Eens.quote:
Ik vind jou eng.quote:Op woensdag 30 december 2009 01:25 schreef Barachem het volgende:
[..]
De jochies laten hun angst voor twee plukken van enkele honderden haren blijken.
[..]
Ik vraag me af waarom eigenlijk en of dat echt zoveel zijn.
[..]
Prima toch, ik zie niks wat er mis mee is.![]()
[..]
Dat zijn dan ook geen mannen, maar jochies die denken dat oksel- en schaamhaar van vrouwen cooties veroorzaken.
[..]
Correct, my dear Watson.
[..]
Ach gut, het meiske wat nog steeds de prinses van het toverbos wil uithangen en daarom haar oksels scheert, om de illusie van een meisjeslichaam te behouden.
Dat kun je wel bij alles zeggen. Het is onhygiënisch en bovenal een erg onsmakelijk gezicht om bij een ander te zien.quote:
In de winter zie je dat toch nauwelijks? Laat die meiden het lekker zelf weten? En dat hygiëne is ook weer onzin.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:04 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dat kun je wel bij alles zeggen. Het is onhygiënisch en bovenal een erg onsmakelijk gezicht om bij een ander te zien.
In de winter zal een buitenstaander niet zo snel zien nee, maar het idee alleen al is smerig.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:08 schreef L.no het volgende:
[..]
In de winter zie je dat toch nauwelijks? Laat die meiden het lekker zelf weten? En dat hygiëne is ook weer onzin.
Nou smerig joh. Over iets druk maken wat je niet eens kan zien.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef griekjeee het volgende:
[..]
In de winter zal een buitenstaander niet zo snel zien nee, maar het idee alleen al is smerig.![]()
Oh en dat hygiënische aspect is zeker geen onzin, als je niet scheert blijft zweet in de haartjes hangen. True story.
Je druk maken en iets vies vinden als iemand het verteld is een heel verschil.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:14 schreef L.no het volgende:
[..]
Nou smerig joh. Over iets druk maken wat je niet eens kan zien.
Het kan ook een voordeel hebben. Soms als ik me scheer en het super warm heb, dan druipt die zweet van me af onder mijn oksels. Omdat ik geen haar daar heb, houdt het de zweet niet vast.
Dat maakt het nog niet onhygiënisch, want is meer een kwestie van vaker douchen.
Je neemt mijn woorden te letterlijk op. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, vandaar mijn reactie 'wtf boeit het'.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Je druk maken en iets vies vinden als iemand het verteld is een heel verschil.
Ja dat is dan toch juist schoner als wanneer het in de haartjes blijft zitten?
Helemaal geen onzin, dit is ook gewoon algemene kennis hoor.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Je neemt mijn woorden te letterlijk op. Uiteindelijk komt het op hetzelfde neer, vandaar mijn reactie 'wtf boeit het'.
Nee, het druipt letterlijk van je af. En de geur is ook niet prettig daardoor. Grotere zweetplekken. Dat vind ik niet schoon eigenlijk.
Dat maakt haar hebben niet onhygiënisch.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:23 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Helemaal geen onzin, dit is ook gewoon algemene kennis hoor.
'Wat het hygiënische aspect van scheren betreft, biedt het scheren van de oksels inderdaad wat voordelen. De zweetgeur wordt veroorzaakt door bacteriën en die kunnen zich makkelijker vermenigvuldigen in de vochtige omgeving van nat okselhaar en dus kan het scheren van de oksels ervoor zorgen dat er minder zweetgeur is en dat uw deodorant efficiënter zal kunnen werken.'
Bron: http://www.kapsels.net/haarvragen/oksels-scheren.htm
Het gaat over mannen maar dat is natuurlijk voor vrouwen hetzelfde voordat daar gezeik over komt.
De zwaai smiley, je bent klaar met de discussie?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:25 schreef L.no het volgende:
[..]
Dat maakt haar hebben niet onhygiënisch.
Ik kan vannacht niet slapen. .quote:Op woensdag 30 december 2009 02:17 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Hmm jouw wenkbrauwen in mijn oksel...
toppunt van anna von gailhoven toch?
Nou niks mis met stoppels in het koor'n heurquote:Op woensdag 30 december 2009 02:29 schreef griekjeee het volgende:
Yo, hoe denken jullie hierover?
Stoppels, maar een pak shag ook?quote:Op woensdag 30 december 2009 02:31 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
[..]
Nou niks mis met stoppels in het koor'n heur
Je geeft een bron over een hygiënische aspect over het scheren, dat maakt haar hebben niet onhygiënisch. Zoveel verschil is er echt niet tussen die twee, dus ik vind dat mensen het lekker zelf moeten weten. Mensen die niet scheren kunnen ook net zo schoon zijn als iemand die zich scheert.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:26 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De zwaai smiley, je bent klaar met de discussie?![]()
En tuurlijk wel, of heb je helemaal niets gelezen?
Nee dat is niet lekker fris...quote:Op woensdag 30 december 2009 02:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stoppels, maar een pak shag ook?
Hoewel bij zwart donker haar ik het minder lelijk vind dan bij blond of bruinig...quote:Op woensdag 30 december 2009 02:32 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Stoppels, maar een pak shag ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |