Ik zou niet rekken/strekken na 5km inlopen Nederbelg. Heeft in ieder geval geen nut en volgens mij doe je meer kwaad dan goed mee, zeker als je statisch aan het rekken bent (stilstaan)quote:Op woensdag 30 december 2009 22:11 schreef NederBelg77 het volgende:
Vandaag intervaltraining gedaan in m'n eentje.
Dat is dus veruit het minst favoriete trainingsonderdeel van mij, want als je het goed doet, ben je aan het eind best wel kapot.
Heb het volgende schemaatje gedaan:
5 km. Warming-up
Rekken/ Strekken
quote:Op vrijdag 1 januari 2010 18:28 schreef beertenderrr het volgende:
Ik spreek jullie weer vanuit de Alpen
Ja, het het is jammer, maar ik heb al even iets te veel op m'n (studie)bord, en moest iets schrappen. Ik wacht vandaag nog even hier af, anders kijk ik of ik nog een andere gek kan vindenquote:Op zaterdag 2 januari 2010 14:20 schreef ShadyLane het volgende:
Jammer annoh, maar je zoekt vast een leuke andere halve uit voor later dit jaar?
Startnummer raak je misschien wel kwijt via Marktplaats, als niemand van hier 'm wil.
Ik ben net een uurtje gaan lopen in de vrieskou, als een totale koukleum met vier dunne lagen aan en handschoenen. Kwam een jongen tegen in korte broek. Gisteren liep er ook al een man in korte broek hier voorbij. Volgens mij kan het best zolang je je romp maar warm houdt, maar toch mij niet gezien.
Wel lekker om even buiten te lopen, na een katerige nieuwjaarsdag waarop ik alleen maar binnen zat. Hier ligt nog geen sneeuw en het is ook niet glad.
Maak daar maar 4 weken vanquote:Op woensdag 30 december 2009 23:32 schreef BountyHunter340 het volgende:
Totaal verwaarloosd de afgelopen twee weken... in januari weer beginnen
wintersport + fiets in een standaard op mn kamer.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nou met lopen en de gladheid?
Rondjes uitzoeken die sneeuwvrij zijn, dat betekent veel over de weg lopen. En goed uitkijken waar je je voeten neerzet als je toch over sneeuw moet.quote:Op woensdag 6 januari 2010 22:13 schreef dyna18 het volgende:
Hoe doen jullie dat nou met lopen en de gladheid?
inderdaad, laatst ook gedaan en dat ging prima. Overigens is het volgens mij zeer aan te raden om verschillende soorten ondergrond te gebruiken! Zo train je al je spieren...ik loop regelmatig op het strand en in het bos en in de zomer op een grasveld. Ja, zelfs lopen op verse sneeuw raad ik aan, heb je de volgende dagen gelijk spierpijn van!!quote:Op donderdag 7 januari 2010 00:39 schreef Woodpecker het volgende:
[..]
Rondjes uitzoeken die sneeuwvrij zijn, dat betekent veel over de weg lopen. En goed uitkijken waar je je voeten neerzet als je toch over sneeuw moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |