Dat is dan misschien jouw mening, maar tegelijkertijd feitelijk onjuist.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef joers1 het volgende:
[..]
het zijn allebei mensen die mogen eisen en weigeren!! Heel simpel
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:41 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
als we er van uit gaan dat de vrouw liegt dan kunnen we dit topic wel gelijk sluiten
je zegt dat die man zei: ga maar even buiten wachtenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
liegt? ze ziet het anders, dat is geen liegen, anders kon de islam wel opdoeken. lees het nog een keer. en dan nog een keer.
Wie was de patiënt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Dat is dan misschien jouw mening, maar tegelijkertijd feitelijk onjuist.
Een arts heeft geen patiënten te weigeren. Dat is de basis van het beroep van een arts.
Het idee van zo'n eed is overigens pas 1600 jaar oud, dus misschien dat jij het dan beter weet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Eed_van_Hippocrates
Hij weigerde toch ook niet de patient-het zoontje-te behandelen? Hij nodigde de vader uit om mee te gaan naar de behandelkamer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Een arts heeft geen patiënten te weigeren. Dat is de basis van het beroep van een arts.
Het idee van zo'n eed is overigens pas 1600 jaar oud, dus misschien dat jij het dan beter weet.
Theoretisch heb je je gelijk, máár......we leven in een (nog) NIET-moslim-land (gelukkig!!) en normen en waarden die HIER gelden ZOUDEN door iedereen die hier KOMT wonen gaccepteerd moeten worden. Een moslima die een burka draagt, weigert zich kennelijk neer te leggen bij de hier geldende fatsoensnormen van elkaar aankijken en hand schudden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
tijdens geïrriteerdheid zeg je soms dingen die je niet zo bedoeld.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je zegt dat die man zei: ga maar even buiten wachten
terwijl zij zegt dat de man zei: ik help geen mensen met een boerka.
dan zou ze liegen.
Die nuancering rijmt niet helemaal met dit:quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij weigerde toch ook niet de patient-het zoontje-te behandelen? Hij nodigde de vader uit om mee te gaan naar de behandelkamer.
Die vrouw was de patient niet.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:45 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
je zegt dat die man zei: ga maar even buiten wachten
terwijl zij zegt dat de man zei: ik help geen mensen met een boerka.
dan zou ze liegen.
Nee, maar het is toch de moeder!!!!quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hij weigerde toch ook niet de patient-het zoontje-te behandelen? Hij nodigde de vader uit om mee te gaan naar de behandelkamer.
Precies! Die koos er bewust voor zich te verstoppen achter haar enorme zwarte doek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat zij aanvankelijk wat verkeerd deed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tijdens geïrriteerdheid zeg je soms dingen die je niet zo bedoeld.
stel je voor dat een roodharige jongen met sproeten naast je zit op het bankje van een perron, tijdens het wachten op een trein. en hij kijkt je aan en spuugt af en toe tegen je kaak. dan sta jij ook op en schreeuwt: "hey gingerkid, stop met fucking spugen, vieze rooie vuurtoren!`
is dat "diescriminasie" en racisme?
Dus de vader weet niks en word door de moeder onwetend gehouden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Nee, maar het is toch de moeder!!!!
Ze weet immers meer dan de man.
Rood haar hebben is geen geloof, dus dan is het niet erg als je daarop scheldt.....zoiets.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tijdens geïrriteerdheid zeg je soms dingen die je niet zo bedoeld.
stel je voor dat een roodharige jongen met sproeten naast je zit op het bankje van een perron, tijdens het wachten op een trein. en hij kijkt je aan en spuugt af en toe tegen je kaak. dan sta jij ook op en schreeuwt: "hey gingerkid, stop met fucking spugen, vieze rooie vuurtoren!`
is dat "diescriminasie" en racisme?
Naar analogie met de eed van Hippocrates handelen burkadragende moslima's in strijd met deze eed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:42 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
Ja, doei.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies! Die koos er bewust voor zich te verstoppen achter haar enorme zwarte doek.
Dat is niet zo gek hoor.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:52 schreef Barwurz het volgende:
[..]
Dus de vader weet niks en word door de moeder onwetend gehouden.
Wow.
nee, want we kennen alleen de kant van de gillende boerkamuts.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:51 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Er is geen bewijs dat zij aanvankelijk wat verkeerd deed.
Hoever reikt je fantasie pietje?quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, doei.
Straks krijgen we artsen die zeggen "je kiest er bewust voor om met mannen naar bed te gaan, dus ik ga je niet helpen"
Jouw normen en waarden zijn niet de normen en waarden van een andere Nederlander.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:49 schreef joers1 het volgende:
[..]
Theoretisch heb je je gelijk, máár......we leven in een (nog) NIET-moslim-land (gelukkig!!) en normen en waarden die HIER gelden ZOUDEN door iedereen die hier KOMT wonen gaccepteerd moeten worden. Een moslima die een burka draagt, weigert zich kennelijk neer te leggen bij de hier geldende fatsoensnormen van elkaar aankijken en hand schudden.
We zouden dan niet moeten accepteren dat een moslim(a) een vrouwelijke/mannelijke arts kán eisen. Ze neemt maar wat er beschikbaar is en anders heeft ze pech!
Mag jij feitelijk onjuist noemen, maar er is feitelijk in ons land wel meer onjuist.....en toch laten we het allemaal toe
Wat heeft dat in vredesnaam met het dragen van een burka te makenquote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, doei.
Straks krijgen we artsen die zeggen "je kiest er bewust voor om met mannen naar bed te gaan, dus ik ga je niet helpen"
Het gaat om de vraag of het mogelijk is om je beroep uit te kunnen oefenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, doei.
Daar kan ik ook niets aan doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
nee, want we kennen alleen de kant van de gillende boerkamuts.
Dan begrijp ik nu waarom je zo reageert.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:54 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Dat is niet zo gek hoor.
Sommige vaders staan nogal buiten het gezin.
Mijn vader had je ook niet naar alle details moeten vragen doen ik baby was.
maar het is wel nog meer een ras (genetisch gezien) dan moslims die de verkeerde kant van islam aanhangen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef Gia het volgende:
[..]
Rood haar hebben is geen geloof, dus dan is het niet erg als je daarop scheldt.....zoiets.
Flikker jij eens op, waar sta jij eigenlijk voor? Heb je uberhaupt enig idee waarom deze vrouwen gekleed gaan? Of dacht je dat deze vrouwen ECHT zo door het leven willen. Deze vrouwen gaan zo door het leven omdat hun man en familie dat eist, NIET omdat ze dat vrijwillig doen. Met figuren als jou hebben we inderdaad binnen 20 jaar de sharia in Nederland, en geloof me jij bent dan als eerste de pineut, en dan wil ik je nog wel eens horen zeggen: "Hey Islam is toch vrede", nou ik zal je uit de droom helpen vriend, de islam is nooit "vredig" geweest tegenover andere geloven, maar goed, knuffel ze maar lekker, over 20 jaar ben jij hun slaaf, ik zal het in ieder geval niet zover laten komen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 18:53 schreef Dichtpiet. het volgende:
[..]
Ja, doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |