abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76711636
Vrouwen die scheren.
Echte vrouwen die harsen, die hebben ook geen last van stoppels en steeds minder haar komt terug.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 11:50:59 #277
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_76714800
WIST JE DAT JE BENEN ERAF HAKKU OOK MINDUR BACTERIEBEESIES ZIJN???? ALLU COOLE MENSU DOEN DIT ::)):): DUS IK OOK ::):):):):):):):)
pi_76715258
Vind dat mannen hun okselhaar ook wel mogen scheren of op z'n minst korter knippen haar
pi_76715304
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:05 schreef koekjestrommel het volgende:
Vind dat mannen hun okselhaar ook wel mogen scheren of op z'n minst korter knippen haar
Uiteraard, als dames het moeten verzorgen dan wij ook.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:10:04 #280
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
  dinsdag 12 januari 2010 @ 12:16:14 #281
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_76715572
quote:
Kort en verzorgt oke, maar compleet kaal?
Ik snap dat je niet in bed gevonden wilt worden met een Yeti, (geld voor zowel mannen als vrouwen) maar een beetje haar moet kunnen hoor...
Net of iedereen zich elke dag over zijn gehele lichaam scheert...
Het enige waar ik wat op tegen heb is rug haar maar dan houd het ook zo een beetje op.
Wat nou Haar ga je ook eisen dat je vriend elke dag voor jou zijn borst harst?, zijn hoofd kaal scheert, zijn benen en tenen waxed?

Gewoon met donkere vrouwen / mannen gaan daar zie je het veel minder op
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_76715644
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef Maitje het volgende:
Eens met de klacht!

Trouwens, franse dames scheren het ook zomers niet
Zelfs díe scheren tegenwoordig schijnt t.
I'm not a sinner.
pi_76715688
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik snap dat je niet in bed gevonden wilt worden met een Yeti, (geld voor zowel mannen als vrouwen) maar een beetje haar moet kunnen hoor...
Net of iedereen zich elke dag over zijn gehele lichaam scheert...
Het enige waar ik wat op tegen heb is rug haar maar dan houd het ook zo een beetje op.
Wat nou Haar ga je ook eisen dat je vriend elke dag voor jou zijn borst harst?, zijn hoofd kaal scheert, zijn benen en tenen waxed?

Gewoon met donkere vrouwen / mannen gaan daar zie je het veel minder op
Nou een beetje borsthaar okay, maar z'n hele borst vol en rughaar en alles is toch echt wel een afknapper, zeker als ze ook nog een regenwoud bij hun geslachtsdeel ehbben hangen
pi_76715745
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Ik wel, dan zweet ik minder hard.
Het haar is mijn broek is ook nooit aanwezig.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76715888
kijk liever naar zo'n lijf

(buiten die pruik om, en het feit dat-ie homo is)

Dan hiernaar

† In Memoriam † dinsdag 12 januari 2010 @ 12:33:29 #286
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_76716037
Vies plaatje in de OP .
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_76720104
quote:
Ik denk dat scheren sneller is dan kort knippen.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:22:40 #288
122701 SamStar
Voorheen Da-Ali-G
pi_76720145
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Pluis_Konijn het volgende:

[..]

Nee, geen kippenhuidje.. maar ook niet zo'n.. vieze.. bos woud.
daarom trim ik het
Hoofdpijn is het gevolg van het overmatig alcohol gebruik!
het heeft dan ook niets te maken met de zin in sex.....
  dinsdag 12 januari 2010 @ 15:16:00 #289
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_76722157
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef koekjestrommel het volgende:
kijk liever naar zo'n lijf
[ afbeelding
(buiten die pruik om, en het feit dat-ie homo is)
Dan hiernaar
afbeelding
Dus je vind wat borsthaar totaal niet mannelijk en hebt liever dat een man overal geschoren is (uitzondering is het hoofd)?
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 14:21 schreef Morrigan het volgende:
Ik denk dat scheren sneller is dan kort knippen.
Gezien de lengte van het okselhaar zou ik toch echt trimmen aan raden. Lijkt me practischer.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_76722870
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef Frag_adder het volgende:

Gezien de lengte van het okselhaar zou ik toch echt trimmen aan raden. Lijkt me practischer.

Hoewel ik over het algemeen weinig haargroei heb, én blond haar heb, is scheren toch echt een stuk makkelijker, zeker bij van die gespierde-naar-binnen-vallende-oksels.. jwz

Nee zonder gekkigheid, geschoren oksels bij een vrouw is wel een must, net als de onderbenen en schaamstreek. Een man mag dan ook wel even de moeite nemen de oksels en schaamstreek bij te houden.
pi_76723077
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 15:16 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dus je vind wat borsthaar totaal niet mannelijk en hebt liever dat een man overal geschoren is (uitzondering is het hoofd)?
[..]

Wat is er in godsnaam mannelijk aan borsthaar? Ik vind het alleen maar vervelend en kriebelig. Vind het ook niet mooi staan als het veel is. Sorry hoor maar ik definieer mannelijkheid niet aan haar eerder aan gedrag. Vind glad gewoon veel lekkerder en mooier. Van iemand die eruit ziet als een aap word ik spontaan droog hoor

En nee, van een paar haartjes ga ik absoluut niet moeilijk doen hoor. Maar er zijn grenzen.
pi_76723777
Ik houd ook niet van harig mannen, die van mij is wielrenner en die scheert ook zijn benen, nu is dat geen must voor mij maar ik heb liever geschoren benen of benen met weinig haar dan van die weerwolf benen en hetzelfde geldt voor borst en rug.
Haters gonna hate.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 06:24:16 #293
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78046354
Ik vind okselhaar bij een vrouw zelfs mooi. Je ziet dit trouwens in oude Italiaanse en Franse films vaak terug, maar ook in bijvoorbeeld postmodernistische schilderijen, maar ook zelfs strips! Het vergt wel veel assertiviteit en persoonlijkheid om dit als vrouw aan te durven, zéker in de zomertijd. Waarom wordt het trouwens met 'onhyghiënisch' verbonden? Dat is het toch niet? Ook okselhaar kan je verzorgen.
Hier nog een online (aanmoedigings-)gemeenschap voor vrouwen met okselhaar.

Stel dat alle vrouwen nog okselhaar hadden, zoals vroeger, dan zou men hier niet zo hysterisch dingen roepen van 'jakkie bah ranzig! je bent goed gek dat je daar niet op afknapt!'. Nu goed, ik begrijp wel dat de meerderheid van de vrouwen graag overal een gladde huid heeft en al mijn vriendinnen scheerden hun oksels, maar ik geef zonder schroom toe dat ik het toch mooi kan vinden.

Nu, mij valt wel op dat men nu minder dictatoriaal aan het worden is en men meer mag afwijken in voorkeur, maar een allesbeklemmende groepsdruk bestaat nog steeds.

P.S.: Veel foto's die je online vindt, zoals in het topichoofd, vind ik toch niet zo mooi, maar dat ligt aan de vrouw in kwestie. Uiteraard.

[ Bericht 17% gewijzigd door karottetrekker op 16-02-2010 06:41:03 ]
  dinsdag 16 februari 2010 @ 06:41:04 #294
290658 Morgenrood
Die Geburt der Tragödie
pi_78046381
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 06:24 schreef karottetrekker het volgende:
Ik vind okselhaar bij een vrouw zelfs mooi. Je ziet dit trouwens in oude Italiaanse en Franse films vaak terug, maar ook in bijvoorbeeld postmodernistische schilderijen, maar ook zelfs strips! Het vergt wel veel assertiviteit en persoonlijkheid om dit als vrouw aan te durven, zéker in de zomertijd. Waarom wordt het trouwens met 'onhyghiënisch' verbonden? Dat is het toch niet?

Hier nog een online (aanmoedigings-)gemeenschap voor vrouwen met okselhaar.

Stel de alle vrouwen nog okselhaar hadden, zoals vroeger, dan zou men hier niet zo hysterisch dingen roepen van 'jakkie bah ranzig! je bent goed gek dat je daar niet op afknapt!'. Nu goed, ik begrijp wel dat de meerderheid van de vrouwen graag overal een gladde huid heeft en al mijn vriendinnen scheerden hun oksels, maar ik geef zonder schroom toe dat ik het toch mooi kan vinden.

Nu, mij valt wel op dat men nu minder dictatoriaal aan het worden is en men meer mag afwijken in voorkeur, maar een allesbeklemmende groepsdruk bestaat nog steeds.
Ik denk dat het samenhangt met de uitstraling en het voorkomen van een vrouw. Als je in de zomer langs een fabriek fietst en je ziet een lelijke vrouw van 47 met bergschoenen aan, een paar pallets verslepen, dan associeer je haar ongeschoren oksels vooral met kansloosheid en ranzigheid.

Misschien bij een andere vrouw is het mooier, maar ik kan niet ontkennen dat er bepaalde rillingen over mijn rug liepen bij het zien van de foto in de OP, terwijl ze zeker geen hele lelijke vrouw is.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 06:53:23 #295
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78046413
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:09 schreef Maitje het volgende:
Eens met de klacht!

Trouwens, franse dames scheren het ook zomers niet
Dit zeggen Amerikanen over hen, maar is dat ook de waarheid? Het kan wel dat het daar minder taboe is. In Frankrijk is men erg individualistisch, veel meer dan Nederland. Nu ja, op sommige vlakken dan toch. Ik vind het ook een nogal nationalistisch land.
  dinsdag 16 februari 2010 @ 06:57:13 #296
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78046422
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 06:41 schreef Morgenrood het volgende:
Misschien bij een andere vrouw is het mooier, maar ik kan niet ontkennen dat er bepaalde rillingen over mijn rug liepen bij het zien van de foto in de OP, terwijl ze zeker geen hele lelijke vrouw is.
Ik weet niet. Zelf walgde ik vroeger ook ervan. Het is met de tijd gekomen dat ik het 'mooi' en 'niet lelijk' begon te beschouwen. Je hebt ook fetisjisten wellicht, maar daartoe behoor ik niet (toch niet in de zin dat ik erop gefixeerd ben).
Volgens mij vinden wij beiden die vrouw van de OP niet mooi, omdat ze als een halve man overkwam. Dit was niet het geval bij die vrouwen van die link die ik gaf of voor die vrouwen uit die films.

Voorbeeld uit een Franse film:
Voorbeeld uit een Italiaanse film: http://www.dailymotion.co(...)ough-night-dres_sexy

Het is wel zo dat het een cultureel iets is.

[ Bericht 9% gewijzigd door karottetrekker op 16-02-2010 07:10:12 ]
pi_78046527
ik niet hoor , : dat prikt!
en ik laat me ook niet gek maken met het verwijt van onhygienisch , want dat is natuurlijk onzin:
integendeel : die secundaire geslachtskenmerken groeien daar omdat je geslachtsrijp bent , met de bedoeling jouw speciale okselmeur en lager ook de sexgeur[meur] juist VAST TE HOUDEN.
Dus voor de AANDACHT te trekken van de geile medemens.
Die lucht was je inderdaad dr niet zo 123 af , dat is waar , maar daarom weet je immers wel dat iemand juist heel schoon is als je wel okselhaar ziet , maar niet ruikt. M.a.w. : wie zich hygienisch scheert . houdt zeker niet van goed wassen!
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_78046535
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 07:31 schreef eigendeegcookie het volgende:
en ik laat me ook niet gek maken met het verwijt van onhygienisch , want dat is natuurlijk onzin:
integendeel : die secundaire geslachtskenmerken groeien daar omdat je geslachtsrijp bent , met de bedoeling jouw speciale okselmeur en lager ook de sexgeur[meur] juist VAST TE HOUDEN.
Die lucht was je inderdaad dr niet zo 123 af , dat is waar , maar daarom weet je immers wel dat iemand juist heel schoon is als je wel okselhaar ziet , maar niet ruikt. M.a.w. : wie zich hygienisch scheert , houdt zeker niet van goed wassen!
uiteindelijk lukt altijd alles
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:38:05 #299
138800 compier
This is Spartaaaaaaaa
pi_78046553
Mijn usericon is mede mogelijk gemaakt door wonderer.
Live from Sparta MO
JOE-ES-EE!!
  dinsdag 16 februari 2010 @ 07:44:19 #300
261034 karottetrekker
Ip junder mulle!
pi_78046577
quote:
Op dinsdag 16 februari 2010 07:31 schreef eigendeegcookie het volgende:
Die lucht was je inderdaad dr niet zo 123 af , dat is waar , maar daarom weet je immers wel dat iemand juist heel schoon is als je wel okselhaar ziet , maar niet ruikt. M.a.w. : wie zich hygienisch scheert . houdt zeker niet van goed wassen!
Mjah, het is niet de bedoeling dat we met twee dikke zweetplekken onder de mouwen zitten hè? Maar ja, lijfgeur is deels wel een sexor, dat is zo.
http://relatie.blog.nl/good-vibrations/2009/03/27/meuren-is-sexy

[ Bericht 7% gewijzigd door karottetrekker op 16-02-2010 07:56:25 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')