bron?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Faceoff het volgende:
want als Friesland niet meer bij NL zou horen zou het pas echt mis gaan!
Want dan zijn de rapen gaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Faceoff het volgende:
Snap dat nou niet-Friezen!
JULLIE willen graag dat Friesland een apart land wordt, je hoort er geen Fries over!
Reken maar dat het beter zo is, want als Friesland niet meer bij NL zou horen zou het pas echt mis gaan!
Jullie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Faceoff het volgende:
JULLIE willen graag dat Friesland een apart land wordt, je hoort er geen Fries over!
True.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Faceoff het volgende:
JULLIE willen graag dat Friesland een apart land wordt
Ey! Ik ben een Fries EN Liwwadder!quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
En dan heb je ook nog Leeuwarden, die zich niet wil associëren met Friesland
Ja ach, waarom gebruiken we uberhaupt nog een vlag.. waar zijn die grenzen voor nodig.. waarom hebben mensen een "komaf", behoort men tot rassen... vragen vragenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef Faceoff het volgende:
Je zult mij niet betrappen met een Friese vlag...
ach en waarom wapperen mongolen uberhaupt met vlaggen (zelfs van voetbalclubs), hoe komen ze er toch bij?
Dat dus.quote:
Leeuwarden in het Fries is Ljouwert, geen Liwadden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ey! Ik ben een Fries EN Liwwadder!
:3.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja ach, waarom gebruiken we uberhaupt nog een vlag.. waar zijn die grenzen voor nodig.. waarom hebben mensen een "komaf", behoort men tot rassen... vragen vragen [ afbeelding ]
JAWEL DAT WILLEN JULLIE WEL.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:56 schreef Faceoff het volgende:
Snap dat nou niet-Friezen!
Reken maar dat het beter zo is, want als Friesland niet meer bij NL zou horen zou het pas echt mis gaan!
Duuuh alsof ik dat niet weet, maar de Liwwadders die hiervoor genoemd werden (degenen die zich niet Fries noemen) zullen Leeuwarden niet Ljouwert, maar Liwwadden noemenquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:03 schreef o.us het volgende:
[..]
Leeuwarden in het Fries is Ljouwert, geen Liwadden.
Nou? Patriottisme is voor ik zover even kan bedenken alleen maar goed geweest voor onenigheid.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:02 schreef Pluis_Konijn het volgende:
[..]
Ja ach, waarom gebruiken we uberhaupt nog een vlag.. waar zijn die grenzen voor nodig.. waarom hebben mensen een "komaf", behoort men tot rassen... vragen vragen [ afbeelding ]
We leven allemaal op dezelfde wereldbol..we moeten lief zijn voor elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:04 schreef ehqo. het volgende:
[..]
Nou? Patriottisme is voor ik zover even kan bedenken alleen maar goed geweest voor onenigheid.
Die klopt dus niet helemaal, west Friesland is Noord Hollandquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:05 schreef o.us het volgende:
Ik stem in voor een deportatie naar Oost-Friesland.
[ afbeelding ]
Groningers die al sinds mensenheugenis hetzelfde brullen als ze het woord Friesland horen, is het niet eens tijd voor vernieuwing?quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef daftme het volgende:
Het kan friezen of dooien. Doe mij maar dooie friezen.
Als je uit Deventer komt, heb je het vast over de verkeerde Friezen:quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:06 schreef daftme het volgende:
Het kan friezen of dooien. Doe mij maar dooie friezen.
Lui die de Topic omdraaien omdat ze niks beters te melden hebben...quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:14 schreef doubleyouteaare het volgende:
Friezen die denken dat ze geen eigen land willen...
Ik had het over jou, ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:16 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Lui die de Topic omdraaien omdat ze niks beters te melden hebben...
Het is eerder andersom, de rest van het vredige, wonderschone Friesland wil zich niet associeren met een stad zonder identiteit, vol aso's, schietgrage anti's en andersoortig paupervolk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:00 schreef RickoKun het volgende:
En dan heb je ook nog Leeuwarden, die zich niet wil associëren met Friesland
Had het ook niet over jou TS.quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:24 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ik startte de Topic, dus technisch gezien zijn jullie degenen die happen
Maken Friezen jou dan ook niet woest maar dan ook echt helemaal woedend?quote:Op dinsdag 29 december 2009 20:24 schreef Michielos het volgende:
Friezen zijn enkel hier vanwege de olie!
kloptquote:Op dinsdag 29 december 2009 20:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maken Friezen jou dan ook niet woest maar dan ook echt helemaal woedend?
Ben er maar blij mee..quote:Op dinsdag 29 december 2009 19:01 schreef Faceoff het volgende:
[..]
Ey! Ik ben een Fries EN Liwwadder!
Jij bent viesquote:Op dinsdag 29 december 2009 19:05 schreef RickoKun het volgende:
Leeuwarden is wel baas![]()
De rest van Friesland echter
Waarom zou ik naar Friesland gaan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:21 schreef FiveFiveFive-Escape het volgende:
Iedereen die hier reageert woont ook in Friesland, of is er op zn minst een aantal keer geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |