Als in DJ Dolphinquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:58 schreef Mozy het volgende:
FAUCK YOOU DOLPHIIIIN.
Leuke UI.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Als in DJ Dolphin? Dat is juist een geniale gast man
!
Erg verdacht dat je die ondertitel gebruikt, waarom moet je dat benadrukken? vanwege het roze?quote:
Nee gast, South Park.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:01 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Als in DJ Dolphin? Dat is juist een geniale gast man
!
Klopt, door het roze worden sommigen even op het verkeerde been gebrachtquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Erg verdacht dat je die ondertitel gebruikt, waarom moet je dat benadrukken? vanwege het roze?
i hear yaquote:
Wanneer ga jij eens over die magische grens van 18 dan?quote:
Met.quote:
Ja ook echt dat interviewquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:08 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Zo grappig. Bij dat beker duel waar die mee gaat vieren.
Dat is een teken.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:09 schreef Skylark. het volgende:
Wil ik eens naar buiten gaan, regent het.
En tot uitermaat van ramp gaat zaalvoetbal ook niet door vanavond.quote:
In dat goal ook. Iedereen knuffelt hem en doet mee. Terwijl je hem als speler nog nooit hebt gezien.quote:
Chocolat cake.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
Iemand nog een fijne aanrader qua drank?
El Picu kokosnoot. Perfect alternatief voor Malibu.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
JD. Ik had vanochtend geen koppijn maar het schijnt dat ik gister wel mijn kleren uit heb gedaanquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:07 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens over die magische grens van 18 dan?
Dat weet je niet meer?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:13 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
JD. Ik had vanochtend geen koppijn maar het schijnt dat ik gister wel mijn kleren uit heb gedaan.
Waarom een alternatief als je ook Malibu kunt drinken?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
El Picu kokosnoot. Perfect alternatief voor Malibu.
Wil je flink wat geld spenderen, denk dan aan de Bacardi Razz.
Do not mention razz. Straks leest bt hetquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:12 schreef Skylark. het volgende:
[..]
El Picu kokosnoot. Perfect alternatief voor Malibu.
Wil je flink wat geld spenderen, denk dan aan de Bacardi Razz.
43.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:11 schreef Chriz2k het volgende:
ik welquote:
En dan?quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef PhifeDawg het volgende:
[..]
Do not mention razz. Straks leest bt het
quote:
Omdat El Picu maar ¤5,- isquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom een alternatief als je ook Malibu kunt drinken?
Bacardi Razz ben ik al mee bekend. Geld speelt uiteraard geen rol.
Juwel, maar om aan te geven dat het goed spul isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |