Maar volgens mij kan je moeilijk om 10 opstaan als je om 4 uur naar bed bent gegaan.quote:
Moet je checke wat een baasquote:
Makkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan je moeilijk om 10 opstaan als je om 4 uur naar bed bent gegaan.
Waarom?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Maar volgens mij kan je moeilijk om 10 opstaan als je om 4 uur naar bed bent gegaan.
Ik word moeilijk wakker met maar 6 uur slaap. Kenmerken van een luilak.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom?
Ik ga trouwens zelf altijd uit van 7 uur slaap. Dus ik zou dan om 11 uur op staan. In de praktijk is dat ook gewoon zo.
Luilak.
OHJA. TS is Antilliaan.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moet je checke wat een baas
[ afbeelding ]
2 nog wel!
Dat ben ik in mijn betere dagen met genoeg slaap achter de rug.quote:
Ja heu! ik word dan ook moeilijk wakker, maar je hoeft alleen ff uit bed. Dan is dat ook gebeurd ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:28 schreef o.us het volgende:
[..]
Ik word moeilijk wakker met maar 6 uur slaap. Kenmerken van een luilak.
Dat is waar. Nu weet ik precies wat ik morgen ga doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja heu! ik word dan ook moeilijk wakker, maar je hoeft alleen ff uit bed. Dan is dat ook gebeurd ja.
Luilak it is..
Waar is dit?quote:
Oh! Best snel ja.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:33 schreef o.us het volgende:
[..]
Dat is waar. Nu weet ik precies wat ik morgen ga doen.
Waarom niet? Ik slaap elke dag rond 12 uur en moet er uit om 05.30quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:24 schreef o.us het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |