wtf.. wat een herrie, kotsbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Captain_Slow het volgende:
Die Singles Top 100 slaat ook nergens op
Gebaseerd op verkoopcijfers toch?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Captain_Slow het volgende:
Die Singles Top 100 slaat ook nergens op
Inderdaad zegquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mijn god, als je dit zo terugleest was het echt een beroerd decennium
1. Wie is Sander?quote:Michiel Veenstra als huwelijksmakelaar
van onze redactie
AMSTERDAM - AUDIO - Michiel Veenstra speelt op de radio voor huwelijksmakelaar tussen een NOS nieuwslezer en zijn geliefde.
In de show van Michiel op 3FM vroeg Bram, de verkering van NOS nieuwslezer Matijn Nijhuis, een plaat aan voor Serious Request. Sander schakelde terug naar de redactie waar Matijn zat, die net het nieuws van 08.30 uur had voorgelezen. Die vroeg zijn geliefde, met wie hij twee jaar samen is, live op de radio.
"Het is geen grapje, ik heb altijd gezegd dat ik je nog een keer in de zeik zou nemen op de radio. Heb je zin om te trouwen. Met mij dan hè", vroeg Matijn. "Ja tuurlijk", zei Bram.
quote:
Whehehe die is tofquote:
Toen deze uitkwam vond ik het wel een mooi nummer, maar inmiddels heb ik hem toch echt wel veel te vaak gehoord.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Hey, de nummer 7 van het decennium.
Ik vind het nog steeds een wereldnummer. Heb er ook zulke toffe herinneringen aan, iedere keer weerquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Toen deze uitkwam vond ik het wel een mooi nummer, maar inmiddels heb ik hem toch echt wel veel te vaak gehoord.
Ik vond het nog al wat zo op de vroege morgen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:36 schreef TheVulture het volgende:
Dat huwelijksaanzoek is trouwens echt
Homoliefde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |