Hoi fritsflits ken je me nogquote:Op dinsdag 29 december 2009 07:47 schreef FritsFlits het volgende:
GoedemorgenStraks weer naar huis met de mp3-spelert op de Top2000. De lijst gaat snel
Als de spreekwoordelijke kiespijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 08:58 schreef peaceman het volgende:
Hey Dagoduck, je werd al gemist, begreep ik..
ach de sound lijkt ook zo op elkaarquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteravond in bed nog dat de DJ Beatles zei otegen de Stones
Nooit van gehoord... Heeft ie iets betekent voor de muziek dan?quote:
Ik ook, net na twaalven bij Lady Jane...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:12 schreef D. het volgende:
Ik hoorde gisteravond in bed nog dat de DJ Beatles zei otegen de Stones
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef D. het volgende:
[..]
Dat viel best mee hoor, ik ging in 1 moeite door
En net voor twaalven werd er een hele intro vol geluld door eimand die volgens mij te diep in het glaasje had gekeken want hij leek niet uit zijn woorden te komen en bazelde maar watquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, net na twaalven bij Lady Jane...
Hun mooiste is al geweest.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:24 schreef 3keernix het volgende:
Crowded Househad ik minstens in de top100 verwacht
Uhhuh hij heeft een heel mooi kerstalbum gemaaktquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nooit van gehoord... Heeft ie iets betekent voor de muziek dan?
Hahha, nee hoorquote:
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb mijn ontbijtje nu op, dus ik heb weer nieuwe energie
Oh ja? Zat hij soms in Wham? Of kennen we hem van Band Aid?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uhhuh hij heeft een heel mooi kerstalbum gemaakt
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaat
Arme Twente-Twanquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij moeten zo ook ontbijten... de thee staat al klaar maar nog niet ingeschonken.... we wachten nu wie het eerste opstaat
Into temptations is mooierquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:25 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahha, nee hoordat is imo hun mooiste
Twan heeft al gegeten en Lennon ookquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Arme Twente-Twan, zullen wij de keuze voor jullie maken
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Twan heeft al gegeten en Lennon ook
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptationquote:
TwenteTwan!quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?
Tja nu neem ik je niet meer serieus hoor...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens. Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptation
Zeg, dat gaat zomaar nietquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet met je eens.
Eigenwijsquote:Ben meer van de 80's en daar past deze plaat van hun zo mooi bij. Four Seasons in one day is mooier dan into temptation
Zou ie door jou serieus 'genomen' willen worden?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja nu neem ik je niet meer serieus hoor...
Nee hoor ze hebben allebei een heerlijk bordje pap gehad. Twan heeft het zelf gegeten en Lennon heeft het gekregen. Hun buikjes zijn lekker vol.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Twan heeft de hap voor Lennon geregeld en Twan heeft een Kapitein Koek genomen of zo?
Misschien wel, maar ik wil dat nu niet meer.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:35 schreef D. het volgende:
[..]
Zou ie door jou serieus 'genomen' willen worden?
Heb je van de week Youtube ontdekt?quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef 3keernix het volgende:
Die clip was de eerste die ik ooit in mijn leven heb gezien
Ik heb geen flauw idee wat mijn eerste clip wasquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef 3keernix het volgende:
Die clip was de eerste die ik ooit in mijn leven heb gezien
hahahha, nee hoor MTVquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Heb je van de week Youtube ontdekt?
Veel mensen op gestemd, gok ikquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef peaceman het volgende:
Waarom, waarom staat deze zo hoog??????
Jij gelooft in een eerlijke lijst?quote:
Ach, het zou waarschijnlijk toch 3 keer niks geweest zijnquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:36 schreef peaceman het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik wil dat nu niet meer.
quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Heb je vandeweek MTV voor het eerst ontdekt??
Het één sluit het ander niet uit he, dus geen voorbarige conclusies trekkenquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jij gelooft in een eerlijke lijst?
Weet je... ik zou er eens een column over moeten schrijven.quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit he, dus geen voorbarige conclusies trekken
Je hebt nog een jaar de tijd, dus leef je uitquote:Op dinsdag 29 december 2009 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Weet je... ik zou er eens een column over moeten schrijven.
Zal voor mij denk ik wel Bohemian Rhapsody geweest zijn...quote:Op dinsdag 29 december 2009 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee wat mijn eerste clip was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |