abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 januari 2010 @ 12:50:36 #126
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76628806
Mooie dag
Jimmy Carter:
"Sometimes God answers prayers with 'Yes'
Sometimes He answers prayers with 'No'
Sometimes He might answer 'You've got to be kidding' ”
  zondag 10 januari 2010 @ 12:59:16 #128
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76629153
Heeft zij zich niet ook ingeschreven?
Jimmy Carter:
  zondag 10 januari 2010 @ 13:14:42 #130
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_76629465
awwww het gaat niet door vind het toch wel zonde, alhoewel ik pas om 4 uur 's nachts thuis was. Ik was gewoon gegaan Iemand al enig idee of er nu restitutie of een alternatieve dag voor het evenement plaats gaat vinden?

@Breaker.Faker verstandige keuze, maar was het in Vlaardingen dan ook zo heftig qua sneeuw? Ik meen dat veldlopen toch altijd wel doorgaan met sneeuw, het is een soort mountainbiken.

@Caspervc, Rinus is idd een hardloopblogger. Het is in mijn ogen een beetje een cultheld aan het worden, met die leuke filmpjes Ondertussen kan hij overigens ook behoorlijk hard lopen. Hij is mijn doorslaggevende factor bij evenementen waar ik nog niet ben geweest, zo ook de jaarbeurs loop
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_76630582
Als het in Egmond net zulk weer is als hier in Nijmegen had het gewoon door kunnen gaan. Maar dat weet je natuurlijk niet van tevoren. En misschien is het daar wel takkeweer.

Hier verwachtte ik een sneeuwstorm toen ik de ramen opendeed, maar het is gewoon een kalme winterdag zonder sneeuw of wind. Zelfs ik ben dus even gaan hardlopen .

Ja, echt jammer van Egmond. Mij benieuwen hoeveel diehards er toch gewoon op eigen houtje zijn gegaan.
pi_76632286
Bij mijn wedstrijd die gisteren niet doorging vindt geen restitutie plaats. 'Te kostbaar en te veel moeite'.

Is dit normaal?

Maakt me verder niet heel veel uit of zo, maar ik had een moeder die voor 10 cent terug ging naar de kassa. Dan voelt het wel een beetje vreemd om zo maar 8 euro weg te gooien.
Jimmy Carter:
  zondag 10 januari 2010 @ 14:49:36 #133
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_76633813
ik heb geen idee, heb nog nooit meegedaan aan een evenement dat is afgelast

op de site van egmond staat in ieder geval nog niets.
pi_76637375
quote:
Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb geen idee, heb nog nooit meegedaan aan een evenement dat is afgelast

op de site van egmond staat in ieder geval nog niets.
In de algemene voorwaarden staat dat je bij afgelasting geen geld terug krijgt.
pi_76655908
Oh, zo timmeren ze dat mooi dicht.

Nou, prima hoor.
Jimmy Carter:
pi_76668221
quote:
Op zondag 10 januari 2010 13:40 schreef ShadyLane het volgende:
Zelfs ik ben dus even gaan hardlopen .

Hoofdpijn. Holtes.

Hardlopen zorgt hier de laatste maanden regelmatig voor dit soort gedoe. Wellicht doe ik iets fout. Lopen jullie met een muts op? Het kan ook zijn dat mijn heesheid van afgelopen week een indicator was van een verkoudheid die ik verder niet had opgemerkt.

Het is iig een flink kwakkelseizoen hier en het lijkt alsof het hardlopen het steeds veroorzaakt. Running is evil
pi_76668390
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:31 schreef ShadyLane het volgende:
Lopen jullie met een muts op?
nooit eigenlijk.Krijg ik het te warm van.
  maandag 11 januari 2010 @ 09:53:11 #138
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_76668641
quote:
Op maandag 11 januari 2010 09:39 schreef computergirl het volgende:

[..]

nooit eigenlijk.Krijg ik het te warm van.
Ik heb een muts van heerlijk stof dat wel warm is maar waar het niet in gaat zweten enzo
  maandag 11 januari 2010 @ 12:07:12 #139
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_76672939
Het was druk op het strand van egmond afgelopen zondag! Leuk dat mensen ´m gewoon op eigen houtje zijn gaan lopen.
I'm just a girl in the world.
  maandag 11 januari 2010 @ 15:21:38 #140
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_76680320
Mooi verslag weer van Rinus
  maandag 11 januari 2010 @ 15:58:23 #141
56179 caspervc
Hamster, a dentist
pi_76681924
Vanmorgen nog gelopen, 4,9 km in een half uur, hartslag continu in zone 4. Op papier wel aardig, maar ik had het gevoel dat het totaal niet ging
*Soms denk ik dat ik over dingen nadenk
pi_76688741
Mijn email aan de organisatie. Niet dat het wat uitmaakt, maar het luchtte in ieder geval op.

-----

Geachte heer/mevrouw,

Het is mij absoluut onduidelijk waarom deelnemers aan de 38ste Halve Marathon van Egmond een korting krijgen voor de editie van volgend jaar, terwijl ze al het volledige inschrijfbedrag betaald hebben (nl. bij deze afgelaste editie). Naar mijn weten is het de organisatie die financieel verantwoordelijk is bij afgelasting, en niet de deelnemers. Onterecht dus om deze deelnemers nog eens extra inschrijfgeld af te troggelen bij de volgende editie van de Halve van Egmond -- ook al geeft u 25 % korting (wat overigens een belachelijk lage geste is). Los van dit alles kan vrijwel niemand van de deelnemers een jaar van tevoren garanderen er inderdaad volgend jaar bij te zijn. De constructie heeft daarom veel weg van ouderwetse geld-uit-de-zak-klopperij.

Het getuigt met andere woorden van een bijzonder disrespect voor de deelnemers die al veel moeite doen om het evenement te maken tot wat het is, en de manier om de gemaakte kosten van het evenement te verhalen op de deelnemers is ook niet bijzonder kies, hoe zeer dit ook vermeld staat in de 'Voorwaarden'.

Ik hoop ten zeerste dat u nog een andere constructie weet te bedenken.

Met vriendelijke doch dringende groet,

WanEnOonlie
Zum nächsten Mal, bitte nicht die Kinder!
  maandag 11 januari 2010 @ 19:15:52 #143
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_76690057
Vind het een moeilijk punt, geld.

Aan de ene kant is de korting niet heel veel, maar dit zelfde probleem zou volgend jaar ook weer terug kunnen keren. Om nou twee jaar voor niets te betalen is ook zo zonde.

Aan de andere kant gaat een groot deel van het geld uit naar de organisatie die wel heel hard hun best heeft gedaan om het alsnog door te laten gaan had ik het idee. Het is ergens wel logisch dat lang niet al het geld teruggestort kan worden, want het organiseren van een dergelijk evenement is niet goedkoop.

Mocht er volgend jaar gestart worden met dit startnummer, dan zou de organisatie alleen maar kosten maken, en het waarschijnlijk helemaal niet meer uitvoeren. Naar mijn idee moet hier toch wel een verzekering voor zijn? Ze weten immers dat het winter is, en dus bar kan zijn

Het beste zou een 2daags evenement zijn volgend jaar, waarbij de lopers zelf kunnen kiezen op welke dag ze lopen. Relatief zijn de kosten dan laag en zijn de lopers ook tevreden (naar mijn idee).
  maandag 11 januari 2010 @ 19:17:27 #144
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_76690115
Zo, ik ben weer terug van weggeweest. na 5 weken niet hardlopen toch maar weer een stukje gedaan net.

Heb mezelf goed ingepakt: kort hardloopbroekje, pyamabroek en een gewone hardloopbroek (windjack achtig spul) daarboven een thermohemd, extra lang T-shirt met half lange mouwen en een hardloopwindjack.

heb helaas niet gehaald wat ik gehoopt had: 7.9km in 42 minuten waar ik het onder de 40 minuten wilde doen.

Morgen nog eens proberen, want ik vond het met deze temperaturen lekker lopen!
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
pi_76709546
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef djayzz het volgende:

Heb mezelf goed ingepakt: kort hardloopbroekje, pyamabroek en een gewone hardloopbroek (windjack achtig spul) daarboven een thermohemd, extra lang T-shirt met half lange mouwen en een hardloopwindjack.
je benen worden snel warm dus 3 lagen daar is echt zwaaaar overdreven

Ik heb gisteren 9 km gelopen, maar met een gemiddels tempo van heel laag want het was op sommige stukken echt spekglad en op de straten die wel gestrooid waren te druk om tussen de auto's op straat te lopen. Ben ook nog gevallen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:38:54 #146
17113 annoh
Beating hearts baby
pi_76709757
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Ik heb gisteren 9 km gelopen, maar met een gemiddels tempo van heel laag want het was op sommige stukken echt spekglad en op de straten die wel gestrooid waren te druk om tussen de auto's op straat te lopen. Ben ook nog gevallen
Ahhh vallen is echt niet leuk!
Van mij mag die sneeuw wel weer weg. Als we toch geen elfstedentocht krijgen ga ik liever hardlopen.

Ik krijg trouwens wel vaak heel koude benen bij hardlopen in de kou...
I'm just a girl in the world.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:55:25 #147
112639 djayzz
Ideas are bulletproof
pi_76709986
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef computergirl het volgende:

[..]

Nou ik vond het wel lekker hoor. geen last van te warme benen

He bah ik liep gelukkig over het fietspad, langs een polderweg. was goed gestrooid.
Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 14:17:50 #148
77130 star_gazer
Aussie Aussie Aussie, Oy oy oy
pi_76719971
Die rode curry gisteren voor mijn eerste 15km in weken was niet zo'n goed idee
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:17:28 #149
10881 Gwunnik
TIM the enchanter...
pi_76724868
Haha, daar kan ik me iets bij voorstellen. Mij deden de rode wijntjes van gister de das om ach, toch weer gegaan... daar gaat het om

Heb nog een vraagje, ik krijg regelmatig last van mn buik/maagstreek tijdens het lopen. Net onder mn ribben zeg maar... echt tegen de ribben aan. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? Zuurstoftekort voel je als eerst in je milt toch? Kan het met mn longen te maken hebben (rook namelijk wel)? Misschien (nog) een goede reden om te minderen/stoppen met roken dan
Zat te denken dat het anders wellicht ook aan de maag (die is nogal zwakjes) of mn buikspieraanhechting zou kunnen liggen... hmmm
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)
  dinsdag 12 januari 2010 @ 16:56:24 #150
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_76726688
ik hoorde laatst in de trein toen ik naar huis reed van een bewegingswetenschapper dat een enkel sigaretje 1000 rode bloedcellen onbruikbaar maakt oid. Kan ook meer zijn, in ieder geval had het een behoorlijke invloed. Hierdoor wordt het potentiële zuurstoftransport verlaagd, en ben je dus sneller moe oid in ieder geval, het heeft dus lang niet alleen invloed op de longen.

Aan welke kant heb je trouwens de steken Gwunnik?

@star_gazer, !!!!!!! heb je nog geursporen uitgezet onderweg?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')