Jij vind het "zo ongeveer het slechtste Pearl Jam nummer". Het sleutelwoord in deze is "vind". Smaken verschillen, deal with it.quote:Op dinsdag 29 december 2009 10:40 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze die gewoon![]()
En waarom staat zo ongeveer het slechtste Pearl Jam nummer hoog in deze lijst. Het is al erg genoeg dat het een hit in de US was
Dat nummer vind ik anders best leukquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:57 schreef RedGuy het volgende:
Kun je ook geld bieden om platen niet te horen, want dat zou wellicht een verklaring kunnen zijn dat Miss Montreal met haar kerstplaat zo laag staat.
Stel je even niet zo aan johquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:58 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Jij vind het "zo ongeveer het slechtste Pearl Jam nummer". Het sleutelwoord in deze is "vind". Smaken verschillen, deal with it.
Goedemiddagquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:08 schreef Captain_Slow het volgende:
GoedeMIDDAG![]()
De achterstand is zomaar ingehaald
Een half/half lijstje voor mijquote:
Ik kan wel merken dat je hier pas sinds de SR rondhangt. Ik verzorg hier nl. de nuance, zodat de rest dat niet hoeft te doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stel je even niet zo aan johAls iemand genuanceerd is over muzieksmaken ben ik het, mag ik als het over een van mijn fav bands gaat een keer het woord vind vergeten
Ik snap echt wel dat het een mening is...
Leuke is wel dat de band er ook zo ongeveer zo over denkt als ik het goed begrepen heb uit interviews, dit nummer spelen ze als een van de weinig praktisch nooit live.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat je hier pas sinds de SR rondhangt. Ik verzorg hier nl. de nuance, zodat de rest dat niet hoeft te doen.
Ach ja, Ik erger me ook altijd aan mensen die mening als een feit presenteren, maar als het over mijn favoriete bands gaat en ik verbaas me oprecht over de nummerkeuze van het grote publiek vervalt bij mij de nuance evenquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik kan wel merken dat je hier pas sinds de SR rondhangt. Ik verzorg hier nl. de nuance, zodat de rest dat niet hoeft te doen.
Wat dacht jij danquote:
Tja, nummer valt bij mij sowieso al in de begrafenis top 10.quote:Op dinsdag 29 december 2009 11:21 schreef Brennel het volgende:
Tears in Heaven. Heel mooi liedje, maar gedraaid op de crematie van m'n opa![]()
* Brennel slikt iets weg.
Dat bedoel ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 11:25 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Je had het gisteren natuurlijk al min of meer aangekondigd
je kan het hier terug luisteren http://bit.ly/92XCipquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Laat ik dat gemist hebben aangezien ik toen wel dacht dat ik opnieuw koffie kon halen
Beste kneiter van een bak herrie! Lang niet gehoord ook.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:27 schreef -Hans- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa Lord of the boards
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn dagen dat ik me beter gevoeld heb. De laatste 4 jaar ongeveer..
Arme Roel. Beterschapquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er zijn dagen dat ik me beter gevoeld heb. De laatste 4 jaar ongeveer..
Thnxquote:
Idd heel erg lang niet gehoordquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:32 schreef JDude het volgende:
[..]
Beste kneiter van een bak herrie! Lang niet gehoord ook.
Mijn god, als je dit zo terugleest was het echt een beroerd decenniumquote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Captain_Slow het volgende:
Die Singles Top 100 slaat ook nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |