Yvonne gaat ook al voor 19-jarigen.. Dat wil ik wel eens zienquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nee hoor, als je maar onder de 19* bent is het goed!
* ruwe schatting, kunnen geen rechten aan ontleent worden...
Mag ik even protesteren over de vermelding vrijgezel hierboven? Dit is namelijk foutief!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:10 schreef Peter het volgende:
TMM, T_E, Vlarp, Steve en andere ongelukkige vrijgezellen met een blinddoek om in een hok met olijfolie laten struikelen.. en dan..
naja, ik denk er maar even niet aan
Morgen shop'nquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Waxxer het volgende:
Maar ik ga... jazeker, ik ga slapen!
Hartstikke fijn dat jullie er allemaal zijn, morgen gewoon weer terugkomen!
Slaap lekker allemaal!![]()
gelegenheids single...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Steve en Vlarp zijn niet meer vrijgezel...
Yvonne...quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Yvonne gaat ook al voor 19-jarigen.. Dat wil ik wel eens zien
TMM in gevecht met Yvonne![]()
![]()
Place your bets!
its REALLY not my partyquote:
creno en ryan_r ?quote:Op maandag 28 december 2009 23:41 schreef Peter het volgende:
[..]
Als zelfs verloren schapen terugkeren en 'mensen die hier niet meer zouden posten' terugkeren.. dan wel he
[..]
Dat had je wel gewild he?
Maar nu weet ik nog niet wie met wie op de WC zat te snorkelen
Ach... jij hebt inmiddels het woord burgerlijk uitgevondenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:12 schreef Peter het volgende:
Zolang vrijgezel zijn heb je niet zomaar afgeleerd Vlarpie
In Oberhaus'nquote:
4 niet-militair 5 niet-kerkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:13 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach... jij hebt inmiddels het woord burgerlijk uitgevonden
Jaquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Peter het volgende:
[..]
Owjah, dat begint me ook te dagen.
@Vlarp, Verslaat waxxer je nu naar bed toe?
Oberhausen Shopping Mall dinges ja? Ganz super!quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
In Oberhaus'n
Ich werde ja fast den ganzen tag Deutsch reden.
Jammer dat je de belangrijkste definities overslaatquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:15 schreef Peter het volgende:
[..]
4 niet-militair 5 niet-kerkelijk
deels klopt dat
Die zijn niet van toespassingquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Jammer dat je de belangrijkste definities overslaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |