Discriminatie?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef Ammi het volgende:
Vriendin is er afgewezen voor een baan bij een rechtbank omdat ze gaan Fries praat!!!!! Hallo wordt wakker dit is Nederland!
Tjaa, als daar als enige een vacature is.. ze had niet echt een keus ze moet op dit moment alles aannemen wat er is.. echt he jaren leren universiteit dit en dat en dan geen baan...quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:30 schreef MouzurX het volgende:
Wie wil er nou ook in Friesland werken
Ja, anders kan ze daar haar werk niet doen. Logisch toch. Taal is hierbij gewoon relevant.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef Ammi het volgende:
Vriendin is er afgewezen voor een baan bij een rechtbank omdat ze gaan Fries praat!!!!! Hallo wordt wakker dit is Nederland!
gaan fries praat he. Je bent zelf een Fries. Provincie verraderquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:29 schreef Ammi het volgende:
Van mij mogen ze
Zijn wij teminste van ze af..
Sowieso dat volkslied bij het begin van een wedstrijd van Heerenveen.
Eens. Ik meen het serieus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:31 schreef Targavision het volgende:
Ja alle mensen uit friesland zijn mongolen.. Zonder uitzonderingen!
Kut friesland laat ze maar lekker bij een eigen land worden. zijn we eindelijk van ze af kijken of ze het dan economisch gezien nog redden. Weinig kans denk ik.
Hahaquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:34 schreef wise het volgende:
[..]
gaan fries praat he. Je bent zelf een Fries. Provincie verrader
Goed hé.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Ah, het anti-Frieslandtopic van de dag.
De tocht der tochten schaatsen?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:37 schreef MaGNeT het volgende:
Wil je in Friesland werken, dan moet je eerst inburgeren.
Nee dat snap ik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:41 schreef neen het volgende:
Dat ze geen Fries praat is een excuus, we willen gewoon niet meer lelijke wijven in Friesland.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, dan krijg je Vlaamse frieten of Vlaamse patatekesquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef Alborz het volgende:
Friesland ruilen voor vlaanderen please, zijn we ook meteen van de patat/friet discussie af.
Het is patat trouwens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef Alborz het volgende:
Friesland ruilen voor vlaanderen please, zijn we ook meteen van de patat/friet discussie af.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |