Als in DJ Dolphinquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:58 schreef Mozy het volgende:
FAUCK YOOU DOLPHIIIIN.
Leuke UI.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Als in DJ Dolphin? Dat is juist een geniale gast man
!
Erg verdacht dat je die ondertitel gebruikt, waarom moet je dat benadrukken? vanwege het roze?quote:
Nee gast, South Park.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Als in DJ Dolphin? Dat is juist een geniale gast man
!
Klopt, door het roze worden sommigen even op het verkeerde been gebrachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erg verdacht dat je die ondertitel gebruikt, waarom moet je dat benadrukken? vanwege het roze?
i hear yaquote:
Wanneer ga jij eens over die magische grens van 18 dan?quote:
Met.quote:
Ja ook echt dat interviewquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo grappig. Bij dat beker duel waar die mee gaat vieren.
Dat is een teken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
Wil ik eens naar buiten gaan, regent het.
En tot uitermaat van ramp gaat zaalvoetbal ook niet door vanavond.quote:
In dat goal ook. Iedereen knuffelt hem en doet mee. Terwijl je hem als speler nog nooit hebt gezien.quote:
Chocolat cake.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand nog een fijne aanrader qua drank?
El Picu kokosnoot. Perfect alternatief voor Malibu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
JD. Ik had vanochtend geen koppijn maar het schijnt dat ik gister wel mijn kleren uit heb gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens over die magische grens van 18 dan?
Dat weet je niet meer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
JD. Ik had vanochtend geen koppijn maar het schijnt dat ik gister wel mijn kleren uit heb gedaan.
Waarom een alternatief als je ook Malibu kunt drinken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
El Picu kokosnoot. Perfect alternatief voor Malibu.
Wil je flink wat geld spenderen, denk dan aan de Bacardi Razz.
Do not mention razz. Straks leest bt hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wil je flink wat geld spenderen, denk dan aan de Bacardi Razz.
43.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
ik welquote:
En dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Do not mention razz. Straks leest bt het
quote:
Omdat El Picu maar ¤5,- isquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom een alternatief als je ook Malibu kunt drinken?
Bacardi Razz ben ik al mee bekend. Geld speelt uiteraard geen rol.
Juwel, maar om aan te geven dat het goed spul isquote:
Probeer dit ook eens. http://www.drinksmixer.com/drink2833.htmlquote:
Klinkt goedquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Probeer dit ook eens. http://www.drinksmixer.com/drink2833.html
Heel apart, het proeft alsof je een chocolade cake aan het eten bent...
Exact hetzelfde. Laatst met vrienden een fles pp gedaan, dat was een leuke avond.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als het hetzelfde smaakt is het wel spang, inderdaad.
[ afbeelding ]
Is dit lekker?
Lijkt me heel apart inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Probeer dit ook eens. http://www.drinksmixer.com/drink2833.html
Heel apart, het proeft alsof je een chocolade cake aan het eten bent...
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
De eerste fles lukt nog wel. Maar als je gaat aten is het wel kut.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:16 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Als het hetzelfde smaakt is het wel spang, inderdaad.
[ afbeelding ]
Is dit lekker?
Ik zag zo de reclame daarvan op TV en in eerste instantie dacht ik dat het parfum was.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Disaronno. Red/Black/Blue Label.
Ja maar het is wel heerlijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik zag zo de reclame daarvan op TV en in eerste instantie dacht ik dat het parfum was.
Zijn er ook daadwerkelijk mensen die zo'n soepkom helemaal volschenken, op Joey na?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
Waarom moeilijk doen als je dit hebt?
[ afbeelding ]
Jacky-Dquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Maar als je op FOK! zegt dat je dat drinkt word je gebasht, aangezien je [insert vaag Schots merk] behoort te nuttigen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:20 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb wel van die glazenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Zijn er ook daadwerkelijk mensen die zo'n soepkom helemaal volschenken, op Joey na?
Half-Sugar, voor de echte sletten met boulimia.quote:
Bij ons thuis hebben we alleen maar van die whiskey glazen, maar we schenken ze nooit voller dan 1/3, want dat is al veel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik heb wel van die glazen. Maar ik vind het toch nog wat te sterk om hem helemaal te vullen met whiskey. Ik doe er meestal wat cola bij
.
Je kunt stoer doen maar die raspberry is kankerlekker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Half-Sugar, voor de echte sletten met boulimia.
Is dat drankquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Disaronno. Red/Black/Blue Label.
Dat is Fok, thuis van het alternatieve.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:21 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Maar als je op FOK! zegt dat je dat drinkt word je gebasht, aangezien je [insert vaag Schots merk] behoort te nuttigen.
Het klonk al te mooi om waar te zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben nog steeds met stomheid geslagen dat Skylark je die El Picu aanraadt en dan zegt dat het een goed alternatief is voor Malibu.![]()
![]()
Het smaakt ex-act hetzelfde.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik ben nog steeds met stomheid geslagen dat Skylark je die El Picu aanraadt en dan zegt dat het een goed alternatief is voor Malibu.![]()
![]()
Ik kreeg laatst een Cranberry. NIET TE ZUIPEN. ZOETE MEUK.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:22 schreef Skylark. het volgende:
Ik vind Bacardi Breezers nog best smaken trouwens.
Disaronno = amarettoquote:
Ik shit je niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
GAAAAAAAAST~~~~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jij ook maar even ontopic, jij proeft dus verschil?quote:
action.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:25 schreef Chuck_Norris het volgende:
Hé boyz from the h00d. Weet iemand bij wat voor winkels je van die die inca mutsen kan kopen :$ ?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef PhifeDawg het volgende:
Ik zie waarschijnlijk de vaagste clip ooit op mtv
Label ken ik wel, ik had het meer over disaronnoquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Disaronno = amaretto
Red Label, Black Label en Blue Label = whiskey.
Iedereen proeft verschil.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:25 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij ook maar even ontopic, jij proeft dus verschil?
Wel de beetje STYLO ones.quote:
Het is heul lekker, geeft papa aan me als hij 's avonds een whiskey neemt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Label ken ik wel, ik had het meer over disaronno![]()
misleidende reclame's
Kanker toch eens opquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
El Picu kokos verschilt niet veel van de eckte Malibu nee.
Hear brother, hear!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:26 schreef Chuck_Norris het volgende:
El Picu kokos verschilt niet veel van de eckte Malibu nee.
Mensen die om hun vriendin gevenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik heb geen idee waar je die shit kan halen.
Maar ik ben mijn vriendin ophalen.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is prima hoor die El Picu, als je al iets gedronken hebt interesseert het me niet. Maar het verschil proef je wel degelijk. Daarnaast gaat het natuurlijk ook om de fles en de naam.
Aitquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik weet, maar ik heb geen idee waar je die shit kan halen.
Maar ik ben mijn vriendin ophalen.
Je proeft het niet en voor de rest ben ik het met je eens maar drink ik geen alcohol uit prestige, maar voor de kick.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Het is prima hoor die El Picu, als je al iets gedronken hebt interesseert het me niet. Maar het verschil proef je wel degelijk. Daarnaast gaat het natuurlijk ook om de fles en de naam.
Chill, die hebben we hier wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Intersport, Perry sport, kak sport e.d.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ait THANKSquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je proeft het niet en voor de rest ben ik het met je eens maar drink ik geen alcohol uit prestige, maar voor de kick.
Je proeft het wel. En je mag me best testen hoor, wat je wil. Als je maar zorgt dat er ook Jackie D isquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je proeft het niet en voor de rest ben ik het met je eens maar drink ik geen alcohol uit prestige, maar voor de kick.
Wat tjap je mijn nicknames vriend?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Als je maar zorgt dat er ook Jackie D is.
We maken wel een pot, zo te horen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je proeft het wel. En je mag me best testen hoor, wat je wil. Als je maar zorgt dat er ook Jackie D is.
Wees daar maar blij om, want als je het drinkt omdat je het lekker vindt is het einde zoek.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Wedden dat je het niet proeft met cola. En dan gewoon gokt en het ook nog goed hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:31 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je proeft het wel. En je mag me best testen hoor, wat je wil. Als je maar zorgt dat er ook Jackie D is.
Wat tjap je mijn nicknames?!quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat tjap je mijn nicknames vriend?!
'Hier kan ik toch om gieeeeeerenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wees daar maar blij om, want als je het drinkt omdat je het lekker vindt is het einde zoek.
watquote:
Niks.quote:
Ja, want jij hebt Jackie D verzonnenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Wat tjap je mijn nicknames vriend?!
Nee, want die zijn overrated. Another 45 miles en Going To The Run.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:33 schreef Skylark. het volgende:
Twilight Zone en Radar Love blijven beter.
niet elke tent kan fatsoenlijk bier tappen, dus je moet alternatieven hebbenquote:
Met cola niet misschien. Zonder cola wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:32 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Wedden dat je het niet proeft met cola. En dan gewoon gokt en het ook nog goed hebt.
Oneens.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die zijn overrated. Another 45 miles en Going To The Run.
Omdat jij van commerciële muziek houdt.quote:
watquote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja, want jij hebt Jackie D verzonnen![]()
![]()
. Neger alsjeblieft.
Omdat ik niet kijk of een liedje populair is en hem daardoor minder leuk vind. "Ohh BAH IEHL het is een single en een hit dus nu vind ik hem niet meer leuk."quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat jij van commerciële muziek houdt.
You suck cock anyways. Malibu is nasty.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:37 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Omdat ik niet kijk of een liedje populair is en hem daardoor minder leuk vind. "Ohh BAH IEHL het is een single en een hit dus nu vind ik hem niet meer leuk."
Ik ga voor Twilight zone & Going to the runquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, want die zijn overrated. Another 45 miles en Going To The Run.
Op xbox live heet ik another45miles.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:38 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik ga voor Twilight zone & Going to the run.
Sterke comeback, havenmedewerker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You suck cock anyways. Malibu is nasty.
Sexyquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Op xbox live heet ik another45miles.
Oh, nu moet ik snijden. Malibu macho.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Sterke comeback, havenmedewerker.
Fijn, nu luister ik weer Linkin Park.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh, nu moet ik snijden. Malibu macho.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fijn, nu luister ik weer Linkin Park.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:41 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Fijn, nu luister ik weer Linkin Park.
Mja, nee, over.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik xbox had zou ik je meteen adden, dushi. What's up met je boy trouwens
?
quote:
Als je het erg vind om ingemaakt te worden door een meid jaquote:
Nee, de Jay-Z ft. Radiohead versie is beter.quote:
Ik ben een keer in elkaar getyft door een chickquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:43 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Als je het erg vind om ingemaakt te worden door een meid ja
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:44 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ben een keer in elkaar getyft door een chick
<---quote:
Ja beetje jammer maar ik wacht wel even nog, want het was niet mijn keus. Uitzending.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
He, bah.
Ach, nog plenty of fish in the sea.
Opzich niet heel gek. Mannen werken of jagen de hele dag. Vrouwen doen vaak niks, ja TV Kijken en kersenbonbons eten. Genoeg tijd in elk geval om te oefenen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:44 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ik ben een keer in elkaar getyft door een chick
Ja jonge, ik was 12 ofzoquote:
I know you want me to make that face again.quote:
Wat, welke?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Skylark. het volgende:
This is the end. My only friend, the end. Hoe hoog staat die eigenlijk, WD?
The End - The Doors? Ken je die nietquote:
Ik zie nu pas dat het wd isquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja jonge, ik was 12 ofzo. Karate toernooi finale. Ik kom daar op die mat zie ik haar ineens staan ik dacht echt wat de fuck? Begint het en ik dacht ja wat de fuck jonge ik kan haar toch niet slaan. En BAM
Mept ze me een bloedneus
. Toen heb ik der wel gemept maar ik had wel verloren
Oh jawel. Maar jij dacht dat ik ging zoeken in mijn krant. Nutsy boy.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef Skylark. het volgende:
[..]
The End - The Doors? Ken je die niet?
Hij vond het grappig, want ik lijk op een Muppet als ik dat doe.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat het wd is.
Wie ben jij eigenlijk? Ben ik zeker weer de laatste die dat weet.
wtf, je verloor enkel door een bloedneus, wat een faalquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:46 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Ja jonge, ik was 12 ofzo. Karate toernooi finale. Ik kom daar op die mat zie ik haar ineens staan ik dacht echt wat de fuck? Begint het en ik dacht ja wat de fuck jonge ik kan haar toch niet slaan. En BAM
Mept ze me een bloedneus
. Toen heb ik der wel gemept maar ik had wel verloren
Ik dacht dat je het op je pc had en wel even wilde CTRL-F'en.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar jij dacht dat ik ging zoeken in mijn krant. Nutsy boy.![]()
[..]
Hij vond het grappig, want ik lijk op een Muppet als ik dat doe.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh jawel. Maar jij dacht dat ik ging zoeken in mijn krant. Nutsy boy.![]()
[..]
Hij vond het grappig, want ik lijk op een Muppet als ik dat doe.
Ik zat vroeger bij haar op schoolquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:49 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Nu weet ik nog niet wie hij is.
Kayak - Starlight Dancer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Eerst volgende nummers:
Kayak - Starlight Dancer.
Ilse de Lange - I'm Not so Tough.
Byrds - Mr. Tambourine Man.
Supertramp - Breakfast In America.
Bløf - Blauwe Ruis.
Katie Melua - If You Were A Sailboat.
ABBA - Lay All Your Love On Me.
UB40 - Red Red Wine.
Frank Zappa - Dancin' Fool.
Marco Borsato & Ali B - Wat Zou Je Doen.![]()
![]()
![]()
![]()
Als ik een zeilboot zou zijn.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:50 schreef wolvendagen het volgende:
Katie Melua - If You Were A Sailboat.
REEED REEED WIIIINNEEEEquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Kayak - Starlight Dancer.
Ilse de Lange - I'm Not so Tough.
Byrds - Mr. Tambourine Man.![]()
Supertramp - Breakfast In America.
Bløf - Blauwe Ruis.
Katie Melua - If You Were A Sailboat.![]()
ABBA - Lay All Your Love On Me.
UB40 - Red Red Wine.![]()
Frank Zappa - Dancin' Fool.
Marco Borsato & Ali B - Wat Zou Je Doen.
Oeh deze is heel terecht, stelletje aidssletjes die een nummer zo kunnen verkrachten met white boyrap erover heenquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:55 schreef Skylark. het volgende:
Gym Class Heroes die schaamteloos Breakfast in America hebben geript. Op een aanstekelijke manier.
Them - Gloria.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:56 schreef wolvendagen het volgende:
Continue:
Them - Gloria.
Maggie MacNeal - Terug Naar De Kust.
Earth & Fire - Song Of The Marching Children.
David Bowie & Tina Turner - Tonight.
Beatles - When I'm Sixty Four.
John Lennon - Working Class Hero.
James Taylor - Fire And Rain.
Acda & De Munnik - De Kapitein Deel II.
Mamas & Papaps - Monday Monday
Boudewijn de Groot - Meeste Prikkebeen
Rolling Stones - Honky Tonk Woman
Fischer Z - The Worker.
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa.
Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine.
Tracy Chapman - Fast Car.
Police - So Lonely.
Gerry Rafferty - Baker Street.
Ik vind Tina Turner stom. Tina verpest het nummer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Them - Gloria.
Maggie MacNeal - Terug Naar De Kust.
Earth & Fire - Song Of The Marching Children.
David Bowie & Tina Turner - Tonight.
Beatles - When I'm Sixty Four.
John Lennon - Working Class Hero.
James Taylor - Fire And Rain.
Acda & De Munnik - De Kapitein Deel II.
Mamas & Papaps - Monday Monday
Boudewijn de Groot - Meeste Prikkebeen
Rolling Stones - Honky Tonk Woman
Fischer Z - The Worker.
Simon & Garfunkel - El Condor Pasa.
Marvin Gaye - I Heard It Through The Grapevine.maar CCR versie is beter
Tracy Chapman - Fast Car.
Police - So Lonely.
Gerry Rafferty - Baker Street.
Peter Koeleweijn bedoel je?quote:
GROEHOEEEN ALS GRAAAAAAAASquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
Maar serieus keer er vroeger niemand hier naar Allstars?
ongetwijfeldquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef Chriz2k het volgende:
Staan Jefferson Airplane - Somebody To Love & Pixies - Where Is My Mind erin?
Hoe kan je family guy nou niet leuk vindenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
Zaterdag was de mooiste dag van de weekquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:00 schreef S.Seagal het volgende:
Ja. Gewoon niet.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Hoe kan je family guy nou niet leuk vinden
Achja, het voegt ook wel iets toe, maar ik heb hem als ik mag kiezen liever zonder inderdaad.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:59 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind Tina Turner stom. Tina verpest het nummer.
nee? serieusquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:02 schreef wolvendagen het volgende:
En Pixies denk ik niet, wel zonde tho, want dat is een goed nummer.
Al geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee? serieus
edit:
http://top2009.radio2.nl/page/nummer/3870
quote:
Iran, mooi land gekquote:Sahar Iravani hey im ok its hell here :s they are shooting straight at people and are putting iranians against eachother!! they have closed mobile phone, msn, everything!! and they are lieng that people have broken banks etc but its lie!! they are bunch of .....!!! its really unbelievable!!
quote:
Deze ongelofelijke GMTA die exact hetzelfde was betekent vast dat we seks moeten hebben.quote:
Prachtig gezegd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zin om te surfen, zwemmen, vissen, naar het meertje fietsen op blote voeten, chillen, de hele nacht drinken buiten, feesten, alleszzzzzzzszzzz.
Kerst is voorbij, tijd voor de zomer.
Dan heb ik nog minstens 25x seks van je tegoed.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Deze ongelofelijke GMTA die exact hetzelfde was betekent vast dat we seks moeten hebben.
Ik heb meer van die momenten met RV.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
[..]
[..]
Deze ongelofelijke GMTA die exact hetzelfde was betekent vast dat we seks moeten hebben.
tenzij warmer dan 25 gradenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:13 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb zin om te surfen, zwemmen, vissen, naar het meertje fietsen op blote voeten, chillen, de hele nacht drinken buiten, feesten, alleszzzzzzzszzzz.
Kerst is voorbij, tijd voor de zomer.
Ik vind oud en nieuw nooit zo heel bijzonder eigenlijk. Ja wel kankerleuke feestjes altijd maar mwoah.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:15 schreef Skylark. het volgende:
Tut tut tut Otis, eerst NYE en Carnaval nog.
En de lente.
Lente is boss. Heerlijk, de eerste dag zonder jas naar buiten, ontkiemende plantjes, nieuwe lammetjes. Het hele uitgekauwde concept.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik vind oud en nieuw nooit zo heel bijzonder eigenlijk. Ja wel kankerleuke feestjes altijd maar mwoah.
mits vw op voorwaarde datquote:
Check je schouder.quote:
Ja. Zoals je het nu neerzet lijkt het net alsof warmer dan 25 graden iets negatiefs is. Dat bedoelde je toch niet?quote:
Ja vind ik ook erg leuk, de lente. Maar de zomer is dé tijd.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lente is boss. Heerlijk, de eerste dag zonder jas naar buiten, ontkiemende plantjes, nieuwe lammetjes. Het hele uitgekauwde concept.
Lammetjes.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:17 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Lente is boss. Heerlijk, de eerste dag zonder jas naar buiten, ontkiemende plantjes, nieuwe lammetjes. Het hele uitgekauwde concept.
dat vind ik ook negatief, dan word het zweet en veels te veel douchen weerquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja. Zoals je het nu neerzet lijkt het net alsof warmer dan 25 graden iets negatiefs is. Dat bedoelde je toch niet?
ik dacht voor een paar seconden dat dit zich afspeelde in nederlandse superquote:
ditquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het eind van de lente en begin van de herfst wel fijner dan midden in de zomer, denk ik
Ondanks je matige sarcasme moest ik wel lachen om die bek van die hond.quote:
Haha je bent dik.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dat vind ik ook negatief, dan word het zweet en veels te veel douchen weer
Nee. Voor mij is het. Zomer > Alle andere tijden.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:20 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind het eind van de lente en begin van de herfst wel fijner dan midden in de zomer, denk ik
Naja, lekker in de zon liggen, zwemmen enzo, vind ik ook wel tof maar qua seizoen vind ik gewoon de lente en herfst fijnerquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Nee. Voor mij is het. Zomer > Alle andere tijden.
Goed voor je blaas.quote:
idd nee, maisnon vind dat helemaal niet haar favoriete jaargetijdenquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
PAdoemtisjquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:26 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Je dacht al 'wat eet ik' en toen bleek het selderij?
Ja ik snap wel dat je er van kan genieten. Maar ik ben niet zo iemand die op dat soort dingen let. Van dat zweverige gedoe. Ik wil zon, bruin worden, zwemmen, ouwehoeren en simpele kleren dragen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:25 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Naja, lekker in de zon liggen, zwemmen enzo, vind ik ook wel tof maar qua seizoen vind ik gewoon de lente en herfst fijnervanwege de geuren in de lucht, alles in bloei of juist alles verkleurd, etc
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:28 schreef wolvendagen het volgende:
http://9gag.com/photo/15791_full.jpg
Zelfkennis is oke.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:29 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ga vanavond voor het eerst snowboarden he, maar ik vroeg me af. Is er ook een middeltje of tabletten ofso voor het preventief tegenhouden van botbreuken?
Ja inderdaad harstikke zweverigquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je er van kan genieten. Maar ik ben niet zo iemand die op dat soort dingen let. Van dat zweverige gedoe. Ik wil zon, bruin worden, zwemmen, ouwehoeren en simpele kleren dragen.
quote:
Quote for truth. Ik heb er even een topic over geopend overigens. Check het uit!quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:24 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Voor uw gebruikersgemak geef ik even een linkje. Stukje service, zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:33 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Quote for truth. Ik heb er even een topic over geopend overigens. Check het uit!
hoezo ben je zweverig als je af en toe stilstaat met het feit dat je niet de enige bent hier en er ook nog natuur is + en dieren zijn etc ?quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:28 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ja ik snap wel dat je er van kan genieten. Maar ik ben niet zo iemand die op dat soort dingen let. Van dat zweverige gedoe. Ik wil zon, bruin worden, zwemmen, ouwehoeren en simpele kleren dragen.
=)quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef Chriz2k het volgende:
N-N-N-N-N-N-NU IN DE WINKELS! *BWAM* *WOOOOOSH* HET NIEUWE TOPIC VAN OTIS2.0, DOOR ONZE LEZERS GEKOZEN TOT HET TALENT VAN 2009!
Ik zeg toch dat ik het begrijp van anderen. Zweverig hoeft niet slecht te zijn, don't get me wrong. Maar ik vind dat wel zweverig. Ik zie het al voor me dat ik buiten sta en dan "de geuren van de wereld" op mij in laat werken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:35 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoezo ben je zweverig als je af en toe stilstaat met het feit dat je niet de enige bent hier en er ook nog natuur is + en dieren zijn etc ?
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:37 schreef 9611Niels het volgende:
Godverdomme, ik word echt gek van die kanker zelda. Heb ik godverdomme al 1 eindbaas verslagen, kom ik bij een andere die teringmoelijk is![]()
![]()
![]()
en daar ga ik godverdomme dood, moet ik alle 2 die kuteindbazen nog een keer doen!!!
![]()
Lazer maar op met je teringhoerentyfusaidsspel!!!!!
Ik kan niet kiezen welke reactie hoger scoort op de nerd-scale.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Maisnon het volgende:
Zelda en teringmoeilijk in dezelfde post?
quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maakt het kankernummer op de radio weer enigszins goed.
Lijkt me niet dat je je neus dicht houdt als je buiten bent.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:36 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat ik het begrijp van anderen. Zweverig hoeft niet slecht te zijn, don't get me wrong. Maar ik vind dat wel zweverig. Ik zie het al voor me dat ik buiten sta en dan "de geuren van de wereld" op mij in laat werken.
Zelda is niet nerd. Zelda is een classic game.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet kiezen welke reactie hoger scoort op de nerd-scale.
Ja klopt spelletjes spelen is voor nerdsquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:38 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan niet kiezen welke reactie hoger scoort op de nerd-scale.
Ja waar je je op focust want anders zou je het niet merken. Zoals ik het vaak merk als ik buiten kom en na een paar seconde niet eens meer door heb.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Lijkt me niet dat je je neus dicht houdt als je buiten bent.
Ik ga niet expres naar buiten om de geuren van de wereld op me in te laten werken, maar als ik buiten fiets dan ruik ik echt wel vanzelf iets
Zelda wel.quote:Op dinsdag 29 december 2009 15:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja klopt spelletjes spelen is voor nerds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |