Wh0t?quote:
Waxxer!quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Die ging boven je hangen en begon als een gesjeesde te rukken?Drúppels van zijn voorhood?
Ach, ik hoef dat niet eens te zeggenquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:02 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Mja dat zou ik ook zeggen als ik in jouw schoenen zou staan... en helemaal als je wilt dat ie straks komt klussen
Dipsaus?quote:
Hij heeft er hard voor gewerkt.quote:Op maandag 28 december 2009 23:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eerst Stroekie proberen, die hapte niet en dan maar over op Steve... Wat moet Steve daar wel niet van denken?
Arme Steve...
Je broek Des te makkelijkerquote:
Oeh!quote:
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach, ik hoef dat niet eens te zeggen
Exactly.quote:
Ow ja, dan is het goedquote:
In die tijden was de moraal veel vrijer hequote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je broek Des te makkelijker. Vooral bij die arme Hugo van de Loonse Duinen.
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERSquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....
Naturel... hapje? Met extra speciale dip?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:03 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Oeh!
Paprika? Cheese onion? Sweet Thai Chili?
Een zak per dag toch wel?Of gewon beschaafd een kommetje?
Je bent gewoon jaloersquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:04 schreef Peter het volgende:
[..]
Vlarp bukt een keer met zijn klus/bouwvakkersdecolleté en....
Hoi mede-beelddenkerquote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERS
Ja, nu kun je wel opeens een hippe Haagse vogel zijn, maar je komkt gewoon uit Salland, dusseehhh... Ie bunt gewoon onz'n Peet.quote:
Waarom is Vlarps bilspleet geen leuk onderwerp?quote:Op dinsdag 29 december 2009 00:05 schreef Bartjebart het volgende:
GEEN LEUK ONDERWERP VOOR BEELDDENKERS
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |