Ik dacht dat je geraakt was door een lawinepijl.......helaas was het iemand anders. Jij hebt ook altijd wel wat te kankeren he?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Het lijkt gvd. wel een oorlogszone hier in mijn wijk...![]()
Elke dag schrik ik me gewoon diverse keren helemaal lam van de explosies her en der.
Ik weet dat het gebruikte spul voor vuurwerk door moet gaan, echter dat is het beslist niet.![]()
Zonet ging er hier in de straat een stuk explosief af dat zo hard knalde dat mijn raam in de woonkamer zowat bezweek.
De klap zorgde ervoor dat zelfs mijn verlaagde plafond werd opgetild en er overal gruis uit viel langs de randen.
Toen ik uit het raam keek zag ik dat de klap op zeker 40 of 50 meter van mijn woning plaats had gehad.
En dan nog zulk een zware uitwerking...![]()
Gister was e.e.a. ook al bij undercover in NL.
Het betreft dus geen vuurwerk, maar je reinste explosieven.
En daar loopt men hier dus al maanden vrolijk mee door de buurt te lopen en te pas en te onpas af te steken.
Ik vraag me hardop af welk soort imbecielen het normaal vinden dergelijk spul in woonwijken te laten exploderen.![]()
Wanneer ik daadwerkelijk ga zien wie dit doet, denk ik niet dat ik nog rustig deze figuur erop zal aanspreken.
Mijn geduld is echt op met alle tuig.
Gatverdamme wat een ellendig land is NL om in te wonen.
Al dat volledig onnodige geterroriseer van onaangepasten.
C-C--C-C--C-C-C--C-C-COMBO BREAKER!quote:
Er zullen wel wat stoeptegels missen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kon je zien waar die knal plaatsvond?
Zo'n inslagkrater van 5 meter zie je niet over het hoofdquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoe kon je zien waar die knal plaatsvond?
Welke combo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:42 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
C-C--C-C--C-C-C--C-C-COMBO BREAKER!
DAT DIT KAN IN NEDERLAND!quote:
Idd eerst gedaan dat politie waarschuwen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:33 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet je eerst even contact opnemen met de gemeente of de politie en daarna pas op FOK! gaan klagen.
er vanuit gaan dat de politie toch niets doet is natuurlijk ook weinig zinvolquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:58 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Idd eerst gedaan dat politie waarschuwen.
Alleen een (1) probleem, het helpt geen moer.
Er rijdt hier gewoon nooit politie door de wijk.
Inschakelen gemeente lijkt me eerlijk gezegd noggg minder zinvol.
Nou, hier reageert de politie duidelijk anders blijkbaar.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:01 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
er vanuit gaan dat de politie toch niets doet is natuurlijk ook weinig zinvol![]()
die twee keer dat ik politie heb gebeld, stonden ze binnen 10 minuten op het plein voor mijn huis en alle twee die keren zijn de 'daders' opgepakt (ging niet over vuurwerk, maar toch)
Waar slaat dit nu steeds weer op?quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:05 schreef Smaharba het volgende:
Fotos, oder es ist nicht passiert
Precies gewoon ff bellen dus!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:33 schreef marcodej het volgende:
Misschien moet je eerst even contact opnemen met de gemeente of de politie en daarna pas op FOK! gaan klagen.
Je hoort het mij niet vaak zeggen, maar ja, een terechte klacht. En ik deel je mening volkomen over dat Nederland een ellendig land is om te wonen. Vuurwerk is mooi. Ik zie het graag. Het is alleen zo jammer dat er (veel) mensen zijn die het zo nodig moet verzieken voor de rest. Asociaal en ook gevaarlijk. Dit soort lui ontbreken het verstand of moreel na te denken over waar ze nu eigenlijk mee bezig zijn. Het allersimpelste voorbeeld, en het is er maar 1: (huis)dieren. Mensen nemen voorzorgsmaatregelen voor hun (huis)dieren met oud en nieuw. Die zijn nodig voor zowel de gemoedsrust van het dier als veiligheid voor de mensen rondom om het dier. Een simpel voorbeeld van de wss. tig.quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Elke dag schrik ik me gewoon diverse keren helemaal lam van de explosies her en der.
Ik weet dat het gebruikte spul voor vuurwerk door moet gaan, echter dat is het beslist niet.![]()
Zonet ging er hier in de straat een stuk explosief af dat zo hard knalde dat mijn raam in de woonkamer zowat bezweek.
De klap zorgde ervoor dat zelfs mijn verlaagde plafond werd opgetild en er overal gruis uit viel langs de randen.
Toen ik uit het raam keek zag ik dat de klap op zeker 40 of 50 meter van mijn woning plaats had gehad.
Gister was e.e.a. ook al bij undercover in NL.
En daar loopt men hier dus al maanden vrolijk mee door de buurt te lopen en te pas en te onpas af te steken.
Ik vraag me hardop af welk soort imbecielen het normaal vinden dergelijk spul in woonwijken te laten exploderen.![]()
Wanneer ik daadwerkelijk ga zien wie dit doet, denk ik niet dat ik nog rustig deze figuur erop zal aanspreken.
Mijn geduld is echt op met alle tuig.
Gatverdamme wat een ellendig land is NL om in te wonen.
Al dat volledig onnodige geterroriseer van onaangepasten.
Nou joh! Het is wat! Een ander het werk laten doen, zelf dapper achter je PC mekkeren. Als het je niet bevalt richt je een buurtwacht op.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:11 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Nou, hier reageert de politie duidelijk anders blijkbaar.
Zelfs over 112 oproepen doen ze 25 minuten om ter plaatse te komen.
Voor gewone meldingen komen ze meestal helemaal niet.
Waarom weet geen mens.
Hoopt op een dikke vuurwerkbom in jouw brievenbus.quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:53 schreef Yreal het volgende:
skattebout topic![]()
Gogo anarchie , pak een geweer en schiet ze neer
Jow, ik ga na mijn werk, waarvan ik van de inkomsten 80% af draag, nog eens de taken over nemen van degene die ze verzaken...quote:Op dinsdag 29 december 2009 01:40 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Nou joh! Het is wat! Een ander het werk laten doen, zelf dapper achter je PC mekkeren. Als het je niet bevalt richt je een buurtwacht op.
TS, dat gebeurt aleen in die pracht- of vogelaarwijken. Geloof me!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:31 schreef skattebaut het volgende:
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je in een pauperbuurt tussen de paupers woont waar je door je buurman met een klauwhamer wordt bedreigdquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:52 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Jow, ik ga na mijn werk, waarvan ik van de inkomsten 80% af draag, nog eens de taken over nemen van degene die ze verzaken...
Dit is een taak van de politie.
Snap je het nu misschien?
En het afsteken van explosieven in woonwijken is niet normaal, niet cool, niet grappig, etc.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:50 schreef skattebaut het volgende:
[..]
Hoopt op een dikke vuurwerkbom in jouw brievenbus.
(denk eerder aan een vuurwerkbom in je ouders zolderkamertje... zielig figuur)
Mooi!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Er zullen wel wat stoeptegels missen.
Het is hier geen pracht/kracht andere soort wijk.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:04 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
TS, dat gebeurt aleen in die pracht- of vogelaarwijken. Geloof me!
Het lijkt me gvd. overduidelijk wat je taak is als politiefiguur?quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:06 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Wij kunnen er ook niks aan doen dat je in een pauperbuurt tussen de paupers woont waar je door je buurman met een klauwhamer wordt bedreigd
Beetje zielig hoor. Het geluid van Telegraaflezend Nederland zullen we maar zeggen.
Loopt de politie de godganse dag overal rond en te bekeuren: "Ik word geschonden in mijn privacy!!!!!![]()
"
Lopen ze niet rond: "Ze komen pas na een half uur kijken wat er is en vertrekken dan weer!"
Hier hoor ik dergelijk "vuurwerk" dagelijks klappen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 13:09 schreef SonyTRV420E het volgende:
De enige zaak van de politie hier is bonnen uitdelen
Vuurwerk moet wel kunnen, maar inderdaad die 'vuurwerk' van undercover in Nederland noem ik geen vuurwerk meer. Maar gelukkig heb ik zulke vuurwerk nog nooit meegemaakt.
Haha, zo grappig... kom niet meer bij.quote:Op dinsdag 29 december 2009 14:06 schreef wise het volgende:
snoer ze de mond door met een handgranaat een willekeurige auto op te blazen
In een zwaar op de randstad gelijkende agglomeratie van steden en dorpen.quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:58 schreef Starm het volgende:
TS woont in randstad??
Hoensbroek!quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:12 schreef skattebaut het volgende:
[..]
In een zwaar op de randstad gelijkende agglomeratie van steden en dorpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |