quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nu pas het tweede gedeelte van je nickname

.
.  
  .
. .
. 

Ja het kwartje viel net pasquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].

.
Geeft niet hoor; gebruik ik pas een jaar of tien.
Toen ik me begin 2002 registreerde op FOK! was dat vanwege kaartjes voor.... Jewel

Dat gebeurt hier vanzelf welquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Bryze het volgende:
Best leuk zo'n topic
Nooit eerder gezien, sowieso niet zo actief op fokfora
 .
.

quote:

quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier vanzelf wel.
 hope so
 hope so

Welkom trouwens! Kom hier af en toe ook wel eens kijken. 't is best verslavend !quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Bryze het volgende:
Best leuk zo'n topic
Nooit eerder gezien, sowieso niet zo actief op fokfora

is et al snel als een topic zijn delen er zo snel doorheen jaagt:Pquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom trouwens! Kom hier af en toe ook wel eens kijken. 't is best verslavend !

Dank! Kan ik mij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom trouwens! Kom hier af en toe ook wel eens kijken. 't is best verslavend !

Dan gaan wij gewoon lekker door met lullen over de normale programmering, vooral op vrijdagavond.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]
Dank! Kan ik mij voorstellen.
Maar wat als de als de lijst voorbij is

voorprettopic voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]

Dan is er weer de gewone 3FM reeks zonder SR of TOPSR met alle leuke ( ? ) programma's op 3FMquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]
 .
.

Wat ^^^^ zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon lekker door met lullen over de normale programmering, vooral op vrijdagavond.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |