Maar als maar 1 iemand die plaat heeft aangevraagd... (en dat lijkt me niet onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Nog een keer trouwens over die lijst... Celine Dion staat er ook niet in... terwijl iemand daar volgens mij toch echt 50.000 EUR voor heeft betaald
Was dat niet gewoon een grap van Timur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:45 schreef TheVulture het volgende:
Nog een keer trouwens over die lijst... Celine Dion staat er ook niet in... terwijl iemand daar volgens mij toch echt 50.000 EUR voor heeft betaald
Maar dat kan toch helemaal niet Timoer!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:51 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Was dat niet gewoon een grap van Timur?
Ik heb het hele sterke vermoeden dat de reacties achter de plaat het aantal requests betekenen... ik zie mijn eigen motivatie dus terug bij Mando Diao.... je ziet bij die kerstplaat van MM dus 129 reacties staan... wat haar een plek in de top 10 had moeten geven....quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:48 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar als maar 1 iemand die plaat heeft aangevraagd... (en dat lijkt me niet onwaarschijnlijk) Het bedrag is niet leidend.
Je maakt een lijst op basis van requests.... dus als je je daar niet aan wil houden ook prima.. maar maak er dan ook geen hitlijst van zoals nu gedaan is... nu word je als luisteraar gewoon voor de gek gehoudenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:49 schreef RedGuy het volgende:
Tuurlijk is de lijst (behalve wellicht de top 100/50/20) niet op basis van aantal aanvragen of geld.
De toegangelijke nummers worden overdag gedraaid en de wat experimentele nummers 's avonds of 's nachts, ze moeten natuurlijk ook geen luisteraars gaan verliezen.
Zo is vannacht Sigur Ros gedraaid, hoe vaak komt die in de dagprogrammering voorbij?
Klopt, ik heb niets met het genre... Maar dezequote:Op dinsdag 29 december 2009 09:54 schreef -Hans- het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Lose yourself. gruwelijke plaat !
Zit echt veel sfeer in de plaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:56 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Klopt, ik heb niets met het genre... Maar deze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |