quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap nu pas het tweede gedeelte van je nickname![]()
![]()
Ja het kwartje viel net pasquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
![]()
.
Geeft niet hoor; gebruik ik pas een jaar of tien.
Toen ik me begin 2002 registreerde op FOK! was dat vanwege kaartjes voor.... Jewel
Dat gebeurt hier vanzelf welquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Bryze het volgende:
Best leuk zo'n topic
Nooit eerder gezien, sowieso niet zo actief op fokfora
quote:
quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat gebeurt hier vanzelf wel.
Welkom trouwens! Kom hier af en toe ook wel eens kijken. 't is best verslavend !quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:34 schreef Bryze het volgende:
Best leuk zo'n topic
Nooit eerder gezien, sowieso niet zo actief op fokfora
is et al snel als een topic zijn delen er zo snel doorheen jaagt:Pquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom trouwens! Kom hier af en toe ook wel eens kijken. 't is best verslavend !
Dank! Kan ik mij voorstellen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Welkom trouwens! Kom hier af en toe ook wel eens kijken. 't is best verslavend !
Dan gaan wij gewoon lekker door met lullen over de normale programmering, vooral op vrijdagavond.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]
Dank! Kan ik mij voorstellen.
Maar wat als de als de lijst voorbij is
voorprettopic voor volgend jaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]
Dan is er weer de gewone 3FM reeks zonder SR of TOPSR met alle leuke ( ? ) programma's op 3FMquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]
Wat ^^^^ zegt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon lekker door met lullen over de normale programmering, vooral op vrijdagavond.
EKSTRA WEEKEEEEEEEEEEEEEEENDquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan gaan wij gewoon lekker door met lullen over de normale programmering, vooral op vrijdagavond.
Nee hoor, gewoon naar http://forum.3fmfan.nl/ gaan en je komt vanzelf in het meest recente topic uit.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:48 schreef Bryze het volgende:
Oh gelukkig
Word nog wat om die topics op te zoeken.
jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:52 schreef wolfrolf het volgende:
Moet ik me schamen dat ik naar The Worst Of O&A 2009 op XM202 zit te luisteren?
hmm nou ja.. dan leer je in ieder geval snel mensen afstraffen in een topic:Pquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:56 schreef Bryze het volgende:
[..]
Ik luister al sinds 4 september 2006 dagelijks 3fm (niet altijd 's avonds)
I'M INNOCENTquote:Op dinsdag 29 december 2009 14:58 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
hmm nou ja.. dan leer je in ieder geval snel mensen afstraffen in een topic:P
ik ben nu al de dagen aant aftellen hoor:Pquote:Op dinsdag 29 december 2009 15:09 schreef Dichterbijer het volgende:
[ afbeelding ]
We hebben nog even te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |