensdag 18 november 2009 @ 22:14:27 #23
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_74833741
Ja potver!! Zit ik net in het andere topic te verkondigen dat ik er wel 3 wil ik plaatste gauw een tvp en ging daarna pas de andere pagina's lezen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 18 november 2009 @ 23:05:51 #24
161748 Loqi
Hoezo sarcastisch?
pi_74835902
2 kleine voor mij
Knoei
pi_74838043
Mag ik ook? Puh-lease?

Een klein flesje ^^.
it's the map in my mind that sends me on my way.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')