Mijn vuurwerk?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
Die gast zit nou jouw vuurwerk op te knallen in Skattebaut haar straat.
Maddoxx werd ook zwaar overschatquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:02 schreef Maisnon het volgende:
Maddoxx lacht je in je gezicht uit, nepcrimineel!
Of had je niks besteld voor 5 cent? Ik dacht dat die gast het voor jou ook op zou halen.quote:
Neequote:Op dinsdag 29 december 2009 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Of had je niks besteld voor 5 cent? Ik dacht dat die gast het voor jou ook op zou halen.
Is goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:04 schreef Splutje het volgende:
Hij gaat je naam noemen, zullen we voor jouw net zo'n deadline maken?
Dat heb ik gehaald van zijn UI, zijn ware identiteit blijft natuurlijk geheim. Die weet alleen ikquote:
zowiezoquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:10 schreef CantFazeMe het volgende:
Hij was toch zowiezo onder invloed.
Ik heb in principe niks gejatquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:11 schreef Rookert het volgende:
Studenten jarenlang pizza's hadden besteld zonder de betalen via zo'n webshop waren ook gepakt, zeg maar dag tegen je jatgedrag
Ik bedoel, ik heb geen vuurwerk besteld, of met 5 cent betaald, of vuurwerk opgehaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:14 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je had kunnen weten dat het niet gratis was, staat dan al ongeveer gelijk aan jatten
Dat weet ik natuurlijk nooit zeker. Hij heeft in ieder geval niks van zich laten horen voor 4 uurquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:16 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
Alweer zo'n goed topic van Apebeer. Tenminste, als HC echt in de cel zit
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:17 schreef wise het volgende:
HAHAHA VOOR VUURWERK DE BAK IN.
trieste pauper”””””””””””””””””””””1
Ga dan naar Fok.nl en open een topic erover zodat we hem kunnen uitlachen!!11quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:15 schreef Apebeer het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb geen vuurwerk besteld, of met 5 cent betaald, of vuurwerk opgehaald
http://www.dumpert.nl/med(...)am_noord_heroes.htmlquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:17 schreef wise het volgende:
HAHAHA VOOR VUURWERK DE BAK IN.
trieste pauper”””””””””””””””””””””1
Dit is geen uitlachtopic, maar een meelijtopicquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:21 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ga dan naar Fok.nl en open een topic erover zodat we hem kunnen uitlachen!!11![]()
![]()
!!11
![]()
!!!111!
![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:23 schreef Labtech het volgende:
Ik zou morgenochtend de wekker maar om 5.30 zetten, dan heb je nog wat tijd om je tanden te poetsen en je spullen te pakken voordat de hermandad aan je deur staat. Ze zijn er meestal rond een uurtje of 6.
On-topic: en terecht.
laatste keer dat ik keek wat computervredebreuk nog steeds strafbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:24 schreef Apebeer het volgende:
[..]
![]()
____!
En wat zeggen ze dan? Je hebt cookie injection gebruikt op een website, foei!
Wat een sjonniesquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)am_noord_heroes.html
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:26 schreef Labtech het volgende:
[..]
laatste keer dat ik keek wat computervredebreuk nog steeds strafbaar.
Dumpert.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:22 schreef Apebeer het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)am_noord_heroes.html
Jij bent er ook zo snel bij he, als het over Geenstijl gaatquote:
8/10 reaguurders op GeenStijl met hun wannabe joviale, controversiėle onelinersquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:37 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Jij bent er ook zo snel bij he, als het over Geenstijl gaat
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef Apebeer het volgende:
Jullie verpesten mijn topic met geenstijl/dumpert commentaar.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom op lachen, niet kotsen
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:44 schreef wise het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
kom op lachen, niet kotsen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |