In de algemene voorwaarden staat dat je bij afgelasting geen geld terug krijgt.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:49 schreef beertenderrr het volgende:
ik heb geen idee, heb nog nooit meegedaan aan een evenement dat is afgelast
op de site van egmond staat in ieder geval nog niets.
quote:Op zondag 10 januari 2010 13:40 schreef ShadyLane het volgende:
Zelfs ik ben dus even gaan hardlopen.
nooit eigenlijk.Krijg ik het te warm van.quote:Op maandag 11 januari 2010 09:31 schreef ShadyLane het volgende:
Lopen jullie met een muts op?
Ik heb een muts van heerlijk stof dat wel warm is maar waar het niet in gaat zweten enzoquote:Op maandag 11 januari 2010 09:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
nooit eigenlijk.Krijg ik het te warm van.
je benen worden snel warm dus 3 lagen daar is echt zwaaaar overdrevenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:17 schreef djayzz het volgende:
Heb mezelf goed ingepakt: kort hardloopbroekje, pyamabroeken een gewone hardloopbroek (windjack achtig spul) daarboven een thermohemd, extra lang T-shirt met half lange mouwen en een hardloopwindjack.
Ahhh vallen is echt niet leuk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
je benen worden snel warm dus 3 lagen daar is echt zwaaaar overdreven![]()
Ik heb gisteren 9 km gelopen, maar met een gemiddels tempo van heel laag want het was op sommige stukken echt spekglad en op de straten die wel gestrooid waren te druk om tussen de auto's op straat te lopen. Ben ook nog gevallen
Nou ik vond het wel lekker hoor. geen last van te warme benenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:19 schreef computergirl het volgende:
[..]
je benen worden snel warm dus 3 lagen daar is echt zwaaaar overdreven![]()
Ik heb gisteren 9 km gelopen, maar met een gemiddels tempo van heel laag want het was op sommige stukken echt spekglad en op de straten die wel gestrooid waren te druk om tussen de auto's op straat te lopen. Ben ook nog gevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |