quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Die honingquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef GenusButeo het volgende:
Inderdaad. Maar je vergeet melk.![]()
[ afbeelding ]
quote:
no geen ds, dsi moet je hebbenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Slayage het volgende:
ik denk dat ik zo komt een vrouw bij de dokter ga checken, ik verwacht voor de verandering wel een degelijke nederlandse film, daarna kan ik ook meteen door daar de bart smit om een roze DS en lauras passie te halen, ik kan niet wachten
Ik moet eigenlijk het boek eerst lezenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Slayage het volgende:
ik denk dat ik zo komt een vrouw bij de dokter ga checken, ik verwacht voor de verandering wel een degelijke nederlandse film, daarna kan ik ook meteen door daar de bart smit om een roze DS en lauras passie te halen, ik kan niet wachten
misschien is dat een beter idee, kan ik fotos van mensen maken en meteen bewerken met de leukste applicatiesquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Slayage het volgende:
Nee. Niet doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk het boek eerst lezen
Ik denk dat je ook heul veul nutteloze seks kan verwachten want het is een Nederlandse film
ik vind carice van houten echt goed, daar ga ik eigenlijk voorquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk het boek eerst lezen
Ik denk dat je ook heul veul nutteloze seks kan verwachten want het is een Nederlandse film
Jij had toch de film over Benjamin Button aangeraden, die vond mijn moeder ook leukquote:
meningen zijn verdeeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Nee. Niet doen.Ik waarschuw je!
goede film ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij had toch de film over Benjamin Button aangeraden, die vond mijn moeder ook leuk. Ze heeft die film gister gekeken.
hey hey, ik ben een film jongen jwzquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij had toch de film over Benjamin Button aangeraden, die vond mijn moeder ook leuk. Ze heeft die film gister gekeken.
Zij is grappig en niet onknap ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind carice van houten echt goed, daar ga ik eigenlijk voor
Klopt. Ik geef ook alleen maar mijn mening. Maar binnen het literaire circuit bestaat er wel enige consensus over dat het boek niet bepaald een literair hoogstandje is.quote:
Dat las ik net ook op Hurriyet. Ranzigquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Slayage het volgende:
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=933624&title=ogrencilere-at-ve-esek-eti-yedirmisler
zekersquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
Zij is grappig en niet onknap ook![]()
Ik lees hier het eerste topic van Bilmiyorem ooit, best wel komisch
ik lees haast nooit dus neem het van je aanquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Klopt. Ik geef ook alleen maar mijn mening. Maar binnen het literaire circuit bestaat er wel enige consensus over dat het boek niet bepaald een literair hoogstandje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |