abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76834648
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 21:51 schreef JaneDoe het volgende:
okay dus de michael freaks op die amerikaanse fora geloven heilig dat hij nog leeft
ze denken dus ook dat hij dit zijn kinderen zou aandoen? hen door deze hel zou laten gaan?
Kijk dit bedoel ik dus. Waarom noem je die mensen die al hun tijd erin stoppen om dingen serieus te onderzoeken freaks? Het zijn trouwens niet alleen Amerikanen, maar mensen van alle nationaliteiten zitten er op dat forum, waarvan de 2 moderators nederlandse dames zijn die niet eens echt fan van Michael waren. Maar ze waren zich er wel vanaf dag 1 van bewust dat er dingen niet klopten. Bovendien is het forum waar ik alles lees niet het enige. Op Facebook, op Hyves en in alle landen zijn er forums over in alle denkbare talen. Het is echt geen klein select clubje waar we het over hebben en het aantal mensen die erin geloven dat hij wellicht nog leeft groeit met de dag,
Ik vind het altijd zo makkelijk om iets wat je niet direct kunt bevatten op die manier af te doen.
pi_76834689
Piepie, is het anders een idee om een nieuw topic aan te maken over dit onderwerp? Ik ben best geinteresseerd in wat je te vertellen hebt, uit nieuwsgierigheid. Zelf geloof ik wel dat Michael er gewoon niet meer is, maar ben wel benieuwd over welke vreemde dingen je het hebt. Op die manier komt het niet in de war met dit oorspronkelijke topic.
pi_76835206
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:20 schreef gifkwal het volgende:
Piepie, is het anders een idee om een nieuw topic aan te maken over dit onderwerp? Ik ben best geinteresseerd in wat je te vertellen hebt, uit nieuwsgierigheid. Zelf geloof ik wel dat Michael er gewoon niet meer is, maar ben wel benieuwd over welke vreemde dingen je het hebt. Op die manier komt het niet in de war met dit oorspronkelijke topic.
Ja die vraag was mij destijds ook gesteld. Toen bleek er een topic op fok te zijn (wat inmiddels was gesloten). Ik heb daar even doorheen gelezen en dan krijg je dus ook mensen die je voor gek verklaren. Hier "ken" ik de mensen nu wel zo'n beetje, maar ik weet niet eens waar ik de tijd vandaan moet halen. Dan zou ik weer geen tijd over hebben om op het hoax forum bij te lezen. Lastig dus ...
Als je nog helemaal blanco bent maar wel geïnteresseerd en goed engels kunt lezen, dan zou je kunnen beginnen alle video's van b.v. Jonell Star of Pianogames te gaan kijken op Youtube. Laat je alleen dan niet afschrikken door dingen die je ver gezocht vind (die zijn er ook genoeg, ik ben het ook niet met alles eens wat ik zie), maar onthoudt de dingen die gewoon niet kloppen en die opvallend zijn.

Je inlezen kun je ook hier (een enorme lap tekst van de begindagen):
http://michaeljacksonhoaxforum.com/MJHD/index.html

[ Bericht 6% gewijzigd door piepie op 15-01-2010 02:11:34 ]
  vrijdag 15 januari 2010 @ 01:53:03 #204
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76835445
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef piepie het volgende:

[..]

Kijk dit bedoel ik dus. Waarom noem je die mensen die al hun tijd erin stoppen om dingen serieus te onderzoeken freaks? Het zijn trouwens niet alleen Amerikanen, maar mensen van alle nationaliteiten zitten er op dat forum, waarvan de 2 moderators nederlandse dames zijn die niet eens echt fan van Michael waren. Maar ze waren zich er wel vanaf dag 1 van bewust dat er dingen niet klopten. Bovendien is het forum waar ik alles lees niet het enige. Op Facebook, op Hyves en in alle landen zijn er forums over in alle denkbare talen. Het is echt geen klein select clubje waar we het over hebben en het aantal mensen die erin geloven dat hij wellicht nog leeft groeit met de dag,
Ik vind het altijd zo makkelijk om iets wat je niet direct kunt bevatten op die manier af te doen.
Het zijn gewoon freaks. Dan mag je wel wat recht is proberen krom te praten door mensen die hun tijd in allerlei paranoïde zaken stoppen proberen af te schilderen als mensen die nog enig ratio bezitten. Het zijn mensen die achter elk boom wat zoeken, zo erg dat zelfs achter allerlei simpele dingen iets achter wordt gezocht. Ik ben van kinds af aan een grote fan van Michael Jackson geweest. Ik heb op schoolfeestjes altijd op zijn nummers gedanst, ik bezit al zijn cd's, maar daar blijft het ook verder bij. Ik kan mensen die hun tijd in dergelijke waanzin stoppen nauwelijks serieus nemen. Ik schaam mij oprecht als Michael Jackson fan.
pi_76835657
Moet ik hier serieus op reageren?
Dacht het niet ....
  vrijdag 15 januari 2010 @ 02:18:50 #206
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76835776
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:09 schreef piepie het volgende:
Moet ik hier serieus op reageren?
Dacht het niet ....
Nee, want behalve als ''je hebt gelijk'', valt er ook niet serieus op te reageren.
pi_76835947

Is die jongen links de overleden Boyzone-zanger Stephen Gately? Ik weet het niet hoor, ik kijk gewoon wat HIStory Tour backstage foto's door. Toch vreemd als hij het is.. allebei overleden in 2009.

Mooie foto vind ik dit... the greatest showman on earth maakt zich klaar om het podium te betreden. Met.. de setlist aan z'n spiegel hangen?
pi_76836158
Prachtige foto's ...

En ja, Stephen Gately.
pi_76836176
Gave foto's, vooral die laatste! Die jongen is inderdaad Stephen Gately.

Piepie, bedankt voor de link. Weet niet of ik me er echt in ga verdiepen, want ik ben denk ik niet te overtuigen dat hij niet echt dood is. Naar mijn mening is het onmogelijk om zo'n groot complot geheim te houden, omdat er simpelweg te veel mensen bij betrokken zouden moeten zijn en dat lijkt me echt onmogelijk. De enige andere mogelijkheid is dat Michael werkelijk iedereen voor de gek houdt en dus ook zijn kinderen en moeder, en dat kan ik me ook absoluut niet voorstellen.

Ik was wel benieuwd in de dingen die jij echt overtuigend vindt, maar heb nu geen tijd om dat zelf helemaal te zitten uitzoeken. Misschien als ik later eens wat meer tijd heb dat ik de site zal lezen en youtube filmpjes zal kijken, dank je!
pi_76836289
Er is iets doorgekrast en BLOOD opgeschreven. Misschien op het laatste moment besloten om Blood on the Dance Floor erin te verwerken.
pi_76836381
Ja het lijkt wel of er BLOOD staat, dus dat kan zo maar.

Gifkwal (oh, jouw naam is nog gekker dan de mijne ... )
Graag gedaan hoor en natuurlijk hoef je je er niet in te verdiepen.
Ik raad het zelfs af, want er gaat zoveel tijd in zitten ...
pi_76836539
Ik vind het wel interessant hoor, alleen al het idee dat er zoveel mensen zijn die er in geloven. Maar misschien wil ik het zelf liever niet eens geloven, het is makkelijker om te denken dat hij dood is. Wat ik me wel afvraag, wat proberen al die fans te bereiken met dat hoax forum? Stel dat het echt waar is dat Michael dit deed om ergens in alle rust de rest van zijn leven te kunnen leven, zouden de fans hem dan ook niet beter met rust laten ipv de wereld ervan te overtuigen dat hij nog leeft? Of denken ze dat hij als een soort messias gaat terugkeren om iedereen versteld te doen staan?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 03:30:55 #213
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_76836565
Hey Piep ik vind je nog steeds niet gek hoor !!
Er zijn inderdaad gewoon dingen die een beetje vreemd zijn en ook veel dingen die vergezocht zijn, dat maakt het niet minder interessant. Ik heb eigenlijk even geen mening over de hoax dingen behalve dan dat er veel vreemde dingen zijn. Ik had jou ook om een apart topic gevraagd maar ik zie nu inderdaad dat dat hier geen goed idee is.
Als je geen filmpjes en dingetjes meer gaat posten wil ik ze wel in een PM hoor
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_76843818
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 01:19 schreef piepie het volgende:

[..]

freaks als in bezeten en als in verdergaand dan de gemiddelde mj fan
en inderdaad al hun tijd en soms ook geld er in stoppen

maar mn vraag was; zou mj werkelijk zijn kinderen zo veel verdriet aandoen door zn dood in scene te zetten? ik kan dat namelijk niet geloven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 13:03:21 #215
262978 Moonwalk
pi_76847681
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 11:22 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

freaks als in bezeten en als in verdergaand dan de gemiddelde mj fan
en inderdaad al hun tijd en soms ook geld er in stoppen

maar mn vraag was; zou mj werkelijk zijn kinderen zo veel verdriet aandoen door zn dood in scene te zetten? ik kan dat namelijk niet geloven
Ik zeg niet dat hij nog leeft maar ALS hij zijn dood in scene heeft gezet zou dat kunnen omdat hij zoveel schulden had dat hij anders geen huis en niks meer zou hebben en misschien zelfs in de gevangenis zou moeten. Op deze manier komen er bakken met geld binnen en hij heeft nou ook niet de beste ervaringen met de politie. Nu niet denken dat ik gek ben, maar als mijn vader zulke problemen had en zo een naar verleden dan zou ik hem ook lekker steunen in zo een complot, als het dus waar was.Oh en sorry dat ik een vraag beantwoord die niet aan mij is gesteld
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
pi_76848868
wees maar gerust
vraag was aan iedereen die denk dat t mogelijk is
pi_76857689
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 13:35 schreef JaneDoe het volgende:
wees maar gerust
vraag was aan iedereen elke freak die denk(t) dat t mogelijk is
pi_76857976
Als hij nog leeft, dan zijn de kinderen echt wel op de hoogte lijkt me ...
Omdat er zoveel aanwijzingen zijn, gaan de meesten er wel van uit dat hij terug zal komen. Ze zijn gewoon een enorme puzzel aan het oplossen, zo kun je het ook zien dan.
Bedankt voor je leuke reactie Moonwalk, ik weet dat jij net als ik ook je twijfels hebt.
Ik zal je wel PM sturen als ik weer op iets heel interessants stuit.
Hier kap ik nu echt met het onderwerp ....
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:25:27 #219
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76858878
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 03:27 schreef gifkwal het volgende:
Ik vind het wel interessant hoor, alleen al het idee dat er zoveel mensen zijn die er in geloven. Maar misschien wil ik het zelf liever niet eens geloven, het is makkelijker om te denken dat hij dood is. Wat ik me wel afvraag, wat proberen al die fans te bereiken met dat hoax forum? Stel dat het echt waar is dat Michael dit deed om ergens in alle rust de rest van zijn leven te kunnen leven, zouden de fans hem dan ook niet beter met rust laten ipv de wereld ervan te overtuigen dat hij nog leeft? Of denken ze dat hij als een soort messias gaat terugkeren om iedereen versteld te doen staan?
Dat zijn helemaal niet zoveel mensen. Verreweg de meeste mensen weten dat hij dood is en nemen gewoon aan dat hij in september begraven is.
Michael heeft een grote fanbase, en daar zullen er wel wat van zijn die in die onzin geloven.
Hetzelfde is gebeurd na de dood van Elvis, een ander groot icoon. Ook hij schijnt nog steeds rond te lopen volgens sommige mensen. Maar niet volgens het merendeel van de mensheid.

Verder hoeven de mensen die in die hoax geloven ook niet gelijk als freaks bestempeld te worden, lijkt mij. Kijk eens hoeveel mensen MJ wel niet een freak genoemd hebben toen hij nog leefde. Dat was ook niet tof.
Leef en Laten Leven
pi_76858922
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:25 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Dat zijn helemaal niet zoveel mensen. Verreweg de meeste mensen weten dat hij dood is en nemen gewoon aan dat hij in september begraven is.
Michael heeft een grote fanbase, en daar zullen er wel wat van zijn die in die onzin geloven.
Hetzelfde is gebeurd na de dood van Elvis, een ander groot icoon. Ook hij schijnt nog steeds rond te lopen volgens sommige mensen. Maar niet volgens het merendeel van de mensheid.

Verder hoeven de mensen die in die hoax geloven ook niet gelijk als freaks bestempeld te worden, lijkt mij. Kijk eens hoeveel mensen MJ wel niet een freak genoemd hebben toen hij nog leefde. Dat was ook niet tof.
Schijnt nog steeds rond te lopen
Vrij recente foto:

vrijdag 15 januari 2010 @ 17:28:21 #221
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76858954
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:27 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Schijnt nog steeds rond te lopen
Vrij recente foto:

[ afbeelding ]

Wat is ie jong gebleven! En wat is ie afgevallen!

P.S. Die foto had je klaar liggen, Dr.Dentz. Zo snel dat je was met reageren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Robijn48 op 15-01-2010 17:35:55 ]
Leef en Laten Leven
pi_76859287
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:28 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Wat is ie jong gebleven! En wat is ie afgevallen!

P.S. Die foto had je klaar liggen, Dr.Dentz. Zo snel dat je was met reageren.
Ik behaal gewoon mijn normale handelingssnelheid hoor.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 17:41:22 #223
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76859340
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 17:39 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Ik behaal gewoon mijn normale handelingssnelheid hoor.
Snelle Jelle, dan.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 18:22:20 #224
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_76860907
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 02:29 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Is die jongen links de overleden Boyzone-zanger Stephen Gately? Ik weet het niet hoor, ik kijk gewoon wat HIStory Tour backstage foto's door. Toch vreemd als hij het is.. allebei overleden in 2009.

[ afbeelding ]

Mooie foto vind ik dit... the greatest showman on earth maakt zich klaar om het podium te betreden. Met.. de setlist aan z'n spiegel hangen?
Op deze setlist staan trouwens ook de nummers die vóór het concert werder gedraaid. Dus ook My Girl, was een vast nummer.
You will allways be my hero...
pi_76862573
Vraagje tussendoor, weet iemand of dit boek een beetje interessant is om te lezen?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dancing_The_Dream
pi_76862629
Als je van zoetsappige Efteling-poëzie houdt wel.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 20:46:57 #227
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76866734
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef Dynd het volgende:
Vraagje tussendoor, weet iemand of dit boek een beetje interessant is om te lezen?
Ik vond het heel interessant om te lezen, omdat je een goed beeld krijgt van zijn zielsroerselen.
Een intelligent en gevoelig iemand was ie.
Leef en Laten Leven
pi_76868254
Over 15 minuten weer De familie Jackson!
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:20:03 #229
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76868287
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:19 schreef bloempje-moi het volgende:
Over 15 minuten weer De familie Jackson!
Leef en Laten Leven
pi_76868763
Ik kijk.
pi_76869000
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:30 schreef DrDentz het volgende:
Ik kijk.
Ik ook. Word alleen een beetje week van die zachte stemmetjes...
pi_76869120
Ah, Marlon is al net zo megalomaan als Michael en Jermaine.
pi_76871152
Tito is wel een held zeg.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:27:15 #234
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76871395
Leuke aflevering!
Leef en Laten Leven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:30:11 #235
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76871537
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:37 schreef DrDentz het volgende:
Ah, Marlon is al net zo megalomaan als Michael en Jermaine.
Waarom? Omdat ie de geschiedenis van de slaven niet wil laten vergeten?
En waarom was Michael megalomaan? Helemaal niet mee eens.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:37:43 #236
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_76871865
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 19:02 schreef Dynd het volgende:
Leuk boek wel, toevallig net vd week binnen gekregen, had ooit, bij gebrek aan beter een Duitse versie gekocht
Er is nu net een Engelse herdruk uit, 16 euro ofzo, Amazon.
Staan wel geinige foto's in en een bende verhalen en gedichten van MJ.
Haters everywhere but I don't really care.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:40:00 #237
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76871965
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:37 schreef matthijst het volgende:

[..]

Leuk boek wel, toevallig net vd week binnen gekregen, had ooit, bij gebrek aan beter een Duitse versie gekocht
Er is nu net een Engelse herdruk uit, 16 euro ofzo, Amazon.
Staan wel geinige foto's in en een bende verhalen en gedichten van MJ.
Heb nog nooit via Amazon besteld, maar wil dat gaan doen.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
Leef en Laten Leven
pi_76872009
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:30 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Waarom? Omdat ie de geschiedenis van de slaven niet wil laten vergeten?
En waarom was Michael megalomaan? Helemaal niet mee eens.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:42:41 #239
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76872084
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef DrDentz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja maar kijk.
Deed hij iemand daar kwaad mee? Denk het niet.
Leef en Laten Leven
pi_76872208
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja maar kijk.
Dat zei ik ook niet.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:46:50 #241
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76872280
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:45 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat zei ik ook niet.
Nee, maar waarom zo oordelen, joh.
Leef en Laten Leven
pi_76872538
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee, maar waarom zo oordelen, joh.
Ik stel gewoon feiten vast.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:54:51 #243
262978 Moonwalk
pi_76872687
Weer gemist !!! Hebben jullie weer een linkje voor me?
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:55:24 #244
28167 matthijst
pi_76872709
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:40 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Heb nog nooit via Amazon besteld, maar wil dat gaan doen.
Hoeveel zijn de verzendkosten?
amazon.co.uk, was 17,02 inclusief verzenden.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:56:16 #245
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76872751
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:55 schreef matthijst het volgende:

[..]

amazon.co.uk, was 17,02 inclusief verzenden.
Thanks!
Leef en Laten Leven
pi_76872771
Vorige week werd er een site gepost waar je de Jacksons: Dynasty kon terug kijken, waar was dat ook alweer? Het was van goede kwaliteit en met subs.

Owja, deze is vast en zeker al eens gepost maar, voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.

Die serie over de hele familie Jackson, nagespeeld. (1992)
  vrijdag 15 januari 2010 @ 22:57:46 #247
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76872826
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Thanks!
Euh. Ik ga wat anders bestellen dan jij, want ik heb dat boek al.
Wat kost alleen het verzenden?
Leef en Laten Leven
pi_76873008
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:42 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja maar kijk.
Hij deed er niemand kwaad mee. Vond het wel vet toen

Maar ja, megalomaan, ergens wel toch?...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:02:28 #249
262978 Moonwalk
pi_76873054
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:56 schreef Dynd het volgende:
Vorige week werd er een site gepost waar je de Jacksons: Dynasty kon terug kijken, waar was dat ook alweer? Het was van goede kwaliteit en met subs.

Owja, deze is vast en zeker al eens gepost maar, voor de mensen die hem nog niet hebben gezien.

Die serie over de hele familie Jackson, nagespeeld. (1992)
Ja die link zoek ik dus, van the jackson dynasty + subs! Robijn had die toen hier gepost
Die film van American Dream vind ik trouwens een goeie, heb m ook op mn draagbare mp3/video speler hihih. In de trein kijk ik steeds een stukje
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:09:37 #251
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76873399
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:01 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hij deed er niemand kwaad mee. Vond het wel vet toen

Maar ja, megalomaan, ergens wel toch?...
Ik denk dat we ons allemaal niet kunnen voorstellen wat voor leven MJ gehad heeft.
Aanbeden worden sinds kind...ga er maar aan staan.
Leef en Laten Leven
pi_76873555
Laatste pagina in SHO. Als piepie gelijk blijkt te hebben starten we hier een nieuwe reeks.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:13:54 #253
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76873586

[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 15-01-2010 23:14:37 ]
Leef en Laten Leven
pi_76873671
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:09 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik denk dat we ons allemaal niet kunnen voorstellen wat voor leven MJ gehad heeft.
Aanbeden worden sinds kind...ga er maar aan staan.
Dat vind ik een ander onderwerp. Feit is dat de meeste mensen (afgezien van dictators o.i.d.) normaliter geen negen standbeelden van hunzelf laten vervaardigen om deze (in dit geval) door Europa te laten toeren.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:21:41 #255
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76873912
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:15 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dat vind ik een ander onderwerp. Feit is dat de meeste mensen (afgezien van dictators o.i.d.) normaliter geen negen standbeelden van hunzelf laten vervaardigen om deze (in dit geval) door Europa te laten toeren.
Nee, ik denk juist dat dat geen ander onderwerp is.
Ik denk dat het met elkaar te maken heeft.

Je jeugd vormt je, en zijn jeugd was alles behalve normaal.
Uiteindelijk werd zijn hele leven alles behalve normaal.

Daarom kan ik, ook al heb ik heus wel stilgestaan bij dit soort dingen, het plaatsen.
Feit is eerder dat hij er geen kwaad mee deed. En daar gaat het om. De rest is oordelen.
Leef en Laten Leven
pi_76874361
Alles heeft z'n redenen, en dat z'n jeugd niet optimaal was snapt iedereen hier ook wel. Allemaal een beetje 'stating the obvious' wat Robijntje zegt.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:32:18 #257
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76874385
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:31 schreef DrDentz het volgende:
Alles heeft z'n redenen, en dat z'n jeugd niet optimaal was snapt iedereen hier ook wel. Allemaal een beetje 'stating the obvious' wat Robijntje zegt.
Hou dan es op met oordelen.
Leef en Laten Leven
pi_76874703
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:21 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Nee, ik denk juist dat dat geen ander onderwerp is.
Ik denk dat het met elkaar te maken heeft.

Je jeugd vormt je, en zijn jeugd was alles behalve normaal.
Uiteindelijk werd zijn hele leven alles behalve normaal.

Daarom kan ik, ook al heb ik heus wel stilgestaan bij dit soort dingen, het plaatsen.
Feit is eerder dat hij er geen kwaad mee deed. En daar gaat het om. De rest is oordelen.
Blijkens jouw reactie is oordelen dus negatief? Hoe heb jij jouw mening gevormd? Juist door te oordelen. Een oordeel wordt gevormd door een interpretatie. Het kan dus ook positief zijn.

Voor zover even de filosofieles van vandaag
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:41:03 #259
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76874758
[quote]Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Blijkens jouw reactie is oordelen dus negatief? Hoe heb jij jouw mening gevormd? Juist door te oordelen. Een oordeel wordt gevormd door een interpretatie. Het kan dus ook positief zijn.

[/quote

Eerder psychologie
Leef en Laten Leven
pi_76874835
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:32 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Hou dan es op met oordelen.
Dat is jouw oordeel.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:45:10 #261
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76874948
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:42 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Dat is jouw oordeel.
Ik zie je gelijk oordelen na het begin van de nieuwe aflevering, en dat is jammer.
Leef en Laten Leven
pi_76874976
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:41 schreef Robijn48 het volgende:
[quote]Op vrijdag 15 januari 2010 23:39 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

[/quote

Eerder psychologie
Het oordeel kan ook vanuit de (rechts)filosofie worden bekeken, maar daar gaat het niet om. Gezien je reactie begrijp je mijn punt.
pi_76875065
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:45 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik zie je gelijk oordelen na het begin van de nieuwe aflevering, en dat is jammer.
Daarom zitten we ook op Fok. Om onze mening over zaken te ventileren.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:52:38 #264
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76875285
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:47 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Daarom zitten we ook op Fok. Om onze mening over zaken te ventileren.
Okee. En je kan een oordeel vellen na vijf minuten kijken? En Bobbie heeft het nog niet eens gezien, vertelde hij zoeven in MUZ.
Leef en Laten Leven
pi_76875406
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Okee. En je kan een oordeel vellen na vijf minuten kijken? En Bobbie heeft het nog niet eens gezien, vertelde hij zoeven in MUZ.
Ik heb dan ook geen "oordeel geveld" over die aflevering, louter over een standbeeld

Wel consistent blijven graag
  vrijdag 15 januari 2010 @ 23:57:04 #266
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76875473
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik heb dan ook geen "oordeel geveld" over die aflevering, louter over een standbeeld

Wel consistent blijven graag
Okee. Jij mag vinden wat je vind, natuurlijk.
Maar bedenk eerst eens wat voor leven hij had, das al wat ik zeg.
Makkelijk zo te oordelen.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:01:22 #267
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76875639
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Een leven waar hij deels ook zelf voor gekozen heeft.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:03:53 #268
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76875737
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:01 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Een leven waar hij deels ook zelf voor gekozen heeft.
Ik denk niet dat hij gekozen heeft voor het feit dat hij nooit normaal naar buiten kon, dat hij met bijna niemand normaal kon praten omdat het alleen maar : "Oh my God, Michael Jackson" was, en voor die media die hem voortdurend op de hielen zat.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:09:25 #269
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76875922
Waarom denken jullie eigenlijk dat hij zo vroeg gestorven is?
Is dat toeval? Nee.......
Leef en Laten Leven
pi_76876072
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 23:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ik vind het makkelijk om steeds maar weer terug te komen op dat standpunt. Ik twijfel niet aan het gegeven dat Michael een voornamelijk lastig leven heeft gehad. Maar om zoiets nou altijd als argument te gebruiken. Je schiet zo af en toe het doel voorbij in een discussie om het maar altijd neer te gooien op het "niet moeten oordelen" en "hij had een lastig leven, dus is het goed" mooie drogreden trouwens.
pi_76876078
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Robijn48 het volgende:
Nee. Compleet van de wereld geraakt door diehard fans die hem niet de gelegenheid gunden om eens zonder aan stukken gescheurd te worden gewoon een broodje bal te vreten bij een pompstation.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:13:27 #272
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76876098
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:09 schreef Robijn48 het volgende:
Is het toeval dat de meeste grote artiesten op een vroege leeftijd zijn gestorven?
pi_76876138
In zijn boek verteld hij ook dat hij vroeger 's nachts rondliep door de buurt opzoek naar iemand om mee te praten, wat zou ik hem graag daar hebben tegengekomen, en dan niet voor een handtekening vragen maar om zijn verhalen te uithoren en steunen.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:15:58 #274
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876189
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:12 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik vind het makkelijk om steeds maar weer terug te komen op dat standpunt. Ik twijfel niet aan het gegeven dat Michael een voornamelijk lastig leven heeft gehad. Maar om zoiets nou altijd als argument te gebruiken. Je schiet zo af en toe het doel voorbij in een discussie om het maar altijd neer te gooien op het "niet moeten oordelen" en "hij had een lastig leven, dus is het goed" mooie drogreden trouwens.
Helaas. Zoals hij is opgevoed is het geen drogreden. Ik denk dan ook dat jij je dat niet kan invoelen.
Ga rustig door met oordelen. Bedenk alleen dat hij met die beelden niemand kwaad heeft gedaan. En volgens mij heeft ie nooit iemand kwaad gedaan. Dat is voor mij voldoende.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:19:05 #275
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876296
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Nee. Compleet van de wereld geraakt door diehard fans die hem niet de gelegenheid gunden om eens zonder aan stukken gescheurd te worden gewoon een broodje bal te vreten bij een pompstation.
Ja. Van de wereld geraakt door op zulke jonge leeftijd al roem te ervaren, fans (waarvan hij er dus heel veel heeft) die hem zijn privacy niet gunden, een vader die hem het idee gaf dat hij alleen goed was voor zijn talent, en ga zo maar door.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:19:49 #276
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876322
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:14 schreef Dynd het volgende:
In zijn boek verteld hij ook dat hij vroeger 's nachts rondliep door de buurt opzoek naar iemand om mee te praten, wat zou ik hem graag daar hebben tegengekomen, en dan niet voor een handtekening vragen maar om zijn verhalen te uithoren en steunen.
Same here.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:22:23 #277
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876432
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:13 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Is het toeval dat de meeste grote artiesten op een vroege leeftijd zijn gestorven?
Dat hoeft niet altijd. Kijk naar P. McCartney, die heeft een solide basis onder zijn kont. Hij doet het nu op 67 jarige leeftijd nog heel goed.
Leef en Laten Leven
pi_76876504
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:19 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja. Van de wereld geraakt door op zulke jonge leeftijd al roem te ervaren, fans (waarvan hij er dus heel veel heeft) die hem zijn privacy niet gunden, een vader die hem het idee gaf dat hij alleen goed was voor zijn talent, en ga zo maar door.
Van de wereld geraakt op welke manier? Je gaat toch niet oordelen hè?
pi_76876541
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Helaas. Zoals hij is opgevoed is het geen drogreden. Ik denk dan ook dat jij je dat niet kan invoelen.
Ga rustig door met oordelen
. Bedenk alleen dat hij met die beelden niemand kwaad heeft gedaan. En volgens mij heeft ie nooit iemand kwaad gedaan. Dat is voor mij voldoende.
Iets met een pot en een ketel...

Om even terug te komen op de standbeelden. Dus voor jouw is het volstrekt normaal om negen standbeelden van jezelf te laten maken en deze rond te laten varen etc door een continent? Want gezien zijn jeugd, is dat wel ok om zoiets te doen. Net zo goed als andere vreemde dingen in zijn leven. Daar ging de discussie immers om. Klinkt bij mij toch echt als een drogreden.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:25:18 #280
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876558
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:24 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Van de wereld geraakt op welke manier? Je gaat toch niet oordelen hè?
Ik gebruik je eigen woorden
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:26:16 #281
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876601
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:24 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Iets met een pot en een ketel...

Om even terug te komen op de standbeelden. Dus voor jouw is het volstrekt normaal om negen standbeelden van jezelf te laten maken en deze rond te laten varen etc door een continent? Want gezien zijn jeugd, is dat wel ok om zoiets te doen. Net zo goed als andere vreemde dingen in zijn leven. Klinkt bij mij toch echt als een drogreden.
Bobbie, wat kunnen jou die beelden in Godsnaam schelen?
Gaat het er niet om wat voor plezier en talent hij ons gegeven heeft? Hou toch op.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:28:37 #282
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_76876687
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Gaat het er niet om wat voor plezier en talent hij ons gegeven heeft? Hou toch op.
Je komt op mij een beetje als een freak over. Geniet gewoon van de muziek van Michael Jackson en hou op over allerlei conspiracy theorieën.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:29:25 #283
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876717
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:28 schreef AryaMehr het volgende:

[..]

Je komt op mij een beetje als een freak over. Geniet gewoon van de muziek van Michael Jackson en hou op over allerlei conspiracy theorieën.
Conspiracy theorieen? Waar? Ben benieuwd.
Leef en Laten Leven
pi_76876779
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:26 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Het ging mij niet om de standbeelden, maar om de inhoudelijke discussie betreffende de megalomanie en jouw mening dat zulke taferelen normaal zijn voor iemand met zo'n jeugd/leven. Je bent overigens wel erg snel op de kast te jagen
pi_76876842
Mja. Als iedereen die een moeilijke jeugd gehad heeft een beeld van zichzelf over de gracht laat slepen wordt het druk daar.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:33:34 #286
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876860
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:31 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Het ging mij niet om de standbeelden, maar om de inhoudelijke discussie betreffende de megalomanie en jouw mening dat zulke taferelen normaal zijn voor iemand met zo'n jeugd/leven. Je bent overigens wel erg snel op de kast te jagen
Ach. Ik ben ook een stukje ouder dan jullie, misschien wel de helft ouder.
Stukje levenservaring...en mensenkennis.
En ja, ik denk dat we niet kunnen oordelen over iemand als MJ wat dat betreft, want hij heeft een heel ander leven geleidt dan 99 procent van ons ooit zullen doen.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:34:21 #287
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876891
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef DrDentz het volgende:
Mja. Als iedereen die een moeilijke jeugd gehad heeft een beeld van zichzelf over de gracht laat slepen wordt het druk daar.
Nou, fijn. Laat dat dan het talent, zijn bijzondere persoonlijkheid voor jou overstemmen. Sjonge.
Leef en Laten Leven
pi_76876925
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:33 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ach. Ik ben ook een stukje ouder dan jullie, misschien wel de helft ouder.
Stukje levenservaring...en mensenkennis.
Kan ook beginnende dementie zijn hè.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:36:12 #289
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76876957
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:35 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Kan ook beginnende dementie zijn hè.
Tuurlijk.
Leef en Laten Leven
pi_76877110
Hou nu maar op
Dit is de laatste pagina van een 83 topics tellende reeks, sluit het leuk af.
pi_76877200
Heal the World!
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:44:29 #292
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76877203
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:41 schreef Dynd het volgende:
Hou nu maar op
Dit is de laatste pagina van een 83 topics tellende reeks, sluit het leuk af.
Gelijk heb je.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:46:05 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76877257
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:44 schreef DrDentz het volgende:
Heal the World!
Precies.
Leef en Laten Leven
pi_76877271
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Precies.
Jij moet gewoon ophouden met altijd kwaad op mij zijn.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:49:03 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76877342
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Jij moet gewoon ophouden met altijd kwaad op mij zijn.
Ik ben niet kwaad op je.
Ik ken je beetje langer dan vandaag.
Leef en Laten Leven
pi_76877411
En laat me oordelen.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:52:20 #297
28167 matthijst
pi_76877436
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 22:57 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Euh. Ik ga wat anders bestellen dan jij, want ik heb dat boek al.
Wat kost alleen het verzenden?
Gewoon ff doorhen klikken, je krijgt een overzichtje voordat je op betalen klikt
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:52:22 #298
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76877439
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:51 schreef DrDentz het volgende:
En laat me oordelen.
Ja, want daar is dit een discussieforum voor, schijnt.
Maar hee, hijs weg. Voorgoed. En hij heeft ons een hoop gegeven.
Leef en Laten Leven
pi_76877464
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Ja, want daar is dit een discussieforum voor, schijnt.
Maar hee, hijs weg. Voorgoed. En hij heeft ons een hoop gegeven.
Hij heeft me vooral veel centen gekost.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 00:53:25 #300
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_76877479
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef matthijst het volgende:

[..]

Gewoon ff doorhen klikken, je krijgt een overzichtje voordat je op betalen klikt
Ah, mooi, ga ik doen.
Wil nog bestellen: the Michael Jackson Conspiracy en Moonwalk in de geüpdatet versie.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')