Ja true maar het is ook nog es allemaal zo traag dat als ik een hele nieuwe YouTube pagina moet openen ik ook 5 minuten verder benquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:50 schreef 9611Niels het volgende:
Dan moet je op de tekst klikken ipv het plaatje.
groetjes,
9611Niels
Dan zou ik ander werk gaan zoekenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:52 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ja true maar het is ook nog es allemaal zo traag dat als ik een hele nieuwe YouTube pagina moet openen ik ook 5 minuten verder ben
Volgens mij heb je ook nog een portable versie van firefoxquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:55 schreef Choad het volgende:
Zet een moderne browser op je usb stick of mail hem naar jezelf ofzo en installeer hem!
Ik verdien 100 miljoen miljard in de maandquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:53 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Dan zou ik ander werk gaan zoeken
quote:
quote:
quote:
Nouja niks mis met om de 2 uur werken ff 5 / 10 minuutjes paar topicjes bekijken toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:17 schreef Rookert het volgende:
Ga dan ook gewoon werken ofzo, Fok! leidt alleen maar af en nee, da's niet chill als je op je werk zit. Als je toch naar je werk moet kan je beter gaan werken, was andere thuis gebleven en ging daar Fokken, is ontspannender
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |