abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 30 december 2009 @ 11:11:56 #51
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_76213536
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Kaza het volgende:
Waar wel iets voor te zeggen valt, is een kleine schadevergoeding als TS door de afschrijving van 900 euro de kerstdagen zonder geld heeft gezeten (zou zo maar kunnen). Honderd euro lijkt me daarvoor dan weer te veel, maar een compensatie voor het ongemak misschien?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_76213708
quote:
Op woensdag 30 december 2009 10:38 schreef iamredleader het volgende:
Ik nomineer dit topic en TS voor de Darwin Award van 2009
Misschien zou je eens op moeten zoeken wat de Darwin Award inhoudt en welke voorwaarden er aan zijn verbonden.
pi_76214452
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:16 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Misschien zou je eens op moeten zoeken wat de Darwin Award inhoudt en welke voorwaarden er aan zijn verbonden.
De Fok! Darwin Awards zijn iets anders dan de "echte" awards
pi_76215225
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 23:21 schreef defamai het volgende:

[..]

Alsof je ook maar een beetje medelijden moet hebben met dit soort bedrijven...
Volgens mij is het gezegde: "Verbeter de wereld, begin bij jezelf" en niet "Hou je mond zolang je onterecht geld ontvangt en ga gillen als het onterecht wordt afgeschreven".
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_76243886
quote:
Op woensdag 30 december 2009 12:01 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Volgens mij is het gezegde: "Verbeter de wereld, begin bij jezelf" en niet "Hou je mond zolang je onterecht geld ontvangt en ga gillen als het onterecht wordt afgeschreven".
Blijkbaar kun je niet lezen, punt 1 is het geheel al lang geregeld, punt 2 heeft mijn vriendin nooit gezien dat er eerder geld is overgemaakt, dit werd pas duidelijk toen die lui van NUON dat zeiden. Als je een ingewikkelde drukke administratie is het echt niet vreemd dat er dit soort dingen door heen glippen, wanneer er met onregelmatige tussenposen verschillende bedragen die niet schokkend hoog of absurd laag zijn.

Dus er is helemaal niets aan de hand, mijn enige vraag was puur of het verplicht is om verkeerd overgemaakt geld terug te storten. Blijkbaar wel, dus dat doen we dan ook. Klaar, punt uit. Niets oplichten, niets zeiken 'wanneer het fout gaat, maar bek houden zolang het goed gaat'.

Het is goed gekomen, het is geregeld, en zeik niet zo.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_76252163
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef defamai het volgende:
Blijkbaar kun je niet lezen --
Gozertje, weet je hoe triest je overkomt bij iedereen anders? Zou je ons kunnen vertellen hoe groot het bord voor jouw kop is? Of is zelfs deze vraag te moeilijk voor je? Hoe meer je probeert jezelf te verdedigen, hoe ongeloofwaardiger je overkomt. Te treurig voor woorden, eigenlijk
  donderdag 31 december 2009 @ 07:46:48 #57
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_76252486
quote:
Op woensdag 30 december 2009 00:50 schreef Kaza het volgende:
Waar wel iets voor te zeggen valt, is een kleine schadevergoeding als TS door de afschrijving van 900 euro de kerstdagen zonder geld heeft gezeten (zou zo maar kunnen).
De winkels waren toch dicht:
Winkels dicht op kerst/koopavond
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  donderdag 31 december 2009 @ 07:54:16 #58
9471 JaJoah
Leck mich am Arsch
pi_76252524
Mijn god zeg, storneer die 900 euro en maak zelf 100 euro over naar Nuon en ga verder met je leven huilie

edit: wat inmiddels ook gebeurd is.
ik kom uit limburg! en ben er godverdomme trots op!
pi_76253810
quote:
Op woensdag 30 december 2009 23:12 schreef defamai het volgende:

[..]

Blijkbaar kun je niet lezen, punt 1 is het geheel al lang geregeld, punt 2 heeft mijn vriendin nooit gezien dat er eerder geld is overgemaakt, dit werd pas duidelijk toen die lui van NUON dat zeiden. Als je een ingewikkelde drukke administratie is het echt niet vreemd dat er dit soort dingen door heen glippen, wanneer er met onregelmatige tussenposen verschillende bedragen die niet schokkend hoog of absurd laag zijn.
Jaja, dus jij mag een zooitje maken van je administratie, (als het geld dat binnenkomt maar van een grote organisatie is, en de bedragen maar klein genoeg zijn), maar oh wee als zij onterecht iets afschrijven. Op de brandstapel ermee!!
quote:
Dus er is helemaal niets aan de hand, mijn enige vraag was puur of het verplicht is om verkeerd overgemaakt geld terug te storten. Blijkbaar wel, dus dat doen we dan ook. Klaar, punt uit. Niets oplichten, niets zeiken 'wanneer het fout gaat, maar bek houden zolang het goed gaat'.

Het is goed gekomen, het is geregeld, en zeik niet zo.
Het idee dat het ook maar in je opkomt om een onverschuldigde betaling niet te hoeven terugbetalen, is op zich een beetje raar. Zeker als je dat koppelt aan het feit dat je moord en brand staat te schreeuwen zodra de Nuon een keer iets int waar ze geen recht op hebben.

Als je nu je gezonde verstand gebruikt had, had je geweten wat je had moeten doen en had je dit topic niet hoeven openen en had je ook al dit 'gezeik' niet om je oren gekregen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
  vrijdag 1 januari 2010 @ 14:00:49 #60
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_76290074
Ts start in KLB een topic met een twijfelachtige manier van handelen om het maar netjes uit te drukken.
Krijgt vervolgens hier commentaar op en doet vervolgens huilie.
Djeez.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_76291601
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:04 schreef defamai het volgende:

[..]

Naar mijn mening is er en vrij groot verschil tussen een paar keer een tientje, en 900 euro in een keer.

Daarnaast, ik heb NUON verteld dat ze hun geld eventueel pas konden zien als wij dat geld eerst volledig terug hebben en daar gingen ze mee akkoord.
Storneren die 900 EUR en gewoon die 100 EUR die niet van jullie is terugstorten.
pi_76291667
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 16:27 schreef defamai het volgende:

[..]

Kijk, en dat is nu precies mijn probleem: Het is verdomme niet onze fout! Hun administratie is niet op orde, en wij worden met de problemen opgescheept. Elke seconde die je er aan besteed is verspilling, door hun fout.
Je hebt geld die niet van jou is en dan boeit het niet of het NUON's fout is of niet. Je gaat dokken! De keuze is nu tussen 100 EUR of 100 EUR + incassokosten + een hoop gedoe. Doe maar wat je wilt NUON zal er geen dag slecht van slapen.
  Moderator zaterdag 2 januari 2010 @ 13:17:35 #63
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_76360656
Nuon heeft gewoon 2 maal fouten gemaakt,de eerste keer toen ze een aantal malen foutief geld terugstortten op een verkeerde rekening en de tweede keer toen ze foutief een bedrag van 900 euro van de rekening boekten,ze hadden eenvoudig dit kunnen oplossen door de foutief op de rekening gestorte bedragen te verreken met die foutief afgeboekte 900 euro.

En nee naar mijn mening hoeft T.S. dit niet te doen voor de Nuon hij is daar niet in dienst en hoeft voor hun niet hun fouten recht te zetten,ik hoop alleen wel dat de terugstorten van het geld geen problemen opleverd meestal duurt dit heel lang omdat dit via een klantennummer gaat en de Nuon geen klantennummer van hem of zijn vriendin heeft (en voor het afboeken schijnt dat geen verschil te maken)
Beloftes en uitspraken van politici gedaan in het verleden & heden bieden geen garantie voor de toekomst.
pi_76372641
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef geevee het volgende:
Nuon heeft gewoon 2 maal fouten gemaakt,de eerste keer toen ze een aantal malen foutief geld terugstortten op een verkeerde rekening en de tweede keer toen ze foutief een bedrag van 900 euro van de rekening boekten,ze hadden eenvoudig dit kunnen oplossen door de foutief op de rekening gestorte bedragen te verreken met die foutief afgeboekte 900 euro.

En nee naar mijn mening hoeft T.S. dit niet te doen voor de Nuon hij is daar niet in dienst en hoeft voor hun niet hun fouten recht te zetten,ik hoop alleen wel dat de terugstorten van het geld geen problemen opleverd meestal duurt dit heel lang omdat dit via een klantennummer gaat en de Nuon geen klantennummer van hem of zijn vriendin heeft (en voor het afboeken schijnt dat geen verschil te maken)
t enzo

Welkom in de wereld.... btw ze verekenen die bedragen nooit, gewoon tegenboeken anders is het einde zoek
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_76376758
quote:
Op zondag 3 januari 2010 15:36 schreef geevee het volgende:

Het grappige is natuurlijk wel, dat als de vriendin van TS tijdig had aangegeven dat ze onterecht geld had ontvangen van de Nuon, dezelfde Nuon waarschijnlijk ook nooit de 900 euro afgeschreven had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')