Ik dacht dat je geraakt was door een lawinepijl.......helaas was het iemand anders. Jij hebt ook altijd wel wat te kankeren he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Het lijkt gvd. wel een oorlogszone hier in mijn wijk...![]()
Elke dag schrik ik me gewoon diverse keren helemaal lam van de explosies her en der.
Ik weet dat het gebruikte spul voor vuurwerk door moet gaan, echter dat is het beslist niet.![]()
Zonet ging er hier in de straat een stuk explosief af dat zo hard knalde dat mijn raam in de woonkamer zowat bezweek.
De klap zorgde ervoor dat zelfs mijn verlaagde plafond werd opgetild en er overal gruis uit viel langs de randen.
Toen ik uit het raam keek zag ik dat de klap op zeker 40 of 50 meter van mijn woning plaats had gehad.
En dan nog zulk een zware uitwerking...![]()
Gister was e.e.a. ook al bij undercover in NL.
Het betreft dus geen vuurwerk, maar je reinste explosieven.
En daar loopt men hier dus al maanden vrolijk mee door de buurt te lopen en te pas en te onpas af te steken.
Ik vraag me hardop af welk soort imbecielen het normaal vinden dergelijk spul in woonwijken te laten exploderen.![]()
Wanneer ik daadwerkelijk ga zien wie dit doet, denk ik niet dat ik nog rustig deze figuur erop zal aanspreken.
Mijn geduld is echt op met alle tuig.
Gatverdamme wat een ellendig land is NL om in te wonen.
Al dat volledig onnodige geterroriseer van onaangepasten.
C-C--C-C--C-C-C--C-C-COMBO BREAKER!quote:
Er zullen wel wat stoeptegels missen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kon je zien waar die knal plaatsvond?
Zo'n inslagkrater van 5 meter zie je niet over het hoofdquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kon je zien waar die knal plaatsvond?
Welke combo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
C-C--C-C--C-C-C--C-C-COMBO BREAKER!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
Idd eerst gedaan dat politie waarschuwen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:33 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet je eerst even contact opnemen met de gemeente of de politie en daarna pas op FOK! gaan klagen.
er vanuit gaan dat de politie toch niets doet is natuurlijk ook weinig zinvolquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Idd eerst gedaan dat politie waarschuwen.
Alleen een (1) probleem, het helpt geen moer.
Er rijdt hier gewoon nooit politie door de wijk.
Inschakelen gemeente lijkt me eerlijk gezegd noggg minder zinvol.
Nou, hier reageert de politie duidelijk anders blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
er vanuit gaan dat de politie toch niets doet is natuurlijk ook weinig zinvol![]()
die twee keer dat ik politie heb gebeld, stonden ze binnen 10 minuten op het plein voor mijn huis en alle twee die keren zijn de 'daders' opgepakt (ging niet over vuurwerk, maar toch)
Waar slaat dit nu steeds weer op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Smaharba het volgende:
Fotos, oder es ist nicht passiert
Precies gewoon ff bellen dus!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:33 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet je eerst even contact opnemen met de gemeente of de politie en daarna pas op FOK! gaan klagen.
Je hoort het mij niet vaak zeggen, maar ja, een terechte klacht. En ik deel je mening volkomen over dat Nederland een ellendig land is om te wonen. Vuurwerk is mooi. Ik zie het graag. Het is alleen zo jammer dat er (veel) mensen zijn die het zo nodig moet verzieken voor de rest. Asociaal en ook gevaarlijk. Dit soort lui ontbreken het verstand of moreel na te denken over waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn. Het allersimpelste voorbeeld, en het is er maar 1: (huis)dieren. Mensen nemen voorzorgsmaatregelen voor hun (huis)dieren met oud en nieuw. Die zijn nodig voor zowel de gemoedsrust van het dier als veiligheid voor de mensen rondom om het dier. Een simpel voorbeeld van de wss. tig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Elke dag schrik ik me gewoon diverse keren helemaal lam van de explosies her en der.
Ik weet dat het gebruikte spul voor vuurwerk door moet gaan, echter dat is het beslist niet.![]()
Zonet ging er hier in de straat een stuk explosief af dat zo hard knalde dat mijn raam in de woonkamer zowat bezweek.
De klap zorgde ervoor dat zelfs mijn verlaagde plafond werd opgetild en er overal gruis uit viel langs de randen.
Toen ik uit het raam keek zag ik dat de klap op zeker 40 of 50 meter van mijn woning plaats had gehad.
Gister was e.e.a. ook al bij undercover in NL.
En daar loopt men hier dus al maanden vrolijk mee door de buurt te lopen en te pas en te onpas af te steken.
Ik vraag me hardop af welk soort imbecielen het normaal vinden dergelijk spul in woonwijken te laten exploderen.![]()
Wanneer ik daadwerkelijk ga zien wie dit doet, denk ik niet dat ik nog rustig deze figuur erop zal aanspreken.
Mijn geduld is echt op met alle tuig.
Al dat volledig onnodige geterroriseer van onaangepasten.
Nou joh! Het is wat! Een ander het werk laten doen, zelf dapper achter je PC mekkeren. Als het je niet bevalt richt je een buurtwacht op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, hier reageert de politie duidelijk anders blijkbaar.
Zelfs over 112 oproepen doen ze 25 minuten om ter plaatse te komen.
Voor gewone meldingen komen ze meestal helemaal niet.
Waarom weet geen mens.
Hoopt op een dikke vuurwerkbom in jouw brievenbus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:53 schreef Yreal het volgende:
skattebout topic![]()
Gogo anarchie , pak een geweer en schiet ze neer
Jow, ik ga na mijn werk, waarvan ik van de inkomsten 80% af draag, nog eens de taken over nemen van degene die ze verzaken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou joh! Het is wat! Een ander het werk laten doen, zelf dapper achter je PC mekkeren. Als het je niet bevalt richt je een buurtwacht op.
TS, dat gebeurt aleen in die pracht- of vogelaarwijken. Geloof me!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je in een pauperbuurt tussen de paupers woont waar je door je buurman met een klauwhamer wordt bedreigdquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jow, ik ga na mijn werk, waarvan ik van de inkomsten 80% af draag, nog eens de taken over nemen van degene die ze verzaken...
Dit is een taak van de politie.
Snap je het nu misschien?
En het afsteken van explosieven in woonwijken is niet normaal, niet cool, niet grappig, etc.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hoopt op een dikke vuurwerkbom in jouw brievenbus.
(denk eerder aan een vuurwerkbom in je ouders zolderkamertje... zielig figuur)
Mooi!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zullen wel wat stoeptegels missen.
Het is hier geen pracht/kracht andere soort wijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
TS, dat gebeurt aleen in die pracht- of vogelaarwijken. Geloof me!
Het lijkt me gvd. overduidelijk wat je taak is als politiefiguur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je in een pauperbuurt tussen de paupers woont waar je door je buurman met een klauwhamer wordt bedreigd
Beetje zielig hoor. Het geluid van Telegraaflezend Nederland zullen we maar zeggen.
Loopt de politie de godganse dag overal rond en te bekeuren: "Ik word geschonden in mijn privacy!!!!!![]()
"
Lopen ze niet rond: "Ze komen pas na een half uur kijken wat er is en vertrekken dan weer!"
Hier hoor ik dergelijk "vuurwerk" dagelijks klappen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef SonyTRV420E het volgende:
De enige zaak van de politie hier is bonnen uitdelen
Vuurwerk moet wel kunnen, maar inderdaad die 'vuurwerk' van undercover in Nederland noem ik geen vuurwerk meer. Maar gelukkig heb ik zulke vuurwerk nog nooit meegemaakt.
Haha, zo grappig... kom niet meer bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef wise het volgende:
snoer ze de mond door met een handgranaat een willekeurige auto op te blazen
In een zwaar op de randstad gelijkende agglomeratie van steden en dorpen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Starm het volgende:
TS woont in randstad??
Hoensbroek!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
In een zwaar op de randstad gelijkende agglomeratie van steden en dorpen.
Niet in Hoensbroek, maar daar niet al te ver vandaan.quote:Op dinsdag 29 december 2009 21:50 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoensbroek!
Waar anders wordt je door de buren met een klauwhamer bedreigt of smijten ze met WO II mortieren![]()
Hahaha wat grappig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Agiath het volgende:
Kreeg TS maar eens een bompijl in zijn gezicht, zijn wij van z'n zure trollende kankertopics af
Hoensbroek, het Charleroi van Nederland?quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:13 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Niet in Hoensbroek, maar daar niet al te ver vandaan.
Hoezo?
Ik ken Hoensbroek goed genoeg.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:22 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Hoensbroek, het Charleroi van Nederland?
Je gaat me niet wijsmaken dat je Hoensbroek niet kent om zijn: Hoge werkeloosheid, drugsoverlast en criminaliteit?
Wil niet zeggen dat de buurt eromheen ook niet flink verrot isquote:Op dinsdag 29 december 2009 22:26 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ken Hoensbroek goed genoeg.
Wat je hierboven schrijft is waar. het is een groot maffiaoord.
Kom daar echter niet vandaan.
Aangrenzende wijken als treebeek, meezenbroek, palemig, kakert etc. zijn idd ook niet je van het.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat de buurt eromheen ook niet flink verrot is
Als ze niet zo dom zijn om vrij te geven wie er heeft gebeld moet je het vooral doen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef skattebaut het volgende:
Dankzij een eerder deze avond wederom gegooide vuurwerkbom en wat geduld van mijn kant weet ik nu precies wie die dingen hier steeds gooit...
Sta nou op het punt de politie daarover maar te gaan informeren.
Wanneer ik dat niet doe gaat het hier gegarandeerd zeer gezellig worden met oud en nieuw.
Of maar beter 0800-7000 bellen?
Dan neemt men de melding niet in ontvangst...quote:
Of...quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
TS, dat gebeurt aleen in die pracht- of vogelaarwijken. Geloof me!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op dinsdag 29 december 2009 23:48 schreef skattebaut het volgende:
Dankzij een eerder deze avond wederom gegooide vuurwerkbom en wat geduld van mijn kant weet ik nu precies wie die dingen hier steeds gooit...
Sta nou op het punt de politie daarover maar te gaan informeren.
Wanneer ik dat niet doe gaat het hier gegarandeerd zeer gezellig worden met oud en nieuw.
Of maar beter 0800-7000 bellen?
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
quote:Op woensdag 30 december 2009 01:23 schreef FCZwolleZuid het volgende:
[..]
Of...Hee gast, het gaat niet over astronauten, zelfs over strijkers klaag ik niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
Het gaat wel over http://www.avpvuurwerk.nl/forum/topic/20793/
Op ongeveer 20 seconden...Qur'an:9:5 "Fight and kill non-muslims wherever you find them, take them captive, harass them, lie in wait and
ambush them using every stratagem of war."
Het gaat hier niet over normaal vuurwerk.quote:Op woensdag 30 december 2009 02:10 schreef switchboy het volgende:
mensen die klagen over vuurwerk een paar dagen rond oud en nieuw![]()
over een week is het over
Verlaagd plafond?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Was dit nu weer voor kolder en insinuatie?quote:Op woensdag 30 december 2009 09:50 schreef Fah-Q het volgende:
[..]
Verlaagd plafond?
Niemand heeft een verlaagd plafond! Woon je anti-kraak in een oude school soms!
Gratis wonen en dan ook nog eens zeiken over een rotje!
Maar wat is er niet verboden of op de rand af illegaal? Voor sommige mensen is dat gewoon een stuk 'spanning'. Op wat harde knallen na en een verzakking van je plafond is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef skattebaut het volgende:
Waarom wordt hier altijd zo massaal gereageerd op vooral de meest onlogische wijzen?
Illegaal vuurwerk is niet cool
Het is idioot hard en bijzonder ongeschikt om in woonwijken af te schieten.
Het irriteert enorme hoeveelheden mensen.
Er worden vele dingen mee vernield.
Het is levensgevaarlijk voor de persoon zelf, maar ook voor voorbijgangers en omgeving.
Het is zwaar verboden/illegaal.
De rotzooi wordt afgestoken ruim buiten de regulier afgesproken afsteektijden om.
Het heeft 0 toegevoegde waarde.
Het geeft een hoop rommel op straat.
Milieuvervuiling.
Stank.
Er worden woonwijken mee geterroriseerd.
Het kost de politie/rechtbanken enorme hoeveelheden tijd.
In de vorm van verminkingen geeft het veel leed.
Het kost klauwen met belastinggeld om herstel te bekostigen van bushokjes/brievenbussen/etc.
Nu graag van jullie een antwoord waarvoor illegaal vuurwerk wel deugd...
De rotzooi is toch niet voor niets helemaal verboden? (niet semi)quote:Op woensdag 30 december 2009 19:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Maar wat is er niet verboden of op de rand af illegaal? Voor sommige mensen is dat gewoon een stuk 'spanning'. Op wat harde knallen na en een verzakking van je plafond is er niets aan de hand.
Ik zou de klacht meer terecht vinden als ze jouw huis de hele dag onder vuur namen.
Daar heb ik geen moeite mee.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:24 schreef Lano het volgende:
Hier(bijna) alleen maar mooi siervuurwerk
Ik weet niet waar je het over hebt eerlijk gezegd?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:25 schreef hexenwind het volgende:
Die filmpjes op avpvuurwerk... Wat een idioten. "Dat DIT mogelijk is in Nederland".
Het is triest dat iedereen maar denkt dat het hier zo goed geregeld is. Als dit nog maar het enige voorbeeld was.
Toonbeeld van asociaalheid misschien?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:40 schreef nuget het volgende:
rite....
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:36 schreef skattebaut het volgende:
[..]
De rotzooi is toch niet voor niets helemaal verboden? (niet semi)
Moet dan, vanwege de spanning... altijd maar, net exact wel gedaan worden wat eigenlijk niet is toegestaan?
Dat slaat nergens op, is absurd en dient daarom alleen al driedubbel bestraft te worden.
Het illegale vuurwerk geeft wel wat meer ellende dan alleen "wat harde knallen".
Zie lijstje.
Afgelopen oudjaarsdag heeft er hier de halve dag een groep debielen met een carbidkanon voor mijn huis gestaan op een grasveld.
De dreunen waren echt niet om aan te horen.
Elke keer dat het ding a ging (om de minuut) dacht ik dat mijn raam eraan ging.
De gasten die ermee bezig waren waren overigens te simpel van geest om ook maar zelfs aan te kunnen spreken.
Soort van levende kasplantjes.
Het soort dat je liever vanaf de geboorte door de plee spoelt.
Doen ze toch niks mee. Vooral nu niet, omdat het vanaf morgenmiddag gewoon mag. Verder kun je natuurlijk niet op elke hoek van de straat iemand neerzetten die geniaal genoeg is om de lokatie/baan van de afgeschoten vuurpijl te gaan berekenenquote:Op woensdag 30 december 2009 19:48 schreef bietelboer het volgende:
Bel gewoon de politie en zeg dat ze de hele dag illegaal vuur werk afsteken, klaar opgelost. slotje
Ik stak ook vuurwerk af toen ik 12 tot 15 was, daarna werd het echter saai.quote:Op woensdag 30 december 2009 19:46 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Je wil toch niemand wijs gaan maken dat je nooit iets in je leven hebt gedaan dat eigenlijk niet mocht?
U is Sadist?quote:Op woensdag 30 december 2009 19:59 schreef Synthesist het volgende:
koop 100 nitraten en vervang de lontjes door schietlont. Her en der uitdelen en het probleem lost zich vanzelf op
doei!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Waar woon jij?quote:Op woensdag 30 december 2009 21:00 schreef Gulo het volgende:
12 uur 's nachts, wanneer de straten gevuld zijn,
Krijg zelf maar eens kanker, met je kutreacties.quote:Op dinsdag 29 december 2009 22:01 schreef Agiath het volgende:
Kreeg TS maar eens een bompijl in zijn gezicht, zijn wij van z'n zure trollende kankertopics af
Oh okequote:Op woensdag 30 december 2009 21:03 schreef Gulo het volgende:
[..]
Ik bedoel dus tijdens de jaarwisseling uiteraard. 12 uur 's nachts.
Ik woon in een vrij normale wijk (allemaal koophuizen in een dorp) en hier wordt toch redelijk wat vuurwerk afgestoken hoor. Ik denk niet dat je dus noodzakelijk in een prachtwijk moet wonen om aan dergelijke toestanden blootgesteld te worden.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:04 schreef Revolution-NL het volgende:
Dat krijg je er van als je in een prachtwijk gaat wonen. Heb hier amper een knalletje gehoord
quote:Op woensdag 30 december 2009 19:06 schreef skattebaut het volgende:
Waarom wordt hier altijd zo massaal gereageerd op vooral de meest onlogische wijzen?
Het kost de politie/rechtbanken enorme hoeveelheden tijd.
Nu graag van jullie een antwoord waarvoor illegaal vuurwerk wel deugt...
Ik schat de "kinderen" die zich hier plegen bezig te houden met dergelijk geneuzel op minstens 22, zo niet ouder.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:31 schreef Lano het volgende:
Hoef je idd niet voor in een prachtwijk te wonen hoor, vooral een "kinder" rijke buurt
Ik ga niet eens naar buiten.quote:Op woensdag 30 december 2009 21:09 schreef Gulo het volgende:
Wat ik ook link vind zijn die rondvliegende babypijltjes. Die steken die kutkoters graag en masse aan in een heksenkring. Als zoiets tegen je aankomt voel je niets. Maar zodra hij in je oog komt is het toch een ander verhaal. Wellicht dat ik morgen tijdens de jaarwisseling maar een veiligheidsbril op zet.
Mja, ik moet mijn eigen vuurwerk ook afsteken, dus moet hoe dan ook naar buiten.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:05 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Ik ga niet eens naar buiten.
Is vragen om problemen.
At random worden er vuurpijlen alle kanten opgeschoten.
Ben niet levensmoe.
Ik zou het aan e.o.a. idioot geven en van achter het raam kijken hoe hij het ter plekke af stak.quote:Op donderdag 31 december 2009 00:12 schreef Gulo het volgende:
[..]
Mja, ik moet mijn eigen vuurwerk ook afsteken, dus moet hoe dan ook naar buiten.
Ja man! Donder dan ook op naar een vakantiehuisje op de hei ofzoquote:Op donderdag 31 december 2009 15:18 schreef skattebaut het volgende:
Mijn wijk is sinds vanmorgen 8.15h veranderd in een soort oorlogszone.
Echt te idioot.
Kun jij niet even 8 sec op een brandende strijker bijten?quote:Op donderdag 31 december 2009 15:23 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ja man! Donder dan ook op naar een vakantiehuisje op de hei ofzo
Er wordt hier nog heel weinig afgestoken -hoor wel wat knallen in een straat verder maar nauwelijks hard en dichtbij. En toch begint 't buiten al naar kruitdamp te ruiken. Maar ja, het is 'traditie' dus de hoeveelheid overlast en vervuiling maakt niet uit, het moet kunnen...quote:Op donderdag 31 december 2009 15:35 schreef skattebaut het volgende:
Oh ja, de lucht is hier niet te ademen van alle zwaveldampen.
Traditie my ass.quote:Op donderdag 31 december 2009 15:39 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Er wordt hier nog heel weinig afgestoken -hoor wel wat knallen in een straat verder maar nauwelijks hard en dichtbij. En toch begint 't buiten al naar kruitdamp te ruiken. Maar ja, het is 'traditie' dus de hoeveelheid overlast en vervuiling maakt niet uit, het moet kunnen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |