Er is immers weer een vlokje sneeuw gevallenquote:Op donderdag 31 december 2009 08:25 schreef Stroekie het volgende:
en weer chaos en uitvallende treinen in hertogenbosch
in oss lag nog niets. Op perron ook geen omroepbericht over aanpassing dienstregeling. Vlak voor den bosch dus bericht dat onze trein ivm weersomstandigheden niet doorgaat naar roosendaal. En blijkt de helft van de intercities tussen utrecht en eindhoven maar te rijden. Terwijl ns gisteren en vandaag reizen met korting biedt ter compensatie van sneeuwellende van onlangsquote:Op donderdag 31 december 2009 08:29 schreef Baltar het volgende:
[..]
Er is immers weer een vlokje sneeuw gevallen
http://www.ns.nl/storingen/index.formquote:Op donderdag 31 december 2009 09:31 schreef Ang3l het volgende:
De NS schiet echt errrrrrrrnstig tekort deze winter.
Je hebt wel humor heh?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:00 schreef Ang3l het volgende:
Ach lopen is net zo ver. En soms nog sneller lijkt 't.
ja volgens mij was het om 9.00 uur alweer flink boven nul in Eindhovenquote:Op donderdag 31 december 2009 09:47 schreef Ang3l het volgende:
Er is hier ook nog geen enkele vlok gevallen hoor.
Heb wel moeteen krabben.
Ach als je het lief vraagt wil Ang3l vast wel even met de gele kanariepiet Steve jouw kant uit komen brengenquote:
Dàt zou pas humor zijn ja!quote:Op donderdag 31 december 2009 10:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ach als je het lief vraagt wil Ang3l vast wel even met de gele kanariepiet Steve jouw kant uit komen brengen
Nou ja zegquote:Op donderdag 31 december 2009 10:24 schreef Ang3l het volgende:
Ik ben aan het werk. Fat chance.
Jij kan wachten tot je een ons weegt als je denkt dat ik je ga aanspreken met Toyboyquote:Op donderdag 31 december 2009 10:34 schreef Ang3l het volgende:
Wat heeft dat te maken met het zijn van toyboy?
En ik noeem mezelf niet zo, zo noemt fok me
gefeliciteerd met de sleutelquote:Op donderdag 31 december 2009 09:56 schreef Vlarp het volgende:
Ik heb de sleutel!
En wat is de NS nu weer aan het kutten?Steve moet vanmiddag naar Rotterdam met de trein, de NS gaan het niet wagen dat er niets rijdt dan
dat verklaard dus wel de uitval van intercity in Den Bosch maar nog steeds niet wat er nu tussen Den Bosch en Tilburg aan de hand wasquote:Op donderdag 31 december 2009 10:39 schreef Baltar het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de sleutel![]()
ow, en:
http://www.nu.nl/binnenland/2153552/problemen-spoor.html
Zeg ik ergsn dat ik dat denk dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij kan wachten tot je een ons weegt als je denkt dat ik je ga aanspreken met Toyboy
En Breda en Dordrechtquote:Op donderdag 31 december 2009 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat verklaard dus wel de uitval van intercity in Den Bosch maar nog steeds niet wat er nu tussen Den Bosch en Tilburg aan de hand was
Cijfers manipuleren dus?quote:Op donderdag 31 december 2009 10:59 schreef Ang3l het volgende:
Echt, controller spelen en boekhiouden bij Philips is een lachertje zeg
Je geeft ene prognose af... de cijfers van Philips zijn zowat al gepubliceerden nu moet je ff zorgen dat je daar op uitkomt
Nee dat mag niet. Da's wat anders dan zorgen dat je ergens op target uitkomt.quote:
nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
En allemaal zin in vanavond?
Je hebt liever 1 flinke PODBZS?quote:Mensen die elkaar nieuwjaar wensen met drie kussen
Hoe moet je ze dan zoenen? Vol op de mond?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
Mensen die elkaar nieuwjaar wensen met drie kussen
Een flinke wàt?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
nee.
[..]
Je hebt liever 1 flinke PODBZS?
Plat op de bek zonder speekselquote:
ja maandag weer heel het kantoor aflebberenquote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
kan je als alternatief niet via belgie/antwerpen reizen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 11:35 schreef Steve het volgende:
Ov.
Altijd die kutbussen rond Breda...
Kon je niet vrij nemen?quote:Op donderdag 31 december 2009 08:25 schreef Stroekie het volgende:
en weer chaos en uitvallende treinen in hertogenbosch
Kon wel maar wil ik nietquote:
Ja oke maar drukte loopt ook nergens heen, vind zelf juist fijn tijdens kerstperiode en oud en nieuw vrij te zijn.quote:Op donderdag 31 december 2009 12:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Kon wel maar wil ik niet
laat mij maar lekker vrij zijn als de rest van de mensen wel hard moet werken
bovendien is einde van het jaar hier altijd topdrukte
om 16.00 uur gaat het pand op slotquote:Op donderdag 31 december 2009 12:23 schreef samjustme het volgende:
[..]
Ja oke maar drukte loopt ook nergens heen, vind zelf juist fijn tijdens kerstperiode en oud en nieuw vrij te zijn.
Moet je hele dag werken?
yes, vuurwerk, oliebollen en drank and shit..quote:Op donderdag 31 december 2009 11:04 schreef Yoppie het volgende:
Vuurwerk![]()
Oliebollen![]()
Drank![]()
Mieke het keukenprinsesjequote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
heb gisteravond zelf oliebollen en appelflappen gebakken.![]()
keuken was wel één teringzooi en het hele huis stinkt![]()
Maar ze zijn dol op appelflappen.
[ afbeelding ]
en jij bent dol op appelfappen ?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
Weeeer iets met een gat er in he?quote:Op donderdag 31 december 2009 13:22 schreef mike_hunt het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |